horacy Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 siemkazamierzam kupic tenze motor i chce wiedziec jak z czesciami i ich cena w polsce i ile pali jakby se dalo dowiedziec z góry dzieki :biggrin: a rocznik 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Moje mażenie ale yz250f. Z częściami do niego nie bedziesz miał problemów. Jest to dobrze znany motor i dużo ludzi jego użytkuje więc nowych cześci jest wiele. O spalaniu CI nie powiem ale duże nie bedzie bo to cztero pak. Jest to konkurent hondy crf250f kxf250 a takżę suzuki rmz250. Tu się dowiesz o tym motorze troche jeśli znasz angielski:http://www.thumperfaq.com/ Pozdro. p.s. w wyszukiwarce poszukaj troche o tmy moto albo na motox.pl tam było dużo tematów o yamaszce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horacy Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 angielski znam tak sobie ale fajnie ze fajna sprawa z czesciemi wielkie dzieki i do zobaczenie na drodze :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :rolleyes: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Jest to konkurent hondy crf250f kxf250 a takżę suzuki rmz250. Kolega pytał o WRkę a nie o yzfa. Motocykle niby podobne ale jednak sporo się różnią. Części są praktycznie wszystkie szybko dostępne, cenowo podobne do konkurencji. Mam Wrkę od tego sezonu i nie mogę nic złego powiedzieć. W tym roczniku (model 2003-2005) jest chyba najlepszy w swojej klasie. Kupuj dobrą sztukę i nigdy nie będziesz żałował. To pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 mam dt 50 ale troszke w teren niezabardzo czy mając 17 lat poprzednio skuter teraz tą dt dam rade na wr250f?? mam 175-178 i 65-68kg wagi ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Kazdy da rade. Nie kazdy potrafi wykorzystac te moc ale w twoim wieku zlamania szybko sie lecza :( btw. fajny masz wzrost... rozumiem ze zalezy od temperatury ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 więc jak brać 250f czy jakąś sete?? więc jak brać 250f czy jakąś sete?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 (edytowane) btw. fajny masz wzrost... rozumiem ze zalezy od temperatury ;p każdy tak ma , ja rano mierze 188, po jeździe wieczorkiem 184-183 :( a bierz co chcesz, 4t wymaga troszkę wiekszej opieki, nie można zapominać o stanie oleju. Osobiście to na 2t już się nie przesiądę Edytowane 14 Sierpnia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 :/ w niczm mi nie pomogłeś ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 (edytowane) więc jak brać 250f czy jakąś sete?? więc jak brać 250f czy jakąś sete?? Moim zdaniem musisz sam sobie odpowiedziec na to pytanie. Nikt nie wie jak i gdize jezdzisz. Pamietaj ze forum to setki ludzi a wiec tyle samo opinii, z ktorych musisz wybrac te wartosciowe.. odpowiedz sobie lepiej na pytanie czy stac cie na 4T... niby zuzycie mniejsze ale to niby - sam wiem i nie chce mi sie pisac co zrobilem a co jeszcze trzeba zrobic, o $$ nie wspomne.. enduromaster - ciekawe gdzie ubywa ci tych pare centymetrow .,. ;p Edytowane 14 Sierpnia 2007 przez theNaturat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 enduromaster - ciekawe gdzie ubywa ci tych pare centymetrow .,. ;p na stawach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 na stawach Na stawach to są pływy, zależą między innymi od faz księżyca. Pozdro:_) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Wzrostu ubywa na kręgosłupie. W ciągu dnia ścierają sie dyski miedzy kręgami a w nocy się regenerują.Bez przesady jednak. Przy wyższych osobnikach maksymalnie 1,5 cm różnicy. Przy moim wzroście 192 cm to nie jest nawet centymetr. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Wzrostu ubywa na kręgosłupie. W ciągu dnia ścierają sie dyski miedzy kręgami a w nocy się regenerują.Bez przesady jednak. Przy wyższych osobnikach maksymalnie 1,5 cm różnicy. Przy moim wzroście 192 cm to nie jest nawet centymetr. u każdego jest inaczej, nikt nie ma ceramicznych powłok na kościach a różnica w wzroście między rankiem a wieczorem zaczyna się od 1,5cm .Sprawdź samemu jak nie wierzysz :icon_mrgreen: koniec OT Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 mialem okazje polatać niedawno ćwiartą w 4t, mały zwinny rowerek , niestety niesprostał wymaganią, brak mocy niepozwalał na rozwinięcie znacznych predkości przy podjazdach na wydmy mimo pałowania do odciny do konca kolo 30 koni to nie ponad 50 ,ale kręte ściezki lesne to jego żywioł, w miare bezawaryjny :banghead: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.