Cerb Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 (edytowane) Moja Suza ma blokade mocy na module zaplonowym, poniewaz znalezienie modulu graniczy z cudem poszukalem w sieci i znalazlem sposob na ominiecie blokady : http://www.svrider.de/index.php?seite=know...base&artikel=81 Klopot w tym ze nie wszystko rozumiem, wiec jezeli ktos zna ten jezyk na tyle zeby mi pomoc to bede wdzieczny. Jeszcze to znalazlem : Kann ich meine SV über das ECM selbst entdrosseln? Wenn Deine SV über das ECM (Steuergerät) gedrosselt wurde, brauchst du nur das Kabel an Pin 25 (Mode Switch) am ECM durchtrennen. Nicht zu nah am ECM durchtrennen, damit bei Bedarf die SV ohne Probleme wieder gedrosselt werden kann.Wie bei allen Arbeiten an der elektrischen Anlage der SV muss vorher die Batterie abgeklemmt werden, um einen Kurzschluss zu vermeiden. Edytowane 12 Sierpnia 2007 przez Cerberus Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Kann ich meine SV über das ECM selbst entdrosseln? Wenn Deine SV über das ECM (Steuergerät) gedrosselt wurde, Jezeli Twoja SV zostala zdlawiona przez ECM modul brauchst du nur das Kabel an Pin 25 (Mode Switch) am ECM durchtrennen. musisz jedynie przeciac kabel przy pinie 25 przy module ECM Nicht zu nah am ECM durchtrennen, Kabel przeciac nie za blisko damit bei Bedarf die SV ohne Probleme wieder gedrosselt werden kann. aby w razie potrzeby SV znowu bez problemow mogla byc zdlawiona. Wie bei allen Arbeiten an der elektrischen Anlage der SV muss vorher die Batterie abgeklemmt werden, Tak jak we wszystkich pracach przy systemie elektrycznym SV nalezy wczesniej odlaczyc baterie. um einen Kurzschluss zu vermeiden. aby uiknac zwarcia Miejmy nadzieje, ze bedzie dzialac. :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 (edytowane) http://www.svrider.de/index.php?seite=know...base&artikel=81Oddławianie SV-ki od roku produkcji ‘03-‘05 Nowe SV-ki są fabrycznie dławione przez ECM.Żeby oddławić SV 650 (S) z 34 PS na 72 PS albo SV 1000 (S) z 98 PS na 120 PS, trzeba po prostu jedynie rozdzielić kabel przy ECM. Trzeba tylko rozdzielić kabel przy „Pin 25 (Mode Switch)“ i SV-ka jest już otwarta.Najlepiej jest nie rozdzielać kabla bezpośrednio przy ECM, żeby go można było później (być może przy ponownej sprzedaży) zalutować w celu ponownego zdławienia. Jeszcze to znalazlem : Kann ich meine SV über das ECM selbst entdrosseln? Wenn Deine SV über das ECM (Steuergerät) gedrosselt wurde, brauchst du nur das Kabel an Pin 25 (Mode Switch) am ECM durchtrennen. Nicht zu nah am ECM durchtrennen, damit bei Bedarf die SV ohne Probleme wieder gedrosselt werden kann.Wie bei allen Arbeiten an der elektrischen Anlage der SV muss vorher die Batterie abgeklemmt werden, um einen Kurzschluss zu vermeiden. Czy mogę samemu oddławić moją SV przez ECM? Jeżeli Twoja SV została zdławiona przez ECM (urządzenie sterujące), potrzebujesz jedynie rozdzielić kabel przy Pin 25 (Mode Switch) w ECM. Nie rozdzielać zbyt blisko ECM, żeby w razie potrzeby można było bez problemu ponownie zdławić SV-kę.Jak przy wszystkich pracach przy instalacji elektrycznej SV, klemy akumulatorowe muszą zostać najpierw odłączone, żeby uniknąć zwarcia. He, he, widzę, że tłumaczyliśmy niemal jednocześnie. :icon_mrgreen: Edytowane 12 Sierpnia 2007 przez Olsen Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Dzieki panowie, czyli jestem w domu, jutro biore sie za rozmnazanie stadka konikow :bigrazz: . Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Nie ma za co, miłego oddławiania SV-ki. :bigrazz: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Operacja na pacjencie zakonczona sukcesem :notworthy: . Pelne 71 KM i przepiekny moment obrotowy, nie no zupelnie nie przypuszczalem ze to moze tak zapiepszac. Polecialem na E7, trasa Mława - Nidzica, dosc mocno wialo, ale dobilem do 170 km i odpuscilem bo kask latal mi na wszystkie strony (z tej podjary zapomnialem zalozyc kominiarke). Ale do tych 170 to szedl jak burza a mial jeszcze chec na wiecej. I pomyslec ze wczesniej tak mnie jarala jazda na kastracie, dopiero po rozblokowaniu moge powiedziec ze moment obrotowy od samego dolu po prostu niszczy, a miedzy 3.5 - 7 tys to jest po prostu orgazm ! Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 odpuscilem bo kask latal mi na wszystkie strony (z tej podjary zapomnialem zalozyc kominiarke) to co ty masz za kask? a wracając do tematu, to tak powinny być blokowane wszystkie motocykle, można sobie nawet przełącznik pod siodełkiem założyć, kastrat <-> full moc :-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Kask mam HJC FG-14 (rozmiar XL) z tym ze jak go kupilem to lezal idealnie a nawet L wchodzila mi na glowe. Tylko ze przy L za zadne skarby nie chialy mi sie zmiescic okulary, teraz smigam w szklach kontaktowych, kask juz sie troche wyrobil a i od tamtego czasu zrzucielm troche ponad 20 kg wagi co tez nie pozostaje bez wplywu na rozmiar ubrania w tym i kasku (w kazdym badz razie kurtka szyta na miare wisi na mnei jak na wieszaku :icon_rolleyes: ) a waga spada dalej i na nastepny sezon czeka mnie zmiana calego stroju. A co do przelacznika to zaden problem, tylko ze wszedzie radza odlaczac akumulator przes kazda zabawa z instalacja. A w trasie to raczej niemozliwe. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Witam. Mam do was wielką prośbę. Prosił bym was o przetłumaczenie z grubsza tekstu, który podam w linku poniżej. Jest to tekst w jezyku angielskim, którego ja w ogóle nie znam bo znam niemiecki. Z góry dziekuje nie musicie dokładnie przetłumaczyć tylko z grubsza. http://www.holdbarbike.com/manual.htm Z góry wam dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Witam. Mam do was wielką prośbę. Prosił bym was o przetłumaczenie z grubsza tekstu, który podam w linku poniżej. Jest to tekst w jezyku angielskim, którego ja w ogóle nie znam bo znam niemiecki. Z góry dziekuje nie musicie dokładnie przetłumaczyć tylko z grubsza. http://www.holdbarbike.com/manual.htm Z góry wam dziękuje.Tak z grubsza koles pisze ze wszystkie manuale sa w pdf-ie, ze nie sa online i nie mozna ich sobie sciagnac bo sa zapisane u niego na dysku twardym, i najwazniejsze ze nie sa darmowe. Mozesz sie z im wymienic na jakis manual ktorego on nie ma, a jesli nie masz nic co by go moglo zainteresowac to maly 'datek' na jego konto PayPal zalatwi sprawe :P. Jednym slowem kiszka :wink: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonKa Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam,czy sa jakieś inne sposoby zdławienia SV? Wczoraj zakupiłem rocznik 2005 i dopiero przy powrocie do domu zorientowałem się że mam zdławioną wersje gdy przy 150 km/h zaczoły mi obroty spadać. Nie zaglądałem jeszcze pod siedzenie do sterownika więc nie do końca wiem jeszcze jak wygląda to ECM ale zastanawiam się jakie jest prawdopodobieństwo że moja wersja została zdławiona inaczej? Zastanawiam się jednak czy nie pojechać z tym do serwisu Suzuki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.