frenzi250 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 witam,wiem, że na forum były już podobne tematy ale z żadnego nie mogę się dowiedzieć jak wyciągnąć ten śmieszny lejek z dyfa w dt 80 lc2 :) . Przeciąłem dyfuzor w dwóch miejscach po oryginalnych spawach i wyraźnie widzę ten lejek jednak nie mam pomysłu jak go wyciągnąć ( siedzi bardzo mocno, chyba przyspawany) :) Czy ktoś na forum wyciągnął już taki lejek z gruchy? Proszę o odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 (edytowane) Nie zaśmiecaj. Wejdz w temat o dt jest tam 130stron to napewno Ci odpowiedzą. Co drugą strone ktoś pisze o blokadach. Pozdro. Maiłem dt i zweżki nie miałem. Wiem że chyba w crmce jest zweeżka. A to masz przy cilindrze?? czy w środku gruchy?? Edytowane 25 Lipca 2007 przez karolb123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frenzi250 Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Czytałem już tamten temat... i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Kolega wycinał to otwornicą do metalu a przynajmniej tak mówił bo nie widziałem jak to robił... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Jak chcesz wyjąć ten lejek to musisz cały dyfer przeciąć w pół i go rozpołowić, a dalej to chyba juz dasz rade, Potem tylko migomat i zespawać i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 sproboj wyciac to lisem. Nw pewno dojdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Młotek i przecinak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frenzi250 Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 chyba przetnę go wzdłuż w końcu bo ten lejek jest przymocowany do takiego pierścienia a pierścień jest przyspawany do ścian dyfa w trzech miejscach i to na samym środku :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No to mowie przecież ... Pamiętam że koleś mi tak robił jak miałem MTX,a w pół i wszystko co w sierodku Wont !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frenzi250 Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 kurde panowie co jest! Wybebeszyłem dyfcia a tu osiąg spadły ( max speed z 80 na 75) !!!!!!!!!11 ;) :crossy: :icon_eek: :banghead: JAK TO MOżLIWE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Musisz wyregulowac gaznik.. daj mu tez wiekszą dysze głowną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 kurde panowie co jest! Wybebeszyłem dyfcia a tu osiąg spadły ( max speed z 80 na 75) !!!!!!!!!11 :) ;) :P ;) JAK TO MOżLIWE? Myślisz, że tak łatwo ominąć stanowisko badawcze i lata doświadczeń? Próbuj teraz regulować gaźnik tak, jak opisano tutaj http://ataman.junak.net/naprawa/137.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrixP Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 sluchaj, nie baw sie w odblokowywanie starego , kup sobie sportowy dyfuzor gianelli , motor bedzie o wiele mocniejszy niz na tym seryjnym jak go odblokujesz, wiesz bo mialem dt 80 ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 wywalic 500zl na wydech a rozciac i pospawac u znajomego za piwo to jest roznica nie kazdego stac a nadodatek jak bedize sprzedawal np za rok to po co wkladac tyle kasy zeby uzyskac 10km/h wiecej? a wskazowka obrotomierza dochodzi do 12tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 nie radze tego robic w osigach to nic nie zmieni a bedziesz musial na nowo ustawiac gaznik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.