k2adi Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Z moich odczuc jezdzi sie calkiem przyjemnie nawet z pasazerem z tylu... co prawda nie bylem niewiadomo jak daleko w Polsce wiec dalsze wypady nie sa mi znane z komfortu! Co do zawiechy z przodu dzisiaj dam Ci znac qpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 kierowca ma fajnie potwierdzam ale pasażer nie bardzo :icon_mrgreen: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Powie mi ktoś ile waży TTS 96r??Ile ma KM?Warto brać coś takiego za jakieś 6800zł?TTs to jest ta dobra wersja bardziej uterenowiona a po 96r już jest TTr tak?Łatwo odpalić ten motor z kopniaka?? :) Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 ttr od 98 roku odpala bardzo łatwo z kopa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Powie mi ktoś ile waży TTS 96r??Ile ma KM?Warto brać coś takiego za jakieś 6800zł?TTs to jest ta dobra wersja bardziej uterenowiona a po 96r już jest TTr tak?Łatwo odpalić ten motor z kopniaka?? :buttrock: Z góry dzięki. TTS ma 135kg na sucho. 40KM, ale za to zajebysty moment obr. W terenie ciągnie pod górky jak traktor :biggrin: Jak wszystko jest dobrze ustawione to kopie się jak 125tkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam ponownie maciek79 mowiles aby sprawdzac temperature poprzez dotykanie nie silnika a zbiornika oleju, tak tez wiec zrobilem po jednej krotkiej przejazdzce (ok. 5 km) zarowno silnik jak i zbiornik oleju byl cholernie goracy... nie szlo dotknac, jak na moj leb to cos jest nie tak... wychodzi mi teraz brak doswiadczenia w 4T i do tego bez chlodnic! Czy sa jakies mozliwosci zlego usawienia zaworow lub zlej dawki paliwa? Moze potrzebuje jakiejs regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 po pierwsze zmien olej z filtrem !! po drugie wykreć swiece(klucz 18) i powiedz jaki ma kolor po trzecie jaki masz wydech i czy coś byłairbox ruszany Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 witaj qpaWydech standartowy... co do filtra AIR to tylko go przeczyscilem, zauwazylem ze wczesniej nie byl nasaczony a na dnie AIRBOXU bylo trche oleju (nie wiem skad sie tam wzial) ale wygladal na olej silnikowy no i troche zajezdzalo paliwem (ale to chyba normalka) swieca fakt... nie wymienilem ale wydaje mi sie ze jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 chodzi mi o kolor swiecy strzela czasem z wydechu przy puszczeniu gazu? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Tylko ile to jest "cholernie gorąco" ? 60stopni, 80, 120 ?? . Jeżeli masz seryjny wydech i nie dłubane w airboxie to powinno być ok. ALe dla świętego spokoju to: - zawory musisz ustawić bo nie wiadomo kiedy były ustawiane.- wykręć świece sprawdz kolor - powiina być jak kawa z mlekiem - jak będzie za jasna (biała) to moto będzie się grzał.- sprawdź jeszcze poziom paliwa w gazniku (serwisowka z www.tt600r.de). Jak wszystko jest ok, motor na zimno dobrze odpala, nie pali za mało/dużo to przestań kombinować i zacznij jeździć :biggrin:. Silniki mają to do siebie że są gorące i już :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 YAMAHA rocznik 03' przebieg 2900 km wiec zaworki OK, moze macie racje z tym kombinowaniem... uczepilem sie tego ze brata maszyna XT 600 rok 2000 (a wiec silniki praktycznie te same) i tak sie nie grzeje :) jeszcze tylko kilka dni i zaczynam smigac bo w chwili obecnej walcze z nasza "kochana" skarbowka niby wszystko legalnie przywiezione a oni zawsze znajda jakies si :) pozdrawiam... jak sie zaplacze w czyms bede pisal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Hmm no wiesz ja bym zaworki sprawdził :D zwłaszcza ze to nie duzo zachodu a ten przebieg to chyba wiesz jak to bywa bo cóś mało jak na 03 :lalag: … mi ttr tez się tak grzeje ale jestem już przyzwyczajony bo wcześniej gs tez chłodzony powietrzem tak buchał …dobry patent to termometr w miejsce bagnetu wtedy masz kontrole tem oleju :) … Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Witam ponownie uzytkownikow TTR Otoz jezdzac dzisiaj po terenie napotkal mnie nastepujacy problem, maszyna zgasla i po probie uruchomienia (TTR600E) uslyszalem dziwny i nierowny dzwiek z rozrusznika ale to jeszcze nic, kiedy maszyna zgasla ponownie, mimo ze nic nie dotykalem rozrusznik sam krecil... wylaczylem stacyjke i co :banghead: otoz nic, mimo zgaszonego moto, przekreconego kluczyka rozrusznik nadal kreci :eek: normalnie zamorowalo mnie. Odpalilem moto i dojechalem do garazu, jadac slyszalem jak rozrusznik non-stop chodzil! Rozlaczylem klemy i dopiero wtedy "ucichl" przeczyscilem bezpieczniki, klemy, sruby i po ponownym podlaczeniu bylo (niby) OK, kiedy odpalam rozrusznik chodzi nie rowno a przy akumulatorze slychac jakies "zwarcie" Czy moze ktos mi pomoc :banghead: bo juz normalnie nie wiem co z ta maszyna! Chyba zaczynam zalowac ze sprzedalem swojego poczciwego KTM 125 EGS, przekonajcie mnie ze sie myle ;) :eek: o pomoc :clap: Pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Ja na początek bym sprawdził wszystkie kable-całą elektryke i akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Wygląda na to, że zablokował Ci się przekaźnik włączający rozrusznik - on jest pomiędzy aku a rozrusznikiem - idź za najgrubszym przewodem. Wyłączanie stacyjki w takim wypadku nic nie daje. Ale skoro piszesz że jechałeś kawał drogi na załączonym rozruszniku to najprawdopodobniej musisz zacząć rozglądać się za nowym bo z tamtego pewnie niewiele zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.