Skocz do zawartości

Jak odblokować Yamahę FZR600


zimny13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co ja zrozumiałem ( tak na 99% ) potrzebujesz 4 krućce ssące o większym przekroju czyli 30,4 mm, moduł zapłonowy ( oznaczenia masz tu http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Docs/8cd01176.pdf ). Przy module masz czerwono - biały kabelek, który musisz przeciąć i oba końce zaizolować. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na pewno to ja nie wiem czy ona nie jest odblokowana.

Nieźle się wkręca i jechałem nią dwie paczki i był jeszcze luz pod manetką (duży)

W papierach ma 50 km i chcę po prostu sprawdzić czy ktoś jej już nie odblokował, a jak nie wie się gdzie szukać przy motocyklu to ciężko. W necie też nie mogłem nic znaleźć.

Sprawdzę to co mi napisałeś. Dzięki!

 

 

 

Z tego co ja zrozumiałem ( tak na 99% ) potrzebujesz 4 krućce ssące o większym przekroju czyli 30,4 mm, moduł zapłonowy ( oznaczenia masz tu http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Docs/8cd01176.pdf ). Przy module masz czerwono - biały kabelek, który musisz przeciąć i oba końce zaizolować. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na pewno to ja nie wiem czy ona nie jest odblokowana.

Nieźle się wkręca i jechałem nią dwie paczki i był jeszcze luz pod manetką (duży)

W papierach ma 50 km i chcę po prostu sprawdzić czy ktoś jej już nie odblokował, a jak nie wie się gdzie szukać przy motocyklu to ciężko. W necie też nie mogłem nic znaleźć.

Sprawdzę to co mi napisałeś. Dzięki!

 

 

Znajdz jakiś prosty odcinek jak poleci z 220-230 znaczy sie ze odblokowana. Mozesz sobie jeszcze przyśpieszenie sprawdzić - bierzesz kogoś ze stoperem, ruszasz on włącza stoper a jak dojdziesz do magicznej 100 migniesz mu stopem, on stoper wyłącza. Wtedy juz bedziesz wiedział na pewno czy masz tam jeszcze cos w niej przyblokowane czy otwarta wersja.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwono białego kabelka nie polecam przecinać, ja go wypiąlem po prostu i motor nie chciał gadać ;)

 

Z tego co ja zrozumiałem ( tak na 99% ) potrzebujesz 4 krućce ssące o większym przekroju czyli 30,4 mm, moduł zapłonowy ( oznaczenia masz tu http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Docs/8cd01176.pdf ). Przy module masz czerwono - biały kabelek, który musisz przeciąć i oba końce zaizolować. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

A jak można sprawdzić jeszcze czy wersja otwarta czy zblokowana pomijając rozpędzanie się do tych 230km/h, bo nie bardzo mam gdzie to zrobić. Przyspieszeniem sprawdzić? Jeśli tak to w ile do setki powinna bujnąć się otwarta a ile buja się zblokowana (np. 50KM)? Moja niby ładnie ciągnie i czuć tą moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...