Skocz do zawartości

Cieknie z amoryzatorow!


coco27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam W moim motocyklu zauważyłem ze cieknie mi olej z amortyzatorów.Motor ostatnio stal kilka miesiecy nie uzywany dokladnie 5 Czy przyczyna wyciekow moze byc czeste stawanie na koło i to ze bardzo długo stoi nie jezdzony?Mam dopiero przejechane 850km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jak cieknie, to trzeba simmeringi zmienić. Można ew. podczyścić stare, ale to zabieg chwilowo poprawiający stan simmeringów.

Opis czyszczenia masz tutaj: http://sokol.poznan.pl/jp2/infopage.php?id=241

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne cieknie ci spod uszczelniaczy. Jesli wyciek jest maly mozesz sprobowac uzyc kliszy, by wsunac ja pod uszczelniacz i przeczyscic w tym miejscu lage. Jesli to nie pomoze i olej bedzie dalej cieknac to zapewne do wymiany sa uszczelniacze. Jest z tym troche roboty, ale powinno pomoc jak nie masz bardzo skatowanej rury, bez wytarc, prosta, itp.

Co do przyczyny - glownie zuzycie i moze jazda bez oslon w terenie. Jazda na kole moze w delikatnym stopniu rowniez wplywac, szczegolnie gdy kolo opada i olej naciska na uszczelniacz. Co do stania motocykla - nie ma to nic do rzeczy. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Co do stania motocykla - nie ma to nic do rzeczy. POZDRO

 

Jak nie ma?? Ma zasadnicze!!n Im więcej motocykl stoi nieużywany, tym większa pewność, że uszczelniacze puszczą. To jest część wykonana z gumy. Guma nieużywana parcieje, traci swoją elastyczność itd. Mam takich przypadków bardzo dużo w serwisie - chodzi o ludzi pracujących za granicą, którzy odpalają moto po kilkumiesięcznych przerwach. To standardowy serwis po powrocie z pracy.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma?? Ma zasadnicze!!n Im więcej motocykl stoi nieużywany, tym większa pewność, że uszczelniacze puszczą. To jest część wykonana z gumy. Guma nieużywana parcieje, traci swoją elastyczność itd. Mam takich przypadków bardzo dużo w serwisie - chodzi o ludzi pracujących za granicą, którzy odpalają moto po kilkumiesięcznych przerwach. To standardowy serwis po powrocie z pracy.

pzdr

[/quot

 

Masz racje pracuje za granica W swieta bozego narodzenia jezdzilem i bylo ok!Jak bylem w maju w polsce zauwazylem ze jest plama na ziemi i leci z amorow Motor mialem postawiony na stopce Moze powinienem stawiac go na podnosniku zeby kola byly w gorze?Motor jest praktycznie nowy ma zrobione 850km I lagi sa jak nowe i jezdzilem nim tylko po miescie Motor to husqvarna SM510R Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak nie ma?? Ma zasadnicze!!n Im więcej motocykl stoi nieużywany, tym większa pewność, że uszczelniacze puszczą. To jest część wykonana z gumy. Guma nieużywana parcieje, traci swoją elastyczność itd. Mam takich przypadków bardzo dużo w serwisie - chodzi o ludzi pracujących za granicą, którzy odpalają moto po kilkumiesięcznych przerwach. To standardowy serwis po powrocie z pracy.

pzdr

 

No rzeczywiscie przepraszam za wprowadzenie w blad.... Nie wzialem tego pod uwage... Jednak chyba moto by musial bardzo dlugo stac. Myle sie??

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...