Skocz do zawartości

ETZ 250 chodzi nie tak jak powinna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem niemal pewny, ze czesc z tych halasow to luzna (czyt: wyrobiona) przepustnica, to zreszta typowe dla MZtek i to wszystkich modeli, Simsony tez na to cierpia. Jej wymiana niewiele daje bo jest ponoc twardsza niz korpus gaznika, chyba trzeba sie pogodzic z tym. Sporo halasow to zwykle brzeczenie zeber cylindra i glowicy od drgan na wys.obrotach, ale i tak jakies stuki sa. Zreszta ponoc silnik MZ to taki klekot co to bedzie stukal, pukal, brzeczal, a objezdzi bezawaryjnie wieeele sezonow. Czego wszystkim goraco zycze!

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...