zimny13 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam wszystkich!Od niedawna mam Yamahę FZR600 '89 w wersji 50KM.Chcę ją odblokować do 90 koników ale nie wiem jak :biggrin:Może ktoś wie jak to zrobić?Dziękuję z góry i pozdrawiam! [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Witam. Masz tu po niemiecku http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Ste...ls/FZR600.SHTML , zależy jaką masz wersję, myślę że sobie poradzisz. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Moja wersja to 3rg z 89rDzięki bardzo! Będę kombinował :crossy: Witam. Masz tu po niemiecku http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Ste...ls/FZR600.SHTML , zależy jaką masz wersję, myślę że sobie poradzisz. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Z tego co ja zrozumiałem ( tak na 99% ) potrzebujesz 4 krućce ssące o większym przekroju czyli 30,4 mm, moduł zapłonowy ( oznaczenia masz tu http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Docs/8cd01176.pdf ). Przy module masz czerwono - biały kabelek, który musisz przeciąć i oba końce zaizolować. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Tak na pewno to ja nie wiem czy ona nie jest odblokowana.Nieźle się wkręca i jechałem nią dwie paczki i był jeszcze luz pod manetką (duży)W papierach ma 50 km i chcę po prostu sprawdzić czy ktoś jej już nie odblokował, a jak nie wie się gdzie szukać przy motocyklu to ciężko. W necie też nie mogłem nic znaleźć.Sprawdzę to co mi napisałeś. Dzięki! Z tego co ja zrozumiałem ( tak na 99% ) potrzebujesz 4 krućce ssące o większym przekroju czyli 30,4 mm, moduł zapłonowy ( oznaczenia masz tu http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Docs/8cd01176.pdf ). Przy module masz czerwono - biały kabelek, który musisz przeciąć i oba końce zaizolować. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 to chyba jest odblokowana :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Tak na pewno to ja nie wiem czy ona nie jest odblokowana.Nieźle się wkręca i jechałem nią dwie paczki i był jeszcze luz pod manetką (duży)W papierach ma 50 km i chcę po prostu sprawdzić czy ktoś jej już nie odblokował, a jak nie wie się gdzie szukać przy motocyklu to ciężko. W necie też nie mogłem nic znaleźć.Sprawdzę to co mi napisałeś. Dzięki! Znajdz jakiś prosty odcinek jak poleci z 220-230 znaczy sie ze odblokowana. Mozesz sobie jeszcze przyśpieszenie sprawdzić - bierzesz kogoś ze stoperem, ruszasz on włącza stoper a jak dojdziesz do magicznej 100 migniesz mu stopem, on stoper wyłącza. Wtedy juz bedziesz wiedział na pewno czy masz tam jeszcze cos w niej przyblokowane czy otwarta wersja. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Czerwono białego kabelka nie polecam przecinać, ja go wypiąlem po prostu i motor nie chciał gadać ;) Z tego co ja zrozumiałem ( tak na 99% ) potrzebujesz 4 krućce ssące o większym przekroju czyli 30,4 mm, moduł zapłonowy ( oznaczenia masz tu http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Docs/8cd01176.pdf ). Przy module masz czerwono - biały kabelek, który musisz przeciąć i oba końce zaizolować. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 A jak można sprawdzić jeszcze czy wersja otwarta czy zblokowana pomijając rozpędzanie się do tych 230km/h, bo nie bardzo mam gdzie to zrobić. Przyspieszeniem sprawdzić? Jeśli tak to w ile do setki powinna bujnąć się otwarta a ile buja się zblokowana (np. 50KM)? Moja niby ładnie ciągnie i czuć tą moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.