Skocz do zawartości

Honda X eleven ( X11, X 11 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam juz drugą jedenastke i zadna nie strzelala mi w wydech, ale mialem zawsze oryginalne wydechy.

Obie paliły jednak mniej niż Twoja.

Ciężko coś powiedzieć o tym Twoim spalaniu.Trzeba powoli sprawdzać i eliminować.Może masz możliwość podmienić sonde lambda, luzy zaworowe też warto byloby sprawdzić, duży przebieg motocykla?

Temperature mam miałem w obu tak jak na zdjęciu, znaczy ciut niżej.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem sobie podczas moich poszukiwań prawie zwęglony przekaźnik rozrusznika.. iskrzył się bezpiecznik aż potopił wszystko wokół.. już mam nowy.. jeden gniot wyeliminowany..jeżeli chodzi o luzy zaworowe to powinny być ok ponieważ ciśnienie na wszystkich cylindrach jest jednakowe.... A przebieg ...hmmm kto to wie ile ma 11 letni sprzęt.. wiadomo jak jest w Polsce.. wiem tylko tyle że w kraju jest od tamtego roku ..z angli.. wiecie kierownica z lewej strony :) :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..jeżeli chodzi o luzy zaworowe to powinny być ok ponieważ ciśnienie na wszystkich cylindrach jest jednakowe....

 

 

a co ma piernik do wiatraka ?

Sprawdz/ustaw luzy na zaworach i bedziesz mial pewnosc i spokoj na dlugi czas.

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma piernik do wiatraka ?

Sprawdz/ustaw luzy na zaworach i bedziesz mial pewnosc i spokoj na dlugi czas.

 

mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów

jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić.

 

Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy

 

kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxie

i

kod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda )

 

więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika ..

po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił..

aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie..

Edytowane przez _pit_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma piernik do wiatraka ?

Sprawdz/ustaw luzy na zaworach i bedziesz mial pewnosc i spokoj na dlugi czas.

 

mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów

jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić.

 

Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy

 

kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxie

i

kod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda )

 

więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika ..

po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił..

aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie..

 

Panowie.. już moto działa pali 6,3 literka przy spokojnej jeździe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pewne wielkości nie zejdą ze spalaniem poniżej jakiś tam wartości. Trzeba było coś mniejszego skoro jest to dla ciebie takie ważne. Jak ogólnie wrażenia z jazdy?

Witam, mam X11-stkę od niedawna i przy cyklu miejskim pali mi około 8l, jak zatankowałem za 4dyszki to zrobiłem 107km. Jak chodzi o wrażenia to sama świadomość że ma się między nogami taką fabrykę mocy nastraja mnie pozytywnie:)

 

Zastanawiam się nad zmianą podświetlenia zegarów, co o tym myślicie?

Edytowane przez Proboszcz

"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów

jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić.

 

Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy

 

kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxie

i

kod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda )

 

więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika ..

po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił..

aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie..

 

 

 

Jak się w nim robi samo-diagnostykę?

 

 

 

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod siedzeniem , tam gdzie komputer jest kilka wtyczek jedna jest wolna i idą do niej dwa kabelki..

Motocykl musi stać na bocznej stopce.

zapłon wyłączony

bierzemy kawałek drucika i robimy zworkę pomiędzy jednym a drugim w tej wtyczce

włączamy zapłon

patrzymy teraz na lampkę FI

jeżeli miga tzn że są błędy.. sekwencja np 2 długie mignięcia potem 3 szybkie.. oznacza kod 23 dłuższa przerwa i 9 szybkich mignięć kod 9

kody opisane są w serwisówce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zmieniłem ustawienie amortyzatora na bardziej miękkie

i jestem mile zaskoczony. Tyłek już mi nie podskakuje na większych dziurach

i koło idealnie układa się w nierównościach. Nie wiem jeszcze jak to się ma

do jazdy na gumie ale jak chodzi o komfort to jest dużo lepiej.

"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfort może i będzie, ale na zakrętach będzie cię strasznie bujało. Na który ząbek ustawiłeś, bo ja właśnie mam na 5. Utwardziłem.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na 2 licząc od najbardziej miękkiego. Na tym właśnie czuje się najbardziej komfortowo i w zakręty wchodzę dużo pewniej. Zaznaczę, że dopiero się oswajam z maszyną. Sprawdzałem każde ustawienie od standardowego-4 w stronę miękkiego ustawienia i na tym najbardziej miękkim faktycznie strasznie bujało.

"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moja x11 przy 120-140 średnio pali 6,5L a więc norma. Podświetliłem zegary paskiem LEDowym o barwie ciepły biały(akurat miałem taki pod ręką) jednak średni efekt(żółta poświata;), muszę wymienić go na barwę chłodna białą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moja x11 przy 120-140 średnio pali 6,5L a więc norma. Podświetliłem zegary paskiem LEDowym o barwie ciepły biały(akurat miałem taki pod ręką) jednak średni efekt(żółta poświata;), muszę wymienić go na barwę chłodna białą.

 

pozdrawiam kolegę z pily... w końcu ktoś z x11 z okolicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozdrawiam kolegę z pily... w końcu ktoś z x11 z okolicy

Witam ponownie, jest nas więcej Chojnice :biggrin: to prawie okolica, jest jeszcze kumpel od niedawna na niebieskim X-ie ze Złotowa

jeśli chodzi o spalanie z plecaczkiem i trzema pełnymi kuframi to najmniej wyszło mi 5.7L/100, oczywiście jazda max do 100km/h, najwięcej także z pełnym rynsztunkiem jazda po banie max do 180km/h ok 6.9L/100

Edytowane przez dorplas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja witam zacne grono klubu X-11 :) Jestem właśnie z okolic Piły, Złotowa, wielkopolska. Skoro jest już nas kilku w niedużej odległości od siebie, to może jakieś wspólne miejsce, data? Dowiedziałbym się co nieco o swojej kochance, nowym nabytku X-11 :)

 

Co do spalania, przy średniej prędkości 120km/h przeważnie w 2 osoby i odkręcaniu od czasu do czasu mocniej gazu wychodzi jakieś 6,1 - 6,5 litra/100km.

Edytowane przez niebieski.ts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...