truwcio Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 (edytowane) witam mam pytanie odnosnie mojego tlokumozna go zobaczyc pod tym adresem http://chomikuj.pl/carlos123powiedzcie mi czy moze tak byc popalony pod pierscieniami jezeli nie to co mam zrobic wymienic pierscienie ? zapomnialem dodac ze to rska 50 Edytowane 27 Lipca 2007 przez truwcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Wymien tłok z pierścieniami i zrób szlif, chyba ze masz nicasil to kup poprostu nastepna selekcje tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 (edytowane) witam mam pytanie odnosnie mojego tlokumozna go zobaczyc pod tym adresem http://chomikuj.pl/carlos123powiedzcie mi czy moze tak byc popalony pod pierscieniami jezeli nie to co mam zrobic wymienic pierscienie ? zapomnialem dodac ze to rska 50 Po pierwsze silnik należy wymyć przed rozbiórką. Teraz masz ten cały syf w skrzyni korbowej. Po drugie tłok nie jest spalony, osadził się na nim nagar, czyli produkt nieodpalonego paliwa i oleju. Jeśli rysy przekraczają 20 % jego powierzchni, są zużyte rowki pierścieni, otwór sworznia, wyplenia denka tłoka, wykruszenia jego fragmentów oraz oczywiście, gdy luz pomiędzy tłokiem a cylindrem przekroczy dopuszczalną wartość tłok należy wymienić. Jeśli nie ma tych oznak zużycia wyczyść rowki, powierzchnie boczne i zakładaj. Edytowane 29 Lipca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truwcio Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 silnika nie myje bo i tak go rozebralem do wymiany wszystkich lozysk i simeringow i wtedy wielkie czyszczeniepierscienie sa wsumie w nienaruszonym stanie tłok poza jedna ryska tez wiec chyba zostawie i zobacze co dalej bedzie po remoncie calego silnika jak cos to puzniej wymiana :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Co to znaczy że pierścienie są w nienaruszonym stanie?? Może należy je wymienić bo sie starły i nie dają odpowiedniej kompresji a po tych przedmuchach zdaje mi sie że właśnie tak sie stało. PS: masz wyczuwalny próg na cylindrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truwcio Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Co to znaczy że pierścienie są w nienaruszonym stanie?? Może należy je wymienić bo sie starły i nie dają odpowiedniej kompresji a po tych przedmuchach zdaje mi sie że właśnie tak sie stało. PS: masz wyczuwalny próg na cylindrze?? progu niema na cylindrze a te przedmuchy to od zlego ustawienia pierscieni tak mi sie wydajebo przy sciaganiu przerwy na pierscieniach byly prawie w tym samym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 progu niema na cylindrze a te przedmuchy to od zlego ustawienia pierscieni tak mi sie wydajebo przy sciaganiu przerwy na pierscieniach byly prawie w tym samym miejscu a co z zamkami na tłoku w takim razie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 jeśli tłok jest już tak "okopcony" to ja bym go wymienił, bo to znak że pierścienie mają już naprawde dość. szlif i jazda bez problemu przez długi czas, a tak za chwile sie rozjebie i znowu rozbieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 wymień ten tłok.lepiej dołożyć te 150zł na tłok niż później 600-700 na nowy cylinder Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Jak myślicie czy w przypadku kiedy tłok tak wygląda a nie ma progu na cylindrze należy robić szlif czy sama wymiana tłoka wystarczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Jak myślicie czy w przypadku kiedy tłok tak wygląda a nie ma progu na cylindrze należy robić szlif czy sama wymiana tłoka wystarczy?? Siemasz >>> tu nie ma co myśleć tylko trzeba pomierzyć i wtedy dowiesz się czy szlifować czy wystarczy dać nowe pierdzionki . Zobacz czy masz jeszcze kołeczki zamków w tłoku ( bo dziwnie napisałeś we wcześniejszym poscie ) Patrząc na tą fotkę tłoka to ewidentnie wychodzi na to że dmucha w dół jak jasna cholercia i tak wygląda tłok w mocno spracowanym silniku . Masz zdjęty garnek wiec podjedź do jakiegoś szlifierza i niech zmierzy ci ten cylinder średnicówką ( bo próg to nie wszystko może też być owal ) potem zmierz tłok i jeśli luz wyjdzie ok 1 mm to warto myśleć o szlifie . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 a jaki masz cylinder nikasyl czy zwykły?? jeśli nikasyl to wystrczy kupic tłoczek założyć i smigać jesli zwykły to szlif i nowy tłoczek :banghead: Pozdro.. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 jak w dwusuwie można założyć niewłaściwie pierścienie :icon_eek: Po stanie tłoka widać że luz pomiędzy tłokiem a cyl. jest zbyt duzy. Szlif załatwi sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Moze złą swiece uzywałes widziałem nie jeden tłok zjechany przezto ze ktos wkrecił np swiece z duzego fiatA :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Moze złą swiece uzywałes widziałem nie jeden tłok zjechany przezto ze ktos wkrecił np swiece z duzego fiatA :icon_eek: nie kapuje jak swieca moze byc winna takim przedmuchom? mozesz wytłumaczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.