Skocz do zawartości

Wydechy Virago 750


witas39
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najprościej będzie jak ten wydech nawiercisz/wyprujesz tu masz filmik jak to na 1100 chodzi http://video.google.pl/videoplay?docid=-77...earch&plindex=0

A tu na 750

http://video.google.pl/videoplay?docid=-12...earch&plindex=2

Możesz też jeździć na samych kolankach a wtedy będzie bardzo głośno ale bardziej pierdziawkowo;]Na allegro można teraz jeszcze kupić takie tłumiki http://allegro.pl/item221570974_tlumiki_ya...chy_glosne.html jednak nie wiem jaki one dają efekt, czy ładnie chodzą i nie przebarwiają się.A tak w ogóle to widzę że wydechy już robione bo końcówek nie ma;]

Edytowane przez Deathraw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz wstaw większe dysze, i podnieś iglicę , bo bankowo masz zubożoną mieszankę...co w skrajnych przypadkach, po dużych przebiegach kończy się dziurą w tłoku...przedwczesnym wypaleniem gniazd zaworowych... pomysł śmigania na samych kolankach :notworthy: nie skomentuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz wstaw większe dysze, i podnieś iglicę , bo bankowo masz zubożoną mieszankę...co w skrajnych przypadkach, po dużych przebiegach kończy się dziurą w tłoku...przedwczesnym wypaleniem gniazd zaworowych... pomysł śmigania na samych kolankach :icon_mrgreen: nie skomentuje....

To nie są same kolanka bo jest jeszcze puszka,ja zdemontowałem samą końcówkę dławiącą wydech

 

To nie są same kolanka bo jest jeszcze puszka,ja zdemontowałem samą końcówkę dławiącą wydech

Dla zainteesowanych wygląda to tak:

 

http://img154.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie353vp9.jpg

http://img214.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie352xm5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cabaniero a ja skomentuję za to twój brak poczucia humoru:P.Jeśli chodzi o samą jazdę na kolankach to jak jest wszystko dobrze wyregulowane(zawory i gaziory) to nic się nie stanie bo to to samo co jazda na drag pipeach tylko krótszych, a na pustych wydechach dużo osób jeździ i nawet bez regulacji po zmianie nic im się nie dzieje przez wiele km więc o czym tutaj mówimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cabaniero a ja skomentuję za to twój brak poczucia humoru:P.Jeśli chodzi o samą jazdę na kolankach to jak jest wszystko dobrze wyregulowane(zawory i gaziory) to nic się nie stanie bo to to samo co jazda na drag pipeach tylko krótszych, a na pustych wydechach dużo osób jeździ i nawet bez regulacji po zmianie nic im się nie dzieje przez wiele km więc o czym tutaj mówimy?

 

Poszukaj sobie na forum, lub w mądrych książkach o silnikach spalinowych a się dowiesz o co chodzi ... ale wolny kraj, dla mnie możesz jeździć i bez kolanek...możesz też i namawiać innych... nic mi do tego... tylko zubożenie mieszanki spowodowane mniejszym ciśnieniem w wydechu spowoduje że spadnie ciśnienie zwrotne i część ładunku paliwo-powietrze będzie wywalona z komory spalania zanim zostanie spalona i zamieniona w pracę... czyli jakby nie patrzeć straty...dodatkowo zubożenie mieszanki powoduje podwyższeni temperatury w okolicy zaworu wydechowego...wystarczy że po dłuższym pałowaniu odkręcisz świece i przekonasz się że nie będzie miała takiego koloru jaki powinien być ...elektrody będą miały biały kolor... normalnie po takim zabiegu stracisz parę koni i dół obrotów, ale będzie fajnie gadało...

Jak już doradzasz komuś wywalenie wydechów , bądź rozbebeszanie oryginalnych, to dla jego własnego dobra poinformuj z czym taka operacja się wiąże... niektóre silniki znoszą to bez dodatkowej regulacji, niektóre będą strzelać, parskać i stracą na dynamice...przerabiałem to już ze swoim Transalpem... ten sam silnik co w Hondzie Shadow kilka dni pojeździłem na przelotowym wydechu i wróciłem do oryginału... motocykl zdecydowanie lepiej jeździ na oryginalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powtarzam ja nie doradzałem jazdy na kolankach tylko dałem to jako jedną z opcji którą niektórzy stosują.

Co do utrat mocy to są ale nie są dosyć wielkie.Samo wybebeszanie za, dużo nie zmieni w virago,teoretycznie mogą być problemy z wypalaniem gniazd zaworów ale zdarza się to rzadko a po dokładnej regulacji nie powinno być już żadnych problemów typu strzały itp.Zresztą takie problemy które wymieniłeś to mogą się też przytrafić na oryginalnym wydechu jak nie masz dobrze regulacji zrobionej(poprzednia viagra miała rozregulowany gaźnik i zawory i pluła przy puszczaniu manetki a kilka razy nawet strzeliła).A transalp to zupełnie inna bajka bo to motocykl chłodzony cieczą.A co do ciśnienia zwrotnego to to jest 4-suw i tutaj ciśnienia w wydechu nie mają aż takiego drastycznego znaczenia.Zresztą pytanie było jak podgłosić a nie co się może od tego stać.U mnie w moto są wydechy akcesoryjne z tłumieniem od silvertaila i niestety jeszcze nie był regulowany więc też pluje czasami i jak się przesadzi z obrotami to strzeli(raz się zdarzyło).Znajomy jeździ na pustych shadowom spirit 1100 od 3 lat i jakoś nie narzeka że coś się psuje,zawory wypalają itd.A tak poza tym to samo wybebeszanie było wałkowane wiele razy i nikomu silnik nie wybuchł więc nie przesadzaj.Zresztą widać że te wydechy były już wcześniej przerabiane bo nie ma zupełnie końcowych tłumików.Powiedziałem to co wiedziałem oczywiście mogę się mylić,ale w każdej historii jest ziarno prawdy...

Edytowane przez Deathraw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam serderdecznie! Proszę o pomoc: Jak podgłosić wydechy w Virago 750? Podaje link do zdjęcia mojego wydechu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e98e2ab51b9eb82.html

 

Z góry dziękuje :eek:

 

 

Jak chcesz to mogę załatwić Ci namiary do gościa co sprzedaje akcesoryjny tłumik BSA do Virago 750.

 

Rozważałem zakup, ale uznałem że zainwestuję w coś innego :)

 

Cena to połowa wartości nowego. Stan salonowy

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeżdżę na fabrycznych pipach i nie chcę tego zmieniać, aczkolwiek lubię posłuchać jak gadają inne głośne. Być może zdecydowałbym się na zakup wolnego wydechu dodatkowo ale tylko w przypadku - gdybym

miał pewnośc, że znalazłby sie ktoś kto porobiłby właściwą regulację chroniącą silnik przed degradacją. I w związku z tym narazie nie planuję żadnych operacji na "żywym Organiźmie".

Szerokości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...