Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

Z moich odczuc jezdzi sie calkiem przyjemnie nawet z pasazerem z tylu... co prawda nie bylem niewiadomo jak daleko w Polsce wiec dalsze wypady nie sa mi znane z komfortu!

 

Co do zawiechy z przodu dzisiaj dam Ci znac qpa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powie mi ktoś ile waży TTS 96r??Ile ma KM?Warto brać coś takiego za jakieś 6800zł?TTs to jest ta dobra wersja bardziej uterenowiona a po 96r już jest TTr tak?Łatwo odpalić ten motor z kopniaka?? :buttrock:

Z góry dzięki.

 

 

TTS ma 135kg na sucho.

 

40KM, ale za to zajebysty moment obr. W terenie ciągnie pod górky jak traktor :biggrin:

 

Jak wszystko jest dobrze ustawione to kopie się jak 125tkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

maciek79 mowiles aby sprawdzac temperature poprzez dotykanie nie silnika a zbiornika oleju, tak tez wiec zrobilem po jednej krotkiej przejazdzce (ok. 5 km) zarowno silnik jak i zbiornik oleju byl cholernie goracy... nie szlo dotknac, jak na moj leb to cos jest nie tak... wychodzi mi teraz brak doswiadczenia w 4T i do tego bez chlodnic! Czy sa jakies mozliwosci zlego usawienia zaworow lub zlej dawki paliwa? Moze potrzebuje jakiejs regulacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj qpa

Wydech standartowy... co do filtra AIR to tylko go przeczyscilem, zauwazylem ze wczesniej nie byl nasaczony a na dnie AIRBOXU bylo trche oleju (nie wiem skad sie tam wzial) ale wygladal na olej silnikowy no i troche zajezdzalo paliwem (ale to chyba normalka) swieca fakt... nie wymienilem ale wydaje mi sie ze jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ile to jest "cholernie gorąco" ? 60stopni, 80, 120 ?? .

 

 

Jeżeli masz seryjny wydech i nie dłubane w airboxie to powinno być ok.

 

ALe dla świętego spokoju to:

 

 

- zawory musisz ustawić bo nie wiadomo kiedy były ustawiane.

- wykręć świece sprawdz kolor - powiina być jak kawa z mlekiem - jak będzie za jasna (biała) to moto będzie się grzał.

- sprawdź jeszcze poziom paliwa w gazniku (serwisowka z www.tt600r.de).

 

Jak wszystko jest ok, motor na zimno dobrze odpala, nie pali za mało/dużo to przestań kombinować i zacznij jeździć :biggrin:.

 

Silniki mają to do siebie że są gorące i już :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YAMAHA rocznik 03' przebieg 2900 km wiec zaworki OK, moze macie racje z tym kombinowaniem... uczepilem sie tego ze brata maszyna XT 600 rok 2000 (a wiec silniki praktycznie te same) i tak sie nie grzeje :)

jeszcze tylko kilka dni i zaczynam smigac bo w chwili obecnej walcze z nasza "kochana" skarbowka niby wszystko legalnie przywiezione a oni zawsze znajda jakies si :)

 

pozdrawiam... jak sie zaplacze w czyms bede pisal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no wiesz ja bym zaworki sprawdził :D zwłaszcza ze to nie duzo zachodu a ten przebieg to chyba wiesz jak to bywa bo cóś mało jak na 03 :lalag: … mi ttr tez się tak grzeje ale jestem już przyzwyczajony bo wcześniej gs tez chłodzony powietrzem tak buchał …dobry patent to termometr w miejsce bagnetu wtedy masz kontrole tem oleju :) …

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam ponownie uzytkownikow TTR

Otoz jezdzac dzisiaj po terenie napotkal mnie nastepujacy problem, maszyna zgasla i po probie uruchomienia (TTR600E) uslyszalem dziwny i nierowny dzwiek z rozrusznika ale to jeszcze nic, kiedy maszyna zgasla ponownie, mimo ze nic nie dotykalem rozrusznik sam krecil... wylaczylem stacyjke i co :banghead: otoz nic, mimo zgaszonego moto, przekreconego kluczyka rozrusznik nadal kreci :eek: normalnie zamorowalo mnie. Odpalilem moto i dojechalem do garazu, jadac slyszalem jak rozrusznik non-stop chodzil! Rozlaczylem klemy i dopiero wtedy "ucichl" przeczyscilem bezpieczniki, klemy, sruby i po ponownym podlaczeniu bylo (niby) OK, kiedy odpalam rozrusznik chodzi nie rowno a przy akumulatorze slychac jakies "zwarcie" Czy moze ktos mi pomoc :banghead: bo juz normalnie nie wiem co z ta maszyna! Chyba zaczynam zalowac ze sprzedalem swojego poczciwego KTM 125 EGS, przekonajcie mnie ze sie myle ;)

:eek: o pomoc :clap:

 

Pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że zablokował Ci się przekaźnik włączający rozrusznik - on jest pomiędzy aku a rozrusznikiem - idź za najgrubszym przewodem. Wyłączanie stacyjki w takim wypadku nic nie daje.

 

Ale skoro piszesz że jechałeś kawał drogi na załączonym rozruszniku to najprawdopodobniej musisz zacząć rozglądać się za nowym bo z tamtego pewnie niewiele zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...