V12 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 witam moja gpz nie kreci na zadnym biegu ponad 9tys zaczyna sie jak by dławic bardzo dobrze natomiast idzie z dołu obrotów a przy odkrecieniu manetki ciagnie tak od 6 do 9 i nic wiecej nawet na 1 nic wiecej niz 9 tys paliwo dochodzi filt powietrza czystyzdjołem nawet dekle gaxników bo chciałem wzbogacic mieszanke ale iglica nie ma zednej regulacji co ciekawe na prawym gaxniku jest inna membrana jak na lewym i chyba z godzine sie mordowałem zeby ja włozyc jest troche za duża nie wiem czy ten motor jest zblokowany w w dowodzie ma 37kw ale jak jexdziłem gpz500 kumpla to szła jak torpeda a moja troche lepiej jak MZpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 ale z twojego opisu nie wynika w sumie prawie nic . Napisz czy przedtem było lepiej a teraz coś sie pogorszyło czy zawsze tak było bo to jest najważniejsze ??jeśli chodzi o zblokowanie/rozblokowanie to sprawdź gaźniki - jeśli był blokowany to w przepustnicach będą dziurki jeśli nie ma dziurek to jest rozblokowany (na co najmniej 50 KM) . Na to co jest napisane w dowodzie to za bardzo nie patrz bo np mogło być tak że kiedyś komuś się zepsuły gaźniki i założył "pierwsze lepsze" byle od gpz i już masz zablokowany moto :notworthy: (w tych modelach zablokowanie jest tylko na gaźnikach . Nie ma nic zmienione w silniku chyba że jest to silnik od er5 on ma troszkę inne wałki rozrządu inny moduł itp przez co ma 50 KM max ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 od samego poczatku chodziła tak jak chodzi dziórek nie ma Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 mi osobiście to wygląda na jakąś "rzeźbe artystyczną" w gaźnikach - zagadaj z kumplem przełóż od niego gaźniki i zobacz co będzie . W tym modelu to niecałę pół godziny roboty a już będziesz wiedział coś więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 że gaxniki to wiem na bank dzis byłem o znajomego mechanika od motocyki rozebraliśmy gazniki to prawdo podobnie przez ta membrane w tym gaźniku i przepustnice sie równo nie otwieraja i prawy garnek przestaje pracowaćpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 No to jak wiesz że to gaźniki to w czym rzecz ???? Jak ten mechanik nie wymyśli to daj znać dam ci namiary na gościa który ma pewne gaźniki od gpz w rozsądnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ja wiem gaxniki ale kazdy chce za nie po 300zł u mnie to gaźniki sa dobre tylko jedna membrana jest walnieta najlepiej jak bym membrane wymieniał bo sie nie równo podnosza przepustnice i jeden garnek tak jak by nie pracował przy gwałtownym dawaniu w palnik Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Wczoraj zrobiłem usterke okazało sie ze na lewym garku membrana gaxnika miała nie szczelność z deklem i całe cisnienie szło w eter i nie otwierała sie prawie wcale (tylko przy odreceniu na maxa) a teraz róznica jest piorunujaca ale teraz pytanie czy nie dostał przez to chodził praktycznie na jeden garnek uklad korbowy(wał panewki korbowód szworzeń)pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 to zalezy jak dlugo mu w ten palnik dawales. ale mam nadzieje ze rozsadnie myslales i nie odwijales za bardzo moto wiedzac ze cos jest nie tak. mysle ze nic mu nie bedzie, ale jak pisalem to zalezy jak dlugo jezdziles z usterka i jak bardzo go kreciles. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 za bardzo nie szalałem Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemiec22 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 [Witam.Mam pytanie mój Gpz 500 s nie kręci powyżej 5 tys obrotów,zaczyna sie dławić.Do 5 tyś motor pracuje ok.Tak mi sie to dzieje podczas jazdy.A gdy motor stoi w garażu to jak go przytrzymam na 8 tys to chodzi bez problemu co w jeżdzie jest nie możliwe??????Doradzcie mi prosze co moze być?pozdrawiam niemiec22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 [Witam.Mam pytanie mój Gpz 500 s nie kręci powyżej 5 tys obrotów,zaczyna sie dławić.Do 5 tyś motor pracuje ok.Tak mi sie to dzieje podczas jazdy.A gdy motor stoi w garażu to jak go przytrzymam na 8 tys to chodzi bez problemu co w jeżdzie jest nie możliwe??????Doradzcie mi prosze co moze być?pozdrawiam niemiec22sprawdź filtr powietrza i zrób regulacje mieszanki ... na biegu jałowym silnik nie ma oporów i sobie radzi ... podczas jazdy nie masz już odpowiedniej dawki ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zrób taki test jak ja czyli zdejmij air boxa i dodawaj gazu i patrz czy równo ida przepysnice ja tak miałem w swojej na luzie sie prawie do końca wkrecał ale pod obciazeniem kiepsko Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Podepnę się pod ten temacik, choć stoi od jakiegoś czasu, bo mam podobny problem w swoim GPZ 500. Wszystko zaczęło się od wymiany rolgazu, bo w poprzednim ułamało się mocowanie linki. Ni z gruszki ni z pietruszki świece się zalały i odpaliłem jakoś na popych, ale wtedy o mało nie wjechałem do stawu - okazało się, że obroty jałowe znacznie wzrosły. Myślałem, że to pokrętło na dole gaźników, ale ono jest ustawione poprawnie (próbowałem je przestawiać wiele razy). Problem leży gdzieś w linkach gazu - próbowałem ustawić je według serwisówki, tj. poluzować obie, potem naciągnąć tę odejmującą gaz i następniej do jej naciągu dopasować naciąg tej drugiej, dodającej gaz, ale to nie pomogło i teraz ustawiłem tak, żeby obroty jałowe były na poziomie ok. 1200rpm. W obecnej chwili nie mogę uzyskać konsensusu - albo obroty jałowe są ogromne (nawet ponad 5000rpm), albo przy dosyć dobrych jałowych obrotach silnik niesamowicie muli - zachowuje się jak zablokowany, tj. do ok. 4000rpm ciągnie jak powinien, a potem nie ma siły przekroczyć 6000 (tylko na pierwszym biegu nieco ponad 7000). Do tego przy skręcaniu kierownicy obroty rosną. Po założeniu rolgazu nie zmieniałem żadnych ustawień i wszystko padło. Co jeszcze może powodować takie objawy? Przepustnice obrotowe podnoszą się razem, czy te z gumami (nie wiem jak to się nazywa) dają się jakoś regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Podepnę się pod ten temacik, choć stoi od jakiegoś czasu, bo mam podobny problem w swoim GPZ 500. Wszystko zaczęło się od wymiany rolgazu, bo w poprzednim ułamało się mocowanie linki. Ni z gruszki ni z pietruszki świece się zalały i odpaliłem jakoś na popych, ale wtedy o mało nie wjechałem do stawu - okazało się, że obroty jałowe znacznie wzrosły. Myślałem, że to pokrętło na dole gaźników, ale ono jest ustawione poprawnie (próbowałem je przestawiać wiele razy). Problem leży gdzieś w linkach gazu - próbowałem ustawić je według serwisówki, tj. poluzować obie, potem naciągnąć tę odejmującą gaz i następniej do jej naciągu dopasować naciąg tej drugiej, dodającej gaz, ale to nie pomogło i teraz ustawiłem tak, żeby obroty jałowe były na poziomie ok. 1200rpm. W obecnej chwili nie mogę uzyskać konsensusu - albo obroty jałowe są ogromne (nawet ponad 5000rpm), albo przy dosyć dobrych jałowych obrotach silnik niesamowicie muli - zachowuje się jak zablokowany, tj. do ok. 4000rpm ciągnie jak powinien, a potem nie ma siły przekroczyć 6000 (tylko na pierwszym biegu nieco ponad 7000). Do tego przy skręcaniu kierownicy obroty rosną. Po założeniu rolgazu nie zmieniałem żadnych ustawień i wszystko padło. Co jeszcze może powodować takie objawy? Przepustnice obrotowe podnoszą się razem, czy te z gumami (nie wiem jak to się nazywa) dają się jakoś regulować? Nowy rolgaz nie jest dobry do tego modelu i nie naciąga tyle linki co potrzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.