ralforlik Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 łożysko główki ramy - pukanie w okolicy półeknapinacz - hałas (rzężenie) z prawej strony przy ok 4000 obr i w góręregulator - brak ładowania ( mi ostatnio się spalił i podczas jazdy moto zgasło, odpaliłem z kabli dojechałem do domu bez świateł kierunków licznika itp. )pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goncior Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) Dzieki! Powiedzcie jeszcze przy ilu km jest pierwsza wymiana rozrzadu i po ilu km nastepna..? Czy X11 z 51 tys km to duzo czy malo..? Zakladajac ze przbieg jest orginalny i z moto jest all ok. Bylo uzywane do turystyki. Edytowane 10 Listopada 2008 przez goncior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Dzieki! Powiedzcie jeszcze przy ilu km jest pierwsza wymiana rozrzadu i po ilu km nastepna..? Czy X11 z 51 tys km to duzo czy malo..? Zakladajac ze przbieg jest orginalny i z moto jest all ok. Bylo uzywane do turystyki. Rozrzad nie ma okreslonych wymian.Wymiana wedlug potrzeby, ale podejrzewam ze przed 100.000 km taka potrzeba nie zachodzi.Jezeli maszyna nie byla zajezdzana to 100.000km to jest minimum, 150.000km to jest standart przy tych silnikach do pierwszego remontu. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagi Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 o widze ze cos temat w X -sie ruszyl ;)a wlasnie mam takiego na sprzedaz, nie to ze sie znudzil :lalag: ale chcialbym teraz hayabuse przeleciec :( X 11 to super maszyna, pieknie sie wkreca, czasami brakuje mu tego 6 biegu ale predkosc 250 nie jest czyms nie osiagalnymspalanie: jest tu gdzies na forum znaczy kilka linkow wyzej dyskujsa o spalaniu :wiekszoasc uzytkownikow pisala 6 wzwyz; ja z koleii zaklinalem sie iz u mnie bylo 8 wzwyz - i wiec po lekturze musialem pozbyc sie problemu : mianowicie moto bylo sciagniete chyba z Francji - i okazalo sie ze bylo zablokowane, mechanik mowil ze tam motocykle sa dlawione, tak czy siak wyciagnelismy krazki (metalowe plytki) dlawiace, wymiana swiec, zaworu membranowego sterowanego wtryskiem, oleje, filtry etc. potem tak jak wyzej pisal kolega wymiana lozysk w glowce ramy, wymiana plynow w lagach i jaaazda :D przelatalem 2 sezony bez najmniejszego problemu, trasy rzedu 500 i wiecej wchodzily w gre i bylo :P tak jak powinno - do przodu z bananem na twarzy udanego zakupu zycze (jak nie ode mnie to od kogos innego :) ) szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam, A co spalnia to mi niedawno na autostradzie wyszło równe 10, ale było zimno i spieszyłem się trochę :icon_mrgreen: , Lata ktoś z Was jeszcze? Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 nie na x-11, ale na Huuuundzie (może w przyszłości). Dziś do pracy o 7 było -8.... się jechało... :D Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpakmarc Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam. Panowie, z tym spotkaniem to ja dalem du...y. Troche sie u mnie pokomplikowalo- dlugo nie wsiadalem na moto, nie bylo mnie na forum i nic ze zjazdu nie wyszlo, ale nadrobimy to po zimie. Ogolnie mam moto u mechaniorow i na przyszly sezon bedzie git:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumbaros Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam, ma ktoś przy swojej X11 jakąś owiewke z przodu? Ja wprawdzie ganiam na X4 ale przody mamy podobne... W X11 zegary w sumie tworzą coś aerodynamicznego ale... A może ma ktoś jakiegoś linka, czy inny namiar- szukam poprostu mini jakiejś takiej szybki- pleksy- byle było sexi wyprofilowane! Pozdro z Cypru dla wszystkich 1śladowców!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumbaros Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Witam Panowie i Panie Jakoś mało się tu dzieje a mam pytanie do użytkowników X11- oponiarstwo- mam w X4 120/70 18- wymiar ale pytanie jaką firmę zapodajecie na swoje sprzęty??? Ma ktoś jakieś zdanie na temat PIRELLI Diablo Strada Front? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 to zalezy jaka jazde preferujesz ? Ostera jazda po winklach (do czego X4 raczej sie nie nadaje), albo raczej turystyczna i opona ma wytrzymac wieki: Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumbaros Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 No wiesz Sir Adamie lubię zakręty strasznie- moto wymagajace ale można nim miło i sprytnie pojeździc- kolega gnający na gsxr 750 polecał strasznie "michelina pilota", ja znalazłem oponki opisane powyżej. Do tego Michelinka Piltotka dośc długo mu wystarczyła a trzeba wziąśc pod uwagę gorąc jaki czasem panuje na naszej wysepce. Lubię poprostu zakręty pokonywac płynnie i muszę moją pociechę przyodziac w odpowiednie laczki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 polecalbym np. Pilot Road. jako ze temp. macie wysokie, to powinno nie byc problemu. A ze X4 nie jest do extremalnych zakretow, to daje glowe ze bedziesz bardzo zadowolony. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpakmarc Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam. Mam w swojej X11 Pilot Roady - sprawdzaja sie bardzo dobrze i podczas szybkich wypadow w ciasnych ulicach, i podczas dlugiego podrozowania. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-bartosz Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 witam, zakupiłem jakiś czas temu x11 sprowadzoną z japonii i jast jeden mały problem--moto jest zablokowane prędkościowo do ok 190 km/h (niezależnie od zapiętego biegu odcina mu zapłon przy 190km/h) wiem jak to obejść w x4 (kumpel to już przerabiał) ale nie mam pojęcia jak usunąć taką blokadę w x11. Macie jakiekolwiek informacje na ten temat?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Wprawdzie nie wiem napewno, moge tylko przypuszczac; jako ze to moto mierzy predkosc za pomoca impulsow elektrycznych, to pewnie blokada jest w CDI, a ze tego nie da sie flashen, to pomoze tylko wymiana na "europejski" model. Z ograniczeniem mocy do 72KW robi sie tak samo. Ale jak juz wspomnielam - to sa tylko moje przypuszczenia. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.