James Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dzień dobry :icon_razz: nurtuje mnie pewna rzecz : mianowicie szlifując podnóżkiem na zakręcie wywieram stopą dość duży nacisk na tenże podnóżek i czuję się z tym dość niepewnie. Mam wrażenie że podnóżek dociskany stopą kiedy styka się z asfaltem na zakręcie może w jakiś sposób zaburzyć tor jazdy np. podnieść tył co może doprowadzić do uślizgu. Miło by było gdyby ktoś mający o tym pojęcie się wypowiedział :icon_mrgreen: może warto zainwestować w sportowe podnóżki ?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Masz przykręcone dzyndzle pod podnóżkami? Bo ja mam wykręcone w ogóle ;-) Nie polecam! ;-) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Masz przykręcone dzyndzle pod podnóżkami? Bo ja mam wykręcone w ogóle ;-) Nie polecam! ;-) nie polecasz przykręconych, czy wykręconych, bo nie qmam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 nie polecasz przykręconych, czy wykręconych, bo nie qmam? kolega Pit nie poleca przykręconych bo trą o asfalt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atr32 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Musisz się nauczyć utrzymywać ciężar ciała na zewnętrznym podnóżku. Najlepiej zacząć od jazdy po okręgu w pozycji klasycznej z ciężarem na zewnętrznym podnóżku, tak jak byś chciał podnieść tyłek z kanapy tylko przy pomocy tej jednej nogi. (obciąż zewnętrzną nogę, odciąż tyłek). Od razu będziesz miał test czy do skrętu używasz kierownicy( przeciwskręt) czy ciągniesz maszynę do skrętu ciałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 pytałem się znajomego byłego zawodnika i stwierdził że powinno sie cały ciężar na tyłku utrzymać... trzeba próbować :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Na tyłku bądź udzie, jeśli akurat zwisasz obok maszyny :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.