Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

Po zamontowaniu nowego przekaznika wszystko bylo w porzadku, odpalalem maszyne i gasilem i tak kilka razy. Gdy na drugi dzien poszedlem do garazu skrecic wszystko do kupy (owiewki itp) okazalo sie ze po odpaleniu moto slyszalem znany mi wczesniej szum z rozrusznika... czyli co, czyli problem pojawil sie na nowo... kiedy moto zapalil rozrusznik nadal krecil! Przekaznik znowu szlag trafil? Czy moze byc inna przyczyna w/w problemu, moze jakies zwarcie :) Idac po kablach nie zauwazylem jakiegos problemu, wszystko wydaje sie OK. Chyba nie obejdzie sie bez elektryka... jezeli macie jakies inne pomysly i sugestie z checia sie z nimi zapoznam :)

pozdrwawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzisz do garażu!

 

wyciągasz moto

przekręcasz kranik

włączasz sanie do końca

właczasz zapłon w kluczyku i upewniasz sie ze guxik przy manetce jest wyłączony

przekpujesz 3 razy delikatnie

włączasz zapłon

potem jedziesz kopką w dól az kliknie dekomresator powracasz na gore i.....

 

teraz najtrudniejsze musisz jednocześnie połączyć szybki ruch nogi z ruchem biodra i poruszeniem sie strun głosowych.

 

w praktyce kopiesz z całej siły krzycząc paaaaaaaal dziwkooooooo. :icon_razz:

 

jak nie odpali za gora 5 razem to zakrec kranik i kop dalej :crossy:

Edytowane przez qpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak gpa mówi …ja tez potrzebowałem dobrego tygodnia zanim gada wyczułem …

 

A ja mam pytanko co do regulacji zawieszenia ….przód jest ok. …tył przy przejazdach przez jakieś duże ostre garby itp. mnie wybija w kosmos a warze dość mało ..teraz mam odbicie i dobicie ustawione na środku regulacji, ale musze się pobawić dobiciem tylko który to ten przy zbiorniku gazowym czy u dołu sprężyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam do sprzedania TT600 ale ta starsza z 89 roku..zamierzam sie przezycic na Yz 450 i musze tego sprzedac...chcem za YAMASZKE 3900.. w bdb stanie..jezdzilem nia tylko 1 sezon bo musialem sie nauczyc jezdzic na wiekszej mocy ale juz opanowalem..i juz chcem yz..

POZDRAWIAM

 

tu sa fotki

 

http://www.bikepics.com/members/robert11250/89tt6000/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz najtrudniejsze musisz jednocześnie połączyć szybki ruch nogi z ruchem biodra i poruszeniem sie strun głosowych.

 

w praktyce kopiesz z całej siły krzycząc paaaaaaaal dziwkooooooo. :wink:

 

jak nie odpali za gora 5 razem to zakrec kranik i kop dalej :crossy:

 

 

:evil: :evil: :wink:

 

No zgadzam się z tym opisem w 100%. Rany jakim koszmarem było odpalanie TTRy po jakiejś figurze w górach, kiedy leżała chwilę do góry kołami.... kruca fuks ... odpalanie tego moto tak ogólnie było sztuką.

 

Ja bym zlikwidował odprężnik połączony z kickstarterem i przrzucił go na kierownicę. Takie rozwiązanie umożliwia wygodne " przkopywanie " zalanej TTR'y ...a to sie zdarza nadwyraz często. Poza tym daje znacznie większą kontrolę i swobodę ustawiania dźwigni kick startera w odpowiedniej pozycji, a to też jest bardzo ważne.

 

ALe tak BTW to moje zdanie o TTR 600 jest zdecydowanie ZŁE ...ale nie będę sie z tym tutaj jakoś bardzo obnosił.

 

Pozdro i powodzenia w kopaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wlasciwie dreczy mnie jeszcze jedno pytanie. Jak juz zdazylem sie przekonac na wlasnej skorze zawieszenie jest do D... ale czy wersja TTR 600 E rozni sie od TTR lub TTS rowniez i silnikiem :icon_question: Mam na mysli moc, budowe ogolnie czy czyms sie roznia? (nie mowie tu o rozruszniku bo to akurat wiem) :)

Edytowane przez k2adi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zgadzam się z tym opisem w 100%. Rany jakim koszmarem było odpalanie TTRy po jakiejś figurze w górach, kiedy leżała chwilę do góry kołami.... kruca fuks ... odpalanie tego moto tak ogólnie było sztuką.

 

Ja bym zlikwidował odprężnik połączony z kickstarterem i przrzucił go na kierownicę. Takie rozwiązanie umożliwia wygodne " przkopywanie " zalanej TTR'y ...a to sie zdarza nadwyraz często. Poza tym daje znacznie większą kontrolę i swobodę ustawiania dźwigni kick startera w odpowiedniej pozycji, a to też jest bardzo ważne.

 

ALe tak BTW to moje zdanie o TTR 600 jest zdecydowanie ZŁE ...ale nie będę sie z tym tutaj jakoś bardzo obnosił.

 

Pozdro i powodzenia w kopaniu

 

Dziwne :icon_evil: problemy z kopaniem??? Nigdy nie miałem takich problemów -może szczęście, ale mi pali max za 2 kopem :lalag: Mocno kopnąc i musi chwycic ,tylko trzeba troche ważyć i mieć krzepy 600 ki są nie dla cherlaczków :biggrin: :P

 

chyba tylko rozruchałką!

 

Na bank tylko rozrusznikiem i słabszym zawieszeniem tak pozatym reszta taka sama jak w ttr ,tts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rozruchaja to do czego przymocujeta ? nie wiem jak w TTR ale w KLR silnik musi miec mocowanie rozrusznika - inaczej nie podejdzie kombinacja , pokrywa alternatora inna , sprzeglo rozrusznika i kola zebate rozrusznika, troszke niezbednej elektryki , wlacznik .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i cale szczescie ze choc w silnikach TTRE nic nie namieszali :wink:

Co do zawieszenia... znacie moze jakies dobre sposoby jego podwyzszenia i utwardzenia :icon_question:

oczywiscie sam sie w to nie bede bawil bo zycie jeszcze mi mile :wink: ale kazda sugestia z Waszej strony daje mi kolejne doswiadczenie o tym moto :icon_exclaim:

W planie mam rozniez zmiane wydechu...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

posiadam ttr 600 2000rok kick starter

 

i mam problem :icon_razz: wczoraj zgubiłem iskre :icon_mrgreen: tzn odpaliłem moto na chwilke i zgasło dosłownie po 5 sekundach i po małym strzale z wydechu, od tego momentu ni drgnie,

 

może ktoś z was miał podobny problem?????

 

dodam że nie ma iskry na świecy, a sprawdziłem dwie świece, i sprawdziłem miernikiem wyłącznik ( działa prawidłowo)

 

 

prosze o podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modul poszedl - typowe w TTR i XT :) - uzywki ciezko trafic , nowy ok 1500 zl , mozna tez reanimowac ( poszukaj na forum)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...