k2adi Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Po zamontowaniu nowego przekaznika wszystko bylo w porzadku, odpalalem maszyne i gasilem i tak kilka razy. Gdy na drugi dzien poszedlem do garazu skrecic wszystko do kupy (owiewki itp) okazalo sie ze po odpaleniu moto slyszalem znany mi wczesniej szum z rozrusznika... czyli co, czyli problem pojawil sie na nowo... kiedy moto zapalil rozrusznik nadal krecil! Przekaznik znowu szlag trafil? Czy moze byc inna przyczyna w/w problemu, moze jakies zwarcie :) Idac po kablach nie zauwazylem jakiegos problemu, wszystko wydaje sie OK. Chyba nie obejdzie sie bez elektryka... jezeli macie jakies inne pomysly i sugestie z checia sie z nimi zapoznam :) pozdrwawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damios7 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Udzieli mi ktos porady jak odpalic tego dziada na zimnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) Przychodzisz do garażu! wyciągasz motoprzekręcasz kranikwłączasz sanie do końcawłaczasz zapłon w kluczyku i upewniasz sie ze guxik przy manetce jest wyłączonyprzekpujesz 3 razy delikatniewłączasz zapłonpotem jedziesz kopką w dól az kliknie dekomresator powracasz na gore i..... teraz najtrudniejsze musisz jednocześnie połączyć szybki ruch nogi z ruchem biodra i poruszeniem sie strun głosowych. w praktyce kopiesz z całej siły krzycząc paaaaaaaal dziwkooooooo. :icon_razz: jak nie odpali za gora 5 razem to zakrec kranik i kop dalej :crossy: Edytowane 2 Listopada 2007 przez qpa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Tak jak gpa mówi …ja tez potrzebowałem dobrego tygodnia zanim gada wyczułem … A ja mam pytanko co do regulacji zawieszenia ….przód jest ok. …tył przy przejazdach przez jakieś duże ostre garby itp. mnie wybija w kosmos a warze dość mało ..teraz mam odbicie i dobicie ustawione na środku regulacji, ale musze się pobawić dobiciem tylko który to ten przy zbiorniku gazowym czy u dołu sprężyny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 no ja mam do sprzedania TT600 ale ta starsza z 89 roku..zamierzam sie przezycic na Yz 450 i musze tego sprzedac...chcem za YAMASZKE 3900.. w bdb stanie..jezdzilem nia tylko 1 sezon bo musialem sie nauczyc jezdzic na wiekszej mocy ale juz opanowalem..i juz chcem yz..POZDRAWIAM tu sa fotki http://www.bikepics.com/members/robert11250/89tt6000/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 teraz najtrudniejsze musisz jednocześnie połączyć szybki ruch nogi z ruchem biodra i poruszeniem sie strun głosowych. w praktyce kopiesz z całej siły krzycząc paaaaaaaal dziwkooooooo. :wink: jak nie odpali za gora 5 razem to zakrec kranik i kop dalej :crossy: :evil: :evil: :wink: No zgadzam się z tym opisem w 100%. Rany jakim koszmarem było odpalanie TTRy po jakiejś figurze w górach, kiedy leżała chwilę do góry kołami.... kruca fuks ... odpalanie tego moto tak ogólnie było sztuką. Ja bym zlikwidował odprężnik połączony z kickstarterem i przrzucił go na kierownicę. Takie rozwiązanie umożliwia wygodne " przkopywanie " zalanej TTR'y ...a to sie zdarza nadwyraz często. Poza tym daje znacznie większą kontrolę i swobodę ustawiania dźwigni kick startera w odpowiedniej pozycji, a to też jest bardzo ważne. ALe tak BTW to moje zdanie o TTR 600 jest zdecydowanie ZŁE ...ale nie będę sie z tym tutaj jakoś bardzo obnosił. Pozdro i powodzenia w kopaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 (edytowane) No i wlasciwie dreczy mnie jeszcze jedno pytanie. Jak juz zdazylem sie przekonac na wlasnej skorze zawieszenie jest do D... ale czy wersja TTR 600 E rozni sie od TTR lub TTS rowniez i silnikiem :icon_question: Mam na mysli moc, budowe ogolnie czy czyms sie roznia? (nie mowie tu o rozruszniku bo to akurat wiem) :) Edytowane 10 Listopada 2007 przez k2adi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 chyba tylko rozruchałką! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 No zgadzam się z tym opisem w 100%. Rany jakim koszmarem było odpalanie TTRy po jakiejś figurze w górach, kiedy leżała chwilę do góry kołami.... kruca fuks ... odpalanie tego moto tak ogólnie było sztuką. Ja bym zlikwidował odprężnik połączony z kickstarterem i przrzucił go na kierownicę. Takie rozwiązanie umożliwia wygodne " przkopywanie " zalanej TTR'y ...a to sie zdarza nadwyraz często. Poza tym daje znacznie większą kontrolę i swobodę ustawiania dźwigni kick startera w odpowiedniej pozycji, a to też jest bardzo ważne. ALe tak BTW to moje zdanie o TTR 600 jest zdecydowanie ZŁE ...ale nie będę sie z tym tutaj jakoś bardzo obnosił. Pozdro i powodzenia w kopaniu Dziwne :icon_evil: problemy z kopaniem??? Nigdy nie miałem takich problemów -może szczęście, ale mi pali max za 2 kopem :lalag: Mocno kopnąc i musi chwycic ,tylko trzeba troche ważyć i mieć krzepy 600 ki są nie dla cherlaczków :biggrin: :P chyba tylko rozruchałką! Na bank tylko rozrusznikiem i słabszym zawieszeniem tak pozatym reszta taka sama jak w ttr ,tts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 a rozruchaja to do czego przymocujeta ? nie wiem jak w TTR ale w KLR silnik musi miec mocowanie rozrusznika - inaczej nie podejdzie kombinacja , pokrywa alternatora inna , sprzeglo rozrusznika i kola zebate rozrusznika, troszke niezbednej elektryki , wlacznik . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 No i cale szczescie ze choc w silnikach TTRE nic nie namieszali :wink: Co do zawieszenia... znacie moze jakies dobre sposoby jego podwyzszenia i utwardzenia :icon_question: oczywiscie sam sie w to nie bede bawil bo zycie jeszcze mi mile :wink: ale kazda sugestia z Waszej strony daje mi kolejne doswiadczenie o tym moto :icon_exclaim: W planie mam rozniez zmiane wydechu... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 MAM pytanko przy okazji co ile w ttr wymienia się świece i co ile olej i jaki olej przy przebiegu 10 tyś.{chyba prawdziwy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 witam posiadam ttr 600 2000rok kick starter i mam problem :icon_razz: wczoraj zgubiłem iskre :icon_mrgreen: tzn odpaliłem moto na chwilke i zgasło dosłownie po 5 sekundach i po małym strzale z wydechu, od tego momentu ni drgnie, może ktoś z was miał podobny problem????? dodam że nie ma iskry na świecy, a sprawdziłem dwie świece, i sprawdziłem miernikiem wyłącznik ( działa prawidłowo) prosze o podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 modul poszedl - typowe w TTR i XT :) - uzywki ciezko trafic , nowy ok 1500 zl , mozna tez reanimowac ( poszukaj na forum) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 co ty nitomen gadasz! odrazu moduł! jest 100 różnych innych możliwości! a nowy modul do ttr to koszt 3300 w Yamaha lublin! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.