SARGON Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Witam!!Mam pytanko do wszystkich orientujacych sie w tym temacie a mianowicie jak byly blokowane gixery w 2006 roku. 600tka o ktora mi chodzi sciagnieta jest ze szwajcarii i jest zablokowana tak ze kazda GSa ja obrobi :] 140 kmh to jej v-max a przyspieszenie to juz szkoda pisac. bez biegu wkreca na obroty bezproblemowo jednak w jezdzie to juz inna bajka :/ prosze pseudo znawcow o darowanie sobie wypowiedzi typu: "moze jest zepsuta - jedz do serwisu", "przeczysc gazniki" ;) , itp itd chodzi mi o rzetelne i fachowe odpowiedzi!temat jest dosc pilny wiec prosze o w miare szybka odpowiedz! z gory dziekipozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 blokada na kruccach ssacych moze byc i ograniczniki podiesienia przepustnic lub w przepustnicach moze byc otworek ktory trzeba zakleic albo na module takie sa mozliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 a może właśnie serwis jest odpowiedzią.... podjedź, podaj vin i powinni wiedzieć do ilu koni jest zdławiona i w jaki sposób... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 W oryginalnych szwajcarskich dokumentach jest to napisane.Normalna praktyka Suzuki byla blokada mocy przez walki rozrzadu o krotszych czasach, ale sadze ze w twoim wypadku jest cos wiecej - mozliwe ze to sztuka do nauki jazdy zablokowana na 27KM :icon_twisted: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.