joooker ZXR Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Witam Ostatnio wymieniłem zębatki w GSXR 750 Srad 96r. z tylu +3 z przodu -1 i co ciekawego zauważyłem przyspieszenie wzrosło i to znacznie na każdym biegu (ale to normalne) ale zaciekawiło mnie co pokazywał licznik i byłem w szoku bo rozpędziłem go do 280 na prostej i jeszcze miał mały zapas mocy ! a przy zmianie zębatek na taka kombinacje v-max powinno być mniejsze! po 4 próbach sytuacja się powtarzała i teraz pytanie czy tak powinno być? czy może licznik głupieje (wcześniej nie było żadnych problemów i V-max na ogrinalnych zębatkach wynosiło 270 licznikowo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 (edytowane) A przy zmianie przedniej zębatki nie widziałeś takiego małego czujniczka przy obudowie?? Jeśli widziałeś to to właśnie jest czujniczek od prędkościomierza.. Dlatego jest to przekłamanie.. Edytowane 24 Lipca 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 A przy zmianie przedniej zębatki nie widziałeś takiego małego czujniczka przy obudowie?? Jeśli widziałeś to to właśnie jest czujniczek od prędkościomierza.. Dlatego jest to przekłamanie.. .. faktycznie jest tam czujnik ale nie mialem pojecia ze to od predkosciomierza, czyli tzn ze cos z czujnikiem jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 (edytowane) z czujnikiem wszystko jest dobrze tylko ty zmieniłeś przełożenie główne i teraz wydaje mu się (temu czujnikowi :) ) że moto jedzie szybciej chociaż raczej jedzie wolniej niż przed tą całą operacją Edytowane 24 Lipca 2007 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 .. dzieki welkie za odpowiedzi :icon_mrgreen: ... a ja juz sie ludzilem ze moja piekna lata 280 :buttrock:... a tak na marginesie mozna to jakos ustawic tak aby pokazywal bardziej zblizona predkosc do rzeczywistości :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 .. dzieki welkie za odpowiedzi :icon_razz: ... a ja juz sie ludzilem ze moja piekna lata 280 :biggrin:... a tak na marginesie mozna to jakos ustawic tak aby pokazywal bardziej zblizona predkosc do rzeczywistości :) ? Wątpie zeby Ci sie udało bo to by było za bardzo skomplikowane .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 a moto nie wkreca ci sie na wyzsze obroty na ostatnim biegu?bo dla przykladu (nie znam dokladnie tego moto) jezeli wczesniej na 6-tce osiagal 8 tys, a teraz osiaga 11 tys, to VMAX wcale nie musi spasc. hehe.. w romecie jak skrocilem przelozenia to szybciej dymał, bo silnik sie wyzej wkrecal :icon_razz: ale mozliwe, ze to porownanie jest conajmniej nietrafne :) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 a moto nie wkreca ci sie na wyzsze obroty na ostatnim biegu?bo dla przykladu (nie znam dokladnie tego moto) jezeli wczesniej na 6-tce osiagal 8 tys, a teraz osiaga 11 tys, to VMAX wcale nie musi spasc. hehe.. w romecie jak skrocilem przelozenia to szybciej dymał, bo silnik sie wyzej wkrecal :icon_razz: ale mozliwe, ze to porownanie jest conajmniej nietrafne :) Na wyższe obroty będzie się wkręcał ale to i tak nie rekompensuje spadku prędkości.. Ja tak miałem w Tl1000R .. Normalnie 275km\h, po zmianie przedniej zębatki na mniejszą o dwa zęby jechał licznikowe 300km\h ale w rzeczywistości pewnie z 240.. o ile.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 (edytowane) a potem biorą sie mity w stylu "leciałem 300" a sprzęt faktycznie ma problem by dojść do 250 :buttrock: :icon_mrgreen: Edytowane 24 Lipca 2007 przez RudyXJ Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 przynajmniej nieco bezpieczniej bedziecie latac z tymi 300 kmh na liczniku, waryjaty jedne :icon_evil: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Wątpie zeby Ci sie udało bo to by było za bardzo skomplikowane .. ... a potrafisz wyjaśnic na czym polega takie ustwienie aby prawidlowo pokazywał prędkość?przynajmniej nieco bezpieczniej bedziecie latac z tymi 300 kmh na liczniku, waryjaty jedne :icon_evil:... a jaka radocha ze sie zamyka licznik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 ... a potrafisz wyjaśnic na czym polega takie ustwienie aby prawidlowo pokazywał prędkość? Trzeba zbudować układ elektroniczny który będzie zmniejszał ilość impulsów proporcjonalnie do różnicy w przełożeniach przed i po zmianie zębatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Mi tam się podobało jak Tl na szóstym biegu zamykał prędkościomierz równo z obrotomierzem .. Nic nie zmieniaj bo nie ma sensu ładować kasę w takie coś.. przynajmniej szybciej będziesz zwalniał … Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 no ja od poprzedniego wlasciciela dowiedzialem sie ze mam -1 z przodu +2 z tylu. na autostradzie poznan strykow rozpedzilem sie do 295 :crossy:. ciekawe ile bylo w rzeczywistosci :) ps. co mnie ciekawi. jadac sobie z suzi gsxf750(zebatki nie ruszone ) porownywalem predkosci i np jadac 100km/h jechalismy rowno. potem sprawdzilem jesszcze ze np na 6 biegu przy 4 tyskach obrotow mamy obydwaj 80km/h czyli niby licznik pokazywalby prawde. dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Trzeba zbudować układ elektroniczny który będzie zmniejszał ilość impulsów proporcjonalnie do różnicy w przełożeniach przed i po zmianie zębatek...dzieki wielkie Mi tam się podobało jak Tl na szóstym biegu zamykał prędkościomierz równo z obrotomierzem .. Nic nie zmieniaj bo nie ma sensu ładować kasę w takie coś.. przynajmniej szybciej będziesz zwalniał …... nie nie bede tego zmienial tylko pytalem z czystej ciekawosci no ja od poprzedniego wlasciciela dowiedzialem sie ze mam -1 z przodu +2 z tylu. na autostradzie poznan strykow rozpedzilem sie do 295 :). ciekawe ile bylo w rzeczywistosci :) ps. co mnie ciekawi. jadac sobie z suzi gsxf750(zebatki nie ruszone ) porownywalem predkosci i np jadac 100km/h jechalismy rowno. potem sprawdzilem jesszcze ze np na 6 biegu przy 4 tyskach obrotow mamy obydwaj 80km/h czyli niby licznik pokazywalby prawde. dziwne... wlasnie bede musial to zmierzyc z jakims innym sprzetam kiedy dochodzi do przeklamania jak to zrobie podziele sie uwagami :) ... a tak swoja droga to wymiana na takie przelozenia to jest naprawde odczowalna jezeli chodzi o zbieranie sie maszyny na kazdym biegu :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.