AdamSuzuki Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 CHYBA NAJROZSADNIEJ BEDZIE poczekac do 18 lub kupić 125/50, bo 80/50 sąjuż zbyt drogie :) za duże wzięcie jest na to ;) zreszta sprzedawałeś to pewnie wiesz :icon_razz: Czemu już zbyt drogie ? Przepisy się zmieniły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Czemu już zbyt drogie ? Przepisy się zmieniły? Jak to czemu :icon_twisted: To jasne masz seryjnie motocykl o poj. 80ccm lub 125ccm zarejestrowany na motorower czyli odpada konieczność prawka i przeglądów :icon_biggrin: czysty zysk dla posiadacza to i cena przy sprzedaży wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Chłopaki przecież każdy kto choć minimalnie wąchnął temat mechaniki wie co i jak. Mam tu na myśli wypowiedzi typu 2t gówno a 4t zajebioza. Otóż sprawa jest prosta 2t jest mniej oszczędniejsze z założenia, WYMAGA też remontów wynikających całkowicie innej budowy (np. w 2t tłok smaruje tylko mieszanka z olejem.) Co do wypowiedzi że 2t śmiga przez jeden sezon to też g...no prawda. Im bardziej jakiś model jest popularniejszy tym więcej do niego tandetnych części, zakładają takie bo tańsze, a później się dziwią że motor pada po paru k. Rozumiem nie każdego stać, ale nie piszcie że każdy 2t tak ma!! Następnie 4t. Jak ktoś słusznie zauważył nadaje się do większych motocykli z prostych przyczyn. Pomyślcie ile paliła by R1 z silnikiem 2t :icon_twisted: , po drugie motorami takimi przemierza się ogromne przebiegi więc w silniku 2t, którego maksymalna żywotność to 30 000 tys. czy jakoś tak słyszałem. Niektórzy robią większy przebieg w czasie jednej podróży. Jak dla mnie budowa małych sportowych motorków z silnikiem 4t to jakieś nieporozumienie np. cbr125 przycież to konkretna padaka i to singiel musi chodzić jak maluch na jednej świecy :icon_twisted: Aha przypomnijcie sobie jak wielkie dwusówy dawniej startowały w motogp-dlaczego- bo tam nie liczy się przebieg tylko osiągi i to jest Sport.Pozdrawiam jak ktoś przeczyta moją długą wypowieź. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Jak to czemu :icon_twisted: To jasne masz seryjnie motocykl o poj. 80ccm lub 125ccm zarejestrowany na motorower czyli odpada konieczność prawka i przeglądów :icon_razz: czysty zysk dla posiadacza to i cena przy sprzedaży wysoka. O tym wiem ale cos mi sie o ucho obilo ze juz nie bedzie mozna rejestrowac (bez przezabiania brifu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 O tym wiem ale cos mi sie o ucho obilo ze juz nie bedzie mozna rejestrowac (bez przezabiania brifu) To mało realne :cool: jakaś plotka ;) Następnie 4t. Jak ktoś słusznie zauważył nadaje się do większych motocykli z prostych przyczyn. Pomyślcie ile paliła by R1 z silnikiem 2t :) , po drugie motorami takimi przemierza się ogromne przebiegi więc w silniku 2t, którego maksymalna żywotność to 30 000 tys. czy jakoś tak słyszałem. Niektórzy robią większy przebieg w czasie jednej podróży. Nie no bez przesady 2T potrafią zrobić większy przebieg, no chyba, że masz na myśli przebieg bez remontu to by się mniej więcej pokrywało. P.S Temat chyba już zamknięty, bo masz już czym jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 ja na miejscu autora bym poczekał do 18 zrobił prawko na A i później zarabiać kase na fajnego większego sprzęta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TZR125 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Kup Gsa bądź cos w tym stylu i naginaj bez prawka ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Kup Gsa bądź cos w tym stylu i naginaj bez prawka ;p Bardzo mądre... I dojrzałe... Jak kupiłem moto to prawko miałem na samochód od jakiś 8 lat ale się dopiero odważyłem jeździć na moto jak już zdałem egzamin na kategorię A. Choć przyznaje się że nie czekałem na wydanie papierów tylko od razu śmigałem... :clap: Teoretycznie to jest to półlegalne bo uprawnienia mam (zdałem egzamin) ale dokumentu potwierdzającego to nie mam jeszcze... I od biedy to w takim przypadku chyba można wziąć jakiś dokument z ośrodka zaświadczający że zdałem egzamin itp... Dużo zabawy jest... W każdym razie Policja zatrzymała mnie dopiero 3 dni po odebraniu prawka... :biggrin: Ale Autor Tematu widzę że podjął wg mnie słuszną decyzję i ma zamiar poczekać i od razu zrobić A... Szczególnie że w tym czasie "czekania" możesz spróbować zbierać kasę i kupić sobie lepsze moto na początek..! Więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło... :lalag: W Polsce kategoria A1 to jest za przeproszeniem ni przypiął ni przyłatał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 A no z tym użytkownikiem się zgodzę :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 A no z tym użytkownikiem się zgodzę :) Dziękuje :icon_biggrin: Dodam jeszcze tylko, że... Zbierałem około 4 lata kasę ale za to... Kupiłem od razu moto, opłaciłem rejestracje i dodatki, opłaciłem kurs i egzamin, kupiłem ciuchy itp... :icon_biggrin: Miałem około 11 tyś. a na moto poszło 7600 a reszta właśnie na te inne rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_bialy Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 To mało realne ;) jakaś plotka ;)Nie no bez przesady 2T potrafią zrobić większy przebieg, no chyba, że masz na myśli przebieg bez remontu to by się mniej więcej pokrywało. P.S Temat chyba już zamknięty, bo masz już czym jeździć. no chyba sie mylisz co powiesz otakim" sprzecie" zipp qwantum czy jakos tak ? no moj kumpel ma i przy przebiegu 6000 km nowy cyklinder juz bo zajezdzil tamten one sa robione dla dziadkow albo kobiet albo dzieci ktorzy przesiedli sie z motorynki ja juz mialem trochce motorow i ponizej 125 w 4t nie kupie z doswiadczenia i to jest opinia subiektywna :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.