krzysiek5680 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 witam !! jakie parametry ma aprilia red rose 125??i czy warto ją kupic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 (edytowane) :eek: :wink: Czołgiem, Młody Bracie!Od tego modelu zaczynałem moją przygodę z własnym motocyklem przed laty. Był to rocznik prod. 1989, wiec trochę czasu upłynęło; Różyczki zmieniły się stylistycznie, zanim zniknęły z produkcji. Tamta wersja zagospdarowywała 27KM silniczka Rotax poprzez 6-biegową skrzynię. Spalanie nigdy nie przekroczyło 4 litrów na setkę, najczęściej oscylowało wokół 2,8! Dłuższa jazda z prędkością ponad 120 km/h (choć osiągalną i przekraczalną) była bardzo męcząca: motocykl lekki - 160 kG - chciał się już podrywać do lotu. Dźwięk nie był typowy dla choppera: wysokoobrotowy singiel powyżej 5000 pozwalał świetnie się bawić (czerwone pole przy 11000), ale "bzyczał" czy też "wył" jak małe ścigacze w coraz wyższych rejestrach zamiast dudnić. Delikatną rzeczą jest dozownik oleju (nie leje się tu mieszanki, lecz 2 oddzielne płyny), który nie lubi dłuższej jazdy z nie ruszaną manetką ;) :D Nie wiedząc o tym, zatarłem silnik prawie na koniec mojej podróży z Włoch do Trójmiasta. Już nigdy nie odzyskał dawnego wigoru.W Polsce trudno o dobry, kompetentny serwis wielu marek, Aprillia jest wśród nich. Weź to także pod uwagę.Poza tym modelu z tym silnikiem akurat nie można prowadzić z A1, za mocny. Polecam spokojniejsze: Rebelkę albo małe Virago - naturalnie jeśli szukasz choppera. Edytowane 18 Sierpnia 2007 przez x. Maślak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek5680 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 wiem że nie można jeździć na a1 ale przecież red rose podobnie jak aprilia classic można kupić zablokowane do 15 hp wtedy w papierach pojazdu jest napisane 15hp a jak się odblokuje to w dokumentach się chyba nic nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) to zwykła 125, będzie na A1 i nie ważne jaka moc... wszystkie 125 2t przekraczają 15 km (te lepsze:)) więc z prawkiem nie będzie problemów. Co do motorku:*mały chopper- silnik 2t psuje go całkowicie, (wysokie obroty, głos wogle nie od tej klasy motorków)*wygląd średni nie jest bardo brzydki ale i ładny nie jest*jako jeden z nielicznych chopperów 125 może się pochwalic bardzo dobrymi osiągami...Ja bym nie kupował, jak chopper to tylko 4t, silnik dwu sówowy mija się z celem tego motocykla. Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez Super stunter piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 to zwykła 125, będzie na A1 i nie ważne jaka moc... wszystkie 125 2t przekraczają 15 km (te lepsze:)) więc z prawkiem nie będzie problemów. Co do motorku:*mały chopper- silnik 2t psuje go całkowicie, (wysokie obroty, głos wogle nie od tej klasy motorków)*wygląd średni nie jest bardo brzydki ale i ładny nie jest*jako jeden z nielicznych chopperów 125 może się pochwalic bardzo dobrymi osiągami...Ja bym nie kupował, jak chopper to tylko 4t, silnik dwu sówowy mija się z celem tego motocykla. ty se przepisy pcozytaj, jak chlopak kupi i zalpie go policjant ktory sprawdzi moc to moze miec problem... wiec nie wypisuj glupot i nie dawaj rad ktore moga sie zle skonczyc Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Yago, wyjąłeś mi to z ust.Kiedy kupowałem Aprilkę przed laty we Włoszech, była zaskakująco tania właśnie dlatego, że na jazdę z europejskim prawkiem A1 za silna, a na wjazd na autostradę miała za małą pojemność. Niszowy sprzęt, no ale trafiła na mnie. Do tej pory jeździ, chyba nadal na sopockich blachach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewy Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 :icon_razz: :icon_mrgreen: Czołgiem, Młody Bracie!Od tego modelu zaczynałem moją przygodę z własnym motocyklem przed laty. Był to rocznik prod. 1989, wiec trochę czasu upłynęło; Różyczki zmieniły się stylistycznie, zanim zniknęły z produkcji. Tamta wersja zagospdarowywała 27KM silniczka Rotax poprzez 6-biegową skrzynię. Spalanie nigdy nie przekroczyło 4 litrów na setkę, najczęściej oscylowało wokół 2,8! Dłuższa jazda z prędkością ponad 120 km/h (choć osiągalną i przekraczalną) była bardzo męcząca: motocykl lekki - 160 kG - chciał się już podrywać do lotu. Dźwięk nie był typowy dla choppera: wysokoobrotowy singiel powyżej 5000 pozwalał świetnie się bawić (czerwone pole przy 11000), ale "bzyczał" czy też "wył" jak małe ścigacze w coraz wyższych rejestrach zamiast dudnić. Delikatną rzeczą jest dozownik oleju (nie leje się tu mieszanki, lecz 2 oddzielne płyny), który nie lubi dłuższej jazdy z nie ruszaną manetką :icon_mrgreen: :biggrin: Nie wiedząc o tym, zatarłem silnik prawie na koniec mojej podróży z Włoch do Trójmiasta. Już nigdy nie odzyskał dawnego wigoru.W Polsce trudno o dobry, kompetentny serwis wielu marek, Aprillia jest wśród nich. Weź to także pod uwagę.Poza tym modelu z tym silnikiem akurat nie można prowadzić z A1, za mocny. Polecam spokojniejsze: Rebelkę albo małe Virago - naturalnie jeśli szukasz choppera. Miałem dokładnie to samo ze swoją (1990). Po zatarciu tak kolorowo już nie było, aczkolwiek nie jest to taki czoper jak np Virago 125- charakterystyka silnika raczej jak w motocyklach wyscigowych, dzwiek też zupelnie z innej bajki. Osiągi za to bardzo dobre jak nie najlepsze w swojej klasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-AraB- Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 to zwykła 125, będzie na A1 i nie ważne jaka moc... wszystkie 125 2t przekraczają 15 km (te lepsze:)) więc z prawkiem nie będzie problemów. Co do motorku:*mały chopper- silnik 2t psuje go całkowicie, (wysokie obroty, głos wogle nie od tej klasy motorków)*wygląd średni nie jest bardo brzydki ale i ładny nie jest*jako jeden z nielicznych chopperów 125 może się pochwalic bardzo dobrymi osiągami...Ja bym nie kupował, jak chopper to tylko 4t, silnik dwu sówowy mija się z celem tego motocykla. po1 moc jest wazna2 z tym ze 2t nie pasuje do czoperow sie zgadazam3 wyglada to sprawa gustu4 osiagi ladne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 ale jak w 2t się coś zjeb*e to wykładasz silnik na stół i wszystko wiadomo. Można robić wszystkie naprawy we własnym zakresie, części nie są takie drogie (a silnikowych jest dosyć dużo do rotaxów (123,122). Jednym słowem powiedziałbym że jako chopper to mi się nie podoba ale jako pierwszy motocykl jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-AraB- Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 ja mowilem o dzwieku 2t nie o prostocie budowy i o tym jak pasuje na pierwsze moto pewnie ze fajnie wiedziec czym sie jezdzi jak sie rozbierze to pare razy a potem jeszcze zlozy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 to zwykła 125, będzie na A1 i nie ważne jaka moc... wszystkie 125 2t przekraczają 15 km (te lepsze:)) więc z prawkiem nie będzie problemów. Co do motorku: A1 uprawnia do jazdy na 125cc i 11KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.