Z3US Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 Wreszcie wysłałem dźwięk na serwa i możecie posłuchać. LINK: http://www.republika.pl/zeus001/multimedia/dzwiek.wav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 kurde, mogloby to byc w mp3 ;/ nie masz kompresora czy jak ? nie wszyscy maja szybkie lacze. Ja mam ale mam caly czas zapchane wiec badz ludzki ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 chodzi cool zresztą nie tylko ja tak uważam bo i ten pies co go tam w tle słychać też tak uważa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 nom musze to przyznac sounds great :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2003 Ale nie słyszeliście najlepszego, gdy jade ulicą dam full gaz to wtedy stożek sie odzywato jest rasowy dźwięk !! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 Wyjmij wkład tłumiący z rury, to będziesz miał prawdziwie 'żużlowy' efekt akustyczny :P pomijam dodatek mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Chomski wiesz czym grozi wywalenie wszystkiego z rury ? jak nie wiesz to nie pisz takich glupot. a dodatek mocy to sprawa teoretyczna. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Chomski wiesz czym grozi wywalenie wszystkiego z rury ? jak nie wiesz to nie pisz takich glupot. a dodatek mocy to sprawa teoretyczna. pozdro.E czym grozi ? :P Szczerze mowiac nie wiem :P Moj kolega na ogarze 200 jezdzi tak i nic mu sie jeszcze nie stalo. Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Cypherius, oprócz mandatem czym? A zysk mocy nie jest teoretyczny tylko praktyczny. I nie pisze o wywalaniu wszystkiego, tylko wkładu tłumiącego - tego co jest przed końcówką z dwoma dziurami.Nie rozumiem, dlaczego od razu nazywasz coś głupotą. Uzasadniaj swoje zdanie, to inni będą mogli to też sami ocenić. Jeśli piszesz, że to czymś grozi, to napisz - komuś może to pomoże i zapobiegnie popsuciu maszyny lub też ktoś stwierdzi, że może zaryzykować i się nie przejmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 tematy juz byly, poszukaj. wydech w dwusuwie jest bardzo wazny, bylo o tym tyle gadane ze jeszcze raz rozpoczynac ten watek nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 A tak troche off-topic:fajnym patentem jest wywiercenie dodatkowych dwoch dziur w tym ostatnim wkladzie tak aby powstal taki jkaby kwadrat :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Jeżeli chodzi o mustanga, to te dziury niewiele dadzą, bo wkład tłumiący to dwie miski polączone dwoma przewodami - szybciej będzie się opróżniała tylko ostatnia komora tłumika. cypherius - czytałem. nie wynika z tego, że wywalenie WKŁADU tłumiącego wpływa niekorzystnie na stan silnika. Może wyjaśnię, jak to jest zbudowane i co właściwie daje wkład tłumiący. Wywalamy tylko te dwie połączone miski. Końcówka wydechu (ta z dwoma dziurami do której dokręca się nakrętkę) pozostaje na miejscu. Fala spalin dociera do ostatniej przegrody i częściowo się odbija. Reszta wylatuje, tyle że po przejściu przez otwory nie trafia do kolejnej komory rozprężnej, która wyhamuje spalin. Wylatują one z większą prędkością stąd większy huk. Oczywiście opory wydechu są mniejsze, dlatego tłumik się szybciej opróżnia, a tłok nie traci części swej energii na wypchnięcie spalin (z wkładem są większe opory). Silnik owszem - zużywa się szybciej, bo chodzi na wyższych obrotach. Obejrzyj sobie tłumiki motocykli żużlowych (też dwusuwowe) - składają się z rury odprowadzającej i komory rozprężnej. Ciche nie są, lecz bardziej w tym sporcie liczy się moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Z ciekawości sprawdzę prędkość maksymalną dla obu wariantów. Zobaczymy, jak ma się teoria do praktyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 daj se spokoj. ja tam wole tlumik od simaka sportowy zaqpic i zalozyc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 A mnie korci zrobienie od podstaw porządnego tłumika do Jawy :PNie rozumiem, czemu się wszyscy tu uwzięli na biedne ślimaki. Ty chcesz zabierać wydechy, kto inny kierunki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.