Piotrek01 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam!!Co jest lepsze Suzuki RG czy Honda NS-1 o maxymalnej pojemności 80cm3. Jeżeli macie własne propozycie to piszcie.Z góry dziękuje i pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Rg bardzo trwałe silniki ale za to marne osiagi NS bardziej awaryja ale ładniejsza i bardziej agresywnaja bym polecał yamahe TZR bardzo dobre osiagi RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 No tak jak poprzednik napisał mając do wyboru RG i NS-1 to z tych dwóch wybrałbym TZR 80 najlepszy kompromis pomiędzy mocą funkcjonalnością i wyglądem :lalag: tylko droga troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 ns1 wcale niejest awaryjna, mysle ze mozna ja spokojnie do rg na wytrzymalosc porownywac, a o osiagach to juz niemowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 ja bym wolał ns1. moj kolega ma rg.. niepolecam... dlugo nieposmigal...moze to nie tylko wina motorku ale kierowca tez sporo zawinil... ale i tak jestem za ns1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 O RG i TZR nie mam zbyt wiele informacji, ale NS-1 wcale nie jest awaryjna - jeździłem cały roczek i tylko jedna awaria się powtarzała: brak paliwa. Poza tym wszystko grało i huczało. Ale jak zwykle, zależy to, na co się trafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 nie mialem Rg ale slyszalem ze maja wytrzymale silniki ale za to z osiagami gorzej, honda bardzo ladny motorek i wytrzymaly osiagi .... mysle ze najlepsze w swojej klasie (choc ja sie na niej przewiozlem bo kupilem i po trzech miesiacach tloczek do wymiany :banghead: ) co do tzr mysle ze ma lekka przewage nad ns 1 choc z tego wzgledu ze osiagi sa podobne wieksza dostepnosc czesci no i wygoda-posiada rozrusznik. wszystko to mozna wytlumaczyc cena rg<ns 1<tzr Ale i tak sam musisz wybrac pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Nie chodzi o te że NS-1 w porównaniu z RG jest jakaś szczególnie awaryjna tylko tam z silnika o pojemności 75ccm wyciągnięto sporo więcej niż z 80ccm suzuki. Duża różnica jest też w oddawaniu mocy. RG ładnie idzie już od 4 tysięcy a najwyższy moment osiąga przy niecałych 6 tysiącach tak więc kręcenie jej powyżej 8 tysięcy praktycznie nie ma sensu. NSka przyśpiesza bardzo dobrze nawet po przekroczeniu 9 tysięcy. Biorąc to wszystko pod uwagę można śmiało stwierdzić ze wymiana tłoka w hondzie czeka cię dość szybko. I tu pojawia sie problem bo ciężko dostać tłok do NS-1 do rg też nie jest łatwo ale osobiście znalazłem i kupiłem w jednym sklepie internetowym. Co do wyglądu to honda jest o niebo ładniejsza od RG przynajmniej wg. mnie. No i oczywiście cena zakupu RG jest dużo niższa bo dobrą sztuke można dostać za 2500zł:icon_twisted: co w przypadku NSki jest mało prawdopodobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 to teraz ja przedstawie swoje zdanie. Mam dwoch kumpli co maja RG a ja posiadam ns-1 i Ns jest o wiele ladniejsza szybsza RG nie ma szans. co do awaryjnosci to NS-1 jest bez awaryjna jedyne co to brak paliwa jak mowil ARCER. RG tez fajny motorek ale bez poruwnania z NS-1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Co jest lepsze NS-1 czy RG Odp: TZR. No kurde ludzie piszcie na temat. Ja jestem za Hondą. Fajna stylistyka, dobre osiągi, tylko ten problem z dostępnością części się może pojawić. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 tylko ten problem z dostępnością części się może pojawić.Ciągle krążą te same mity. Te części mozna dostać. Jest na to kilka sposobów.- silnikowe można dopasowywać od MBX (trzeba tylko poszukać na forum, co i jak pasuje/trzeba przerobić itd.)- sposób na tłok i cylinder (z przeróbka sworznia) był wałkowany forum nie raz- drobiazgi można dostać od szrociarzy na allegro (warto próbować dopasowywać od NSR 50, bo chociaż często są takie same, to ceny niższe :-) - cwaniaki wiedzą, że NS-1 jest rzadkim sprzętem i się cenią)- nowe drobiazgi można dostać na www.motobot.pl (sprowadzają na zamówienie z Austrii, ale drogo), popytać w Larssonie i InterMotors, a najlepiej napisać maila do autoryzowanego seriwsu Hondy, to przyślą wam rysunki z serwisówki (która jednak istnieje :-)), tam są numery części, po których można dostać zamienniki. A poza tym trzeba powtarzać przeszukiwanie internetu regularnie, co kilkanaście godzin :-) - ja tak znalazłem wszystko, czego potrzebowała moja eneseczka i wyszło mi to całkiem ładnie. Zdjęcia w przyklejonym temacie są na to dowodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Nie chodzi o te że NS-1 w porównaniu z RG jest jakaś szczególnie awaryjna tylko tam z silnika o pojemności 75ccm wyciągnięto sporo więcej niż z 80ccm suzuki. Duża różnica jest też w oddawaniu mocy. RG ładnie idzie już od 4 tysięcy a najwyższy moment osiąga przy niecałych 6 tysiącach tak więc kręcenie jej powyżej 8 tysięcy praktycznie nie ma sensu. NSka przyśpiesza bardzo dobrze nawet po przekroczeniu 9 tysięcy. Biorąc to wszystko pod uwagę można śmiało stwierdzić ze wymiana tłoka w hondzie czeka cię dość szybko. I tu pojawia sie problem bo ciężko dostać tłok do NS-1 do rg też nie jest łatwo ale osobiście znalazłem i kupiłem w jednym sklepie internetowym. Co do wyglądu to honda jest o niebo ładniejsza od RG przynajmniej wg. mnie. No i oczywiście cena zakupu RG jest dużo niższa bo dobrą sztuke można dostać za 2500zł;) co w przypadku NSki jest mało prawdopodobne RG ładnie idzie od 4?! :) Przy 6 tyś to on na 100% nie ma pełnego momentu, prawda jest tak żeby RG jeździć w "miarę" dynamicznie to trzeba go kręcić do końca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Wiertara, po raz kolejny i nie ja pierwszy pisze ci żebyś przestał pierniczyć jakies farmazony!!! jezdziles kiedys na RG? z tego co napisales powyzej smie powiedziec ze z cala pewnoscia nie. A jesli nie, to po prostu siedz cicho. i sie nie odzywaj na temat, na ktory nie masz pojęcia. pzdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) Wiertara, po raz kolejny i nie ja pierwszy pisze ci żebyś przestał pierniczyć jakies farmazony!!! jezdziles kiedys na RG? z tego co napisales powyzej smie powiedziec ze z cala pewnoscia nie. A jesli nie, to po prostu siedz cicho. i sie nie odzywaj na temat, na ktory nie masz pojęcia. pzdr:) Owszem jeździłem!!! I to nawet całkiem sporo :bigrazz: To są moje odczucia... dla mnie ten silnik jest po prostu słaby i żeby odczuć jakiekolwiek przyśpieszenia trzeba go kręcić. Rzeczywiście można zmieniać biegi przy 6, ale to nie jest żadna jazda. Z całą pewnośią powiedzenie że "ładnie idzie od 4 tyś" to bzdura... Edytowane 31 Lipca 2007 przez Wiertara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Ciągle krążą te same mity. Te części mozna dostać. Jest na to kilka sposobów.- silnikowe można dopasowywać od MBX (trzeba tylko poszukać na forum, co i jak pasuje/trzeba przerobić itd.)- sposób na tłok i cylinder (z przeróbka sworznia) był wałkowany forum nie raz- drobiazgi można dostać od szrociarzy na allegro (warto próbować dopasowywać od NSR 50, bo chociaż często są takie same, to ceny niższe :-) - cwaniaki wiedzą, że NS-1 jest rzadkim sprzętem i się cenią)- nowe drobiazgi można dostać na www.motobot.pl (sprowadzają na zamówienie z Austrii, ale drogo), popytać w Larssonie i InterMotors, a najlepiej napisać maila do autoryzowanego seriwsu Hondy, to przyślą wam rysunki z serwisówki (która jednak istnieje :-)), tam są numery części, po których można dostać zamienniki. A poza tym trzeba powtarzać przeszukiwanie internetu regularnie, co kilkanaście godzin :-) - ja tak znalazłem wszystko, czego potrzebowała moja eneseczka i wyszło mi to całkiem ładnie. Zdjęcia w przyklejonym temacie są na to dowodem. Jak widać z każdym mankamentem jakiegoś motoru można sobie poradzić w ten lub inny sposób :icon_mrgreen:. Skoro tak to już w ogóle w 100% jestem za Hondzią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi