krzysx11 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam.Mam juz drugą jedenastke i zadna nie strzelala mi w wydech, ale mialem zawsze oryginalne wydechy.Obie paliły jednak mniej niż Twoja.Ciężko coś powiedzieć o tym Twoim spalaniu.Trzeba powoli sprawdzać i eliminować.Może masz możliwość podmienić sonde lambda, luzy zaworowe też warto byloby sprawdzić, duży przebieg motocykla?Temperature mam miałem w obu tak jak na zdjęciu, znaczy ciut niżej. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_pit_ Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 znalazłem sobie podczas moich poszukiwań prawie zwęglony przekaźnik rozrusznika.. iskrzył się bezpiecznik aż potopił wszystko wokół.. już mam nowy.. jeden gniot wyeliminowany..jeżeli chodzi o luzy zaworowe to powinny być ok ponieważ ciśnienie na wszystkich cylindrach jest jednakowe.... A przebieg ...hmmm kto to wie ile ma 11 letni sprzęt.. wiadomo jak jest w Polsce.. wiem tylko tyle że w kraju jest od tamtego roku ..z angli.. wiecie kierownica z lewej strony :) :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ..jeżeli chodzi o luzy zaworowe to powinny być ok ponieważ ciśnienie na wszystkich cylindrach jest jednakowe.... a co ma piernik do wiatraka ?Sprawdz/ustaw luzy na zaworach i bedziesz mial pewnosc i spokoj na dlugi czas. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_pit_ Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) a co ma piernik do wiatraka ?Sprawdz/ustaw luzy na zaworach i bedziesz mial pewnosc i spokoj na dlugi czas. mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić. Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxieikod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda ) więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika .. po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił.. aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie.. Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez _pit_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_pit_ Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a co ma piernik do wiatraka ?Sprawdz/ustaw luzy na zaworach i bedziesz mial pewnosc i spokoj na dlugi czas. mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić. Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxieikod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda ) więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika .. po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił.. aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie.. Panowie.. już moto działa pali 6,3 literka przy spokojnej jeździe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proboszcz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 (edytowane) Ale pewne wielkości nie zejdą ze spalaniem poniżej jakiś tam wartości. Trzeba było coś mniejszego skoro jest to dla ciebie takie ważne. Jak ogólnie wrażenia z jazdy?Witam, mam X11-stkę od niedawna i przy cyklu miejskim pali mi około 8l, jak zatankowałem za 4dyszki to zrobiłem 107km. Jak chodzi o wrażenia to sama świadomość że ma się między nogami taką fabrykę mocy nastraja mnie pozytywnie:) Zastanawiam się nad zmianą podświetlenia zegarów, co o tym myślicie? Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez Proboszcz Cytuj "Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić. Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxieikod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda ) więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika .. po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił.. aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie.. Jak się w nim robi samo-diagnostykę? Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_pit_ Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 pod siedzeniem , tam gdzie komputer jest kilka wtyczek jedna jest wolna i idą do niej dwa kabelki.. Motocykl musi stać na bocznej stopce.zapłon wyłączonybierzemy kawałek drucika i robimy zworkę pomiędzy jednym a drugim w tej wtyczcewłączamy zapłonpatrzymy teraz na lampkę FIjeżeli miga tzn że są błędy.. sekwencja np 2 długie mignięcia potem 3 szybkie.. oznacza kod 23 dłuższa przerwa i 9 szybkich mignięć kod 9kody opisane są w serwisówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proboszcz Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Właśnie zmieniłem ustawienie amortyzatora na bardziej miękkiei jestem mile zaskoczony. Tyłek już mi nie podskakuje na większych dziurachi koło idealnie układa się w nierównościach. Nie wiem jeszcze jak to się mado jazdy na gumie ale jak chodzi o komfort to jest dużo lepiej. Cytuj "Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Komfort może i będzie, ale na zakrętach będzie cię strasznie bujało. Na który ząbek ustawiłeś, bo ja właśnie mam na 5. Utwardziłem. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proboszcz Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Mam na 2 licząc od najbardziej miękkiego. Na tym właśnie czuje się najbardziej komfortowo i w zakręty wchodzę dużo pewniej. Zaznaczę, że dopiero się oswajam z maszyną. Sprawdzałem każde ustawienie od standardowego-4 w stronę miękkiego ustawienia i na tym najbardziej miękkim faktycznie strasznie bujało. Cytuj "Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeslaw Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Witam, moja x11 przy 120-140 średnio pali 6,5L a więc norma. Podświetliłem zegary paskiem LEDowym o barwie ciepły biały(akurat miałem taki pod ręką) jednak średni efekt(żółta poświata;), muszę wymienić go na barwę chłodna białą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_pit_ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witam, moja x11 przy 120-140 średnio pali 6,5L a więc norma. Podświetliłem zegary paskiem LEDowym o barwie ciepły biały(akurat miałem taki pod ręką) jednak średni efekt(żółta poświata;), muszę wymienić go na barwę chłodna białą. pozdrawiam kolegę z pily... w końcu ktoś z x11 z okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorplas Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) pozdrawiam kolegę z pily... w końcu ktoś z x11 z okolicyWitam ponownie, jest nas więcej Chojnice :biggrin: to prawie okolica, jest jeszcze kumpel od niedawna na niebieskim X-ie ze Złotowajeśli chodzi o spalanie z plecaczkiem i trzema pełnymi kuframi to najmniej wyszło mi 5.7L/100, oczywiście jazda max do 100km/h, najwięcej także z pełnym rynsztunkiem jazda po banie max do 180km/h ok 6.9L/100 Edytowane 12 Maja 2011 przez dorplas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski.ts Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) No to i ja witam zacne grono klubu X-11 :) Jestem właśnie z okolic Piły, Złotowa, wielkopolska. Skoro jest już nas kilku w niedużej odległości od siebie, to może jakieś wspólne miejsce, data? Dowiedziałbym się co nieco o swojej kochance, nowym nabytku X-11 :) Co do spalania, przy średniej prędkości 120km/h przeważnie w 2 osoby i odkręcaniu od czasu do czasu mocniej gazu wychodzi jakieś 6,1 - 6,5 litra/100km. Edytowane 12 Maja 2011 przez niebieski.ts Cytuj HONDA X11 - NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.