Skocz do zawartości

Lampa stroboskopowa


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Piszę tutaj, bo to chyba jedyna nadzieja znaleźć kogoś kto zna takie urządzenie :D Chciałem zapytać czy ktoś z Warszawy lub okolić nie ma pożyczyć lub po prostu ustawić mi zapłonu w GS 400 ? Dwa przerywacze, mechaniczny przyspieszacz. Będę wdzięczny za pomoc.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech zgadne masz problemy z wysokimi obrotami i mała stabilnoscia pracy na nich ? jesli tak to sprawdź sprezynki;] własnie one za takie zachowanie odpowiadaja;] W skrajnych przypadkach sprzet wogule niewchodzi na wysokie obroty;] Z tego co pamietam zapłony z takim przyspieszaczem wystarczy ustawić w gmp, gdyż one same sie potem przyspieszaja do odpowiednich wartosci, tak przynajmniej było w konstrukcji starego silnika bezynowego od niewiadomo czego który pracował w SAMie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech zgadne masz problemy z wysokimi obrotami i mała stabilnoscia pracy na nich ? jesli tak to sprawdź sprezynki;] własnie one za takie zachowanie odpowiadaja;] W skrajnych przypadkach sprzet wogule niewchodzi na wysokie obroty;] Z tego co pamietam zapłony z takim przyspieszaczem wystarczy ustawić w gmp, gdyż one same sie potem przyspieszaja do odpowiednich wartosci, tak przynajmniej było w konstrukcji starego silnika bezynowego od niewiadomo czego który pracował w SAMie.

 

 

Ok, ale powiedz mi jak je sprawdzić?

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... ja to ustrojstwo sprawdzałem troche po omacku;] poprosytu sprawdziłem sprezyny czy niesa rozciagniete potem sprawdziłem wszystkie mozliwe luzy itp. u mnie problememe były stare i juz miekkie sprezyny. Po wymianie sprezyn okazało sie ze przeguby sa nieco wytarte i zapłon jest niedokładny... w końcu wypieprzyłem to dziadostwo i załozyłem sztywna krzywke;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... ja to ustrojstwo sprawdzałem troche po omacku;] poprosytu sprawdziłem sprezyny czy niesa rozciagniete potem sprawdziłem wszystkie mozliwe luzy itp. u mnie problememe były stare i juz miekkie sprezyny. Po wymianie sprezyn okazało sie ze przeguby sa nieco wytarte i zapłon jest niedokładny... w końcu wypieprzyłem to dziadostwo i załozyłem sztywna krzywke;]

 

A w jakim to motocyklu? Bo ja spotkałem sie tylko z peknieciem tych sprezyn, a sadze ze obroty (w zasadzie niemożnosc ich precyzyjnego ostawienia; raz za duzo, raz gaśnie po chwili pracy jak sie rozgrzeje) wynikaja raczej z marnego ustawienia zapłonu. BTW przypomnij mi co najpierw musze ustawic, szczeline na przerywaczach czy wyprzedzenie?

 

PS co do poprzedniego posta - to mam problemy tylko z wolnymi obrotami. Za wysokie są i czasami pyka lekko w wydechy. Nie da sie ich po jezdzie ustawić, za wolno schodzi z obrotów jak przegazuje na biegu jałowym, po chwili spadnie i albo zgaśnie (jak ustawie 'za małe') albo bedzie trzymał za wysokie

 

Znalazłem coś takiego zamiast lampy stroboskopowej http://files.capri.pl/u/f/6/41961d0e1ddf6.l.jpg

 

No ok, a ten drugi koniec (do cylindra) gdzie dokładnie mam podłączyć?

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jakim to motocyklu? Bo ja spotkałem sie tylko z peknieciem tych sprezyn, a sadze ze obroty (w zasadzie niemożnosc ich precyzyjnego ostawienia; raz za duzo, raz gaśnie po chwili pracy jak sie rozgrzeje) wynikaja raczej z marnego ustawienia zapłonu. BTW przypomnij mi co najpierw musze ustawic, szczeline na przerywaczach czy wyprzedzenie?

 

PS co do poprzedniego posta - to mam problemy tylko z wolnymi obrotami. Za wysokie są i czasami pyka lekko w wydechy. Nie da sie ich po jezdzie ustawić, za wolno schodzi z obrotów jak przegazuje na biegu jałowym, po chwili spadnie i albo zgaśnie (jak ustawie 'za małe') albo bedzie trzymał za wysokie

No ok, a ten drugi koniec (do cylindra) gdzie dokładnie mam podłączyć?

 

 

Njapierw przerywacze, potem wyprzedzenie. http://www.capri.pl/forum/56993

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogole z twoimi objawami stawialbym raczej na uklad zasilania, tzn za uboga masz mieszanke na wolnych obrotach. Sprawdz najpierw stan gumowych kroccow ssacych-u mnie w gs 500 e rocznik `79 mialem spekane i tam lapal powietrze. nastepnie czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaznikow. Zaplon zostawilbym na koniec

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogole z twoimi objawami stawialbym raczej na uklad zasilania, tzn za uboga masz mieszanke na wolnych obrotach. Sprawdz najpierw stan gumowych kroccow ssacych-u mnie w gs 500 e rocznik `79 mialem spekane i tam lapal powietrze. nastepnie czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaznikow. Zaplon zostawilbym na koniec

 

Nie, gaźniki są po pełnym serwisie, króćce tak samo są ok - rozbierałem to wszystko w drobny mak. Jedyne czego ew. brakuje to oringów na śrubkach od regulacji składu mieszanki - nie wiem gdzie takie malutkie dostane w Warszawie, ale nie jestem pewien czy to jest akurat przyczyna

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...