MłodyWilk22 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 No mam taka oponkę jak w temacie, a teraz jeżdże na wymiarze zalecanym fabrycznie...Pytanko - czy przy założonej o 10mm wyższej duzo zmieni sie prowadzenie motocykla??? Zaznaczam, że motocykl w 70% użytkuje turystycznie. PozdrawiamPiotr Ps. Sorki za przejęzyczenie w temacie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 hej,wysokość zmieni się nie o 10 mm a o 19.Drugi parametr to wysokość opony, ale nie w mm, a w % jej szerokości.Ja ostatnio kombinowałem z rozmiarami tyłu - zamiast 140/80 mam 150/70,wysokość praktycznie ta sama, a moto zachowuje się zupełnie inaczej.Zmienił się profil opony - nie lubi jeździć na wprost, a w zakręty składa się jak głupia - nie polecam takich kombinacji. pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 (edytowane) jezeli chcesz pogorszyc wlasciwosci jezdne i prowadzenia to zmien. Jak myslisz dlaczego producent wybral te oa nie inne ? :) Edytowane 4 Sierpnia 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Wiem, ze napewno właściowści jezdne sie nie poprawią i to jest optymalne rozwiązanie...Pytam bo mam taka oponkę w garażu... i jesli po założeniu tej opony czas na torze Poznań na okrążeniu bedzie gorszy o 2s po takiej zmianie to mam to gdzieś :icon_eek: Ale jeśli motocykl faktycznie stanie się dziwny w prowadzeniu to chyba zakupie odpowiedni rozmiar, a tą komuś pogonie :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 10 % w profilu to dość duża różnica, przede wszystkim dość mocno wydłuży przełożenie, co niekonieczie jest optymalne nawet do jazdy turystycznej. Jest to wymiar dość powszechnie stosowany, ale tylko w wyścigach, więc do jazdy w trasy średnio. Jeśli nie przeszkadza Ci wydłużenie biegów to można śmiało latac. Samo prowadzenie napewno się nie pogorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.