Skocz do zawartości

Pomóżcie!!!! Co teraz??? :(


tomasz90skomra
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu już zbyt drogie ? Przepisy się zmieniły?

 

Jak to czemu :icon_twisted: To jasne masz seryjnie motocykl o poj. 80ccm lub 125ccm zarejestrowany na motorower czyli odpada konieczność prawka i przeglądów :icon_biggrin: czysty zysk dla posiadacza to i cena przy sprzedaży wysoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki przecież każdy kto choć minimalnie wąchnął temat mechaniki wie co i jak. Mam tu na myśli wypowiedzi typu 2t gówno a 4t zajebioza.

 

Otóż sprawa jest prosta 2t jest mniej oszczędniejsze z założenia, WYMAGA też remontów wynikających całkowicie innej budowy (np. w 2t tłok smaruje tylko mieszanka z olejem.) Co do wypowiedzi że 2t śmiga przez jeden sezon to też g...no prawda. Im bardziej jakiś model jest popularniejszy tym więcej do niego tandetnych części, zakładają takie bo tańsze, a później się dziwią że motor pada po paru k. Rozumiem nie każdego stać, ale nie piszcie że każdy 2t tak ma!!

 

Następnie 4t. Jak ktoś słusznie zauważył nadaje się do większych motocykli z prostych przyczyn. Pomyślcie ile paliła by R1 z silnikiem 2t :icon_twisted: , po drugie motorami takimi przemierza się ogromne przebiegi więc w silniku 2t, którego maksymalna żywotność to 30 000 tys. czy jakoś tak słyszałem. Niektórzy robią większy przebieg w czasie jednej podróży.

 

Jak dla mnie budowa małych sportowych motorków z silnikiem 4t to jakieś nieporozumienie np. cbr125 przycież to konkretna padaka i to singiel musi chodzić jak maluch na jednej świecy :icon_twisted:

Aha przypomnijcie sobie jak wielkie dwusówy dawniej startowały w motogp-dlaczego- bo tam nie liczy się przebieg tylko osiągi i to jest Sport.

Pozdrawiam jak ktoś przeczyta moją długą wypowieź. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czemu :icon_twisted: To jasne masz seryjnie motocykl o poj. 80ccm lub 125ccm zarejestrowany na motorower czyli odpada konieczność prawka i przeglądów :icon_razz: czysty zysk dla posiadacza to i cena przy sprzedaży wysoka.

 

O tym wiem ale cos mi sie o ucho obilo ze juz nie bedzie mozna rejestrowac (bez przezabiania brifu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym wiem ale cos mi sie o ucho obilo ze juz nie bedzie mozna rejestrowac (bez przezabiania brifu)

 

To mało realne :cool: jakaś plotka ;)

 

 

Następnie 4t. Jak ktoś słusznie zauważył nadaje się do większych motocykli z prostych przyczyn. Pomyślcie ile paliła by R1 z silnikiem 2t :) , po drugie motorami takimi przemierza się ogromne przebiegi więc w silniku 2t, którego maksymalna żywotność to 30 000 tys. czy jakoś tak słyszałem. Niektórzy robią większy przebieg w czasie jednej podróży.

 

 

 

Nie no bez przesady 2T potrafią zrobić większy przebieg, no chyba, że masz na myśli przebieg bez remontu to by się mniej więcej pokrywało.

 

P.S Temat chyba już zamknięty, bo masz już czym jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup Gsa bądź cos w tym stylu i naginaj bez prawka ;p

 

Bardzo mądre... I dojrzałe...

Jak kupiłem moto to prawko miałem na samochód od jakiś 8 lat ale się dopiero odważyłem jeździć na moto jak już zdałem egzamin na kategorię A. Choć przyznaje się że nie czekałem na wydanie papierów tylko od razu śmigałem... :clap: Teoretycznie to jest to półlegalne bo uprawnienia mam (zdałem egzamin) ale dokumentu potwierdzającego to nie mam jeszcze... I od biedy to w takim przypadku chyba można wziąć jakiś dokument z ośrodka zaświadczający że zdałem egzamin itp... Dużo zabawy jest... W każdym razie Policja zatrzymała mnie dopiero 3 dni po odebraniu prawka... :biggrin:

 

Ale Autor Tematu widzę że podjął wg mnie słuszną decyzję i ma zamiar poczekać i od razu zrobić A... Szczególnie że w tym czasie "czekania" możesz spróbować zbierać kasę i kupić sobie lepsze moto na początek..! Więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło... :lalag:

W Polsce kategoria A1 to jest za przeproszeniem ni przypiął ni przyłatał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no z tym użytkownikiem się zgodzę :)

 

Dziękuje :icon_biggrin:

 

Dodam jeszcze tylko, że... Zbierałem około 4 lata kasę ale za to... Kupiłem od razu moto, opłaciłem rejestracje i dodatki, opłaciłem kurs i egzamin, kupiłem ciuchy itp... :icon_biggrin: Miałem około 11 tyś. a na moto poszło 7600 a reszta właśnie na te inne rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mało realne ;) jakaś plotka ;)

Nie no bez przesady 2T potrafią zrobić większy przebieg, no chyba, że masz na myśli przebieg bez remontu to by się mniej więcej pokrywało.

 

P.S Temat chyba już zamknięty, bo masz już czym jeździć.

 

 

 

no chyba sie mylisz co powiesz otakim" sprzecie" zipp qwantum czy jakos tak ? no moj kumpel ma i przy przebiegu 6000 km nowy cyklinder juz bo zajezdzil tamten one sa robione dla dziadkow albo kobiet albo dzieci ktorzy przesiedli sie z motorynki ja juz mialem trochce motorow i ponizej 125 w 4t nie kupie z doswiadczenia i to jest opinia subiektywna :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...