Skocz do zawartości

GPZ 500 skrzynia kilka pytań


V12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakupiłem GPZ 500 i mam dziwny problem ze skrzynia przy wzucaniu biegów słychac takie wyraźne klikniecie jakby pojedynczy zgrzyt najbardziej 2 nie raz nawet potrafi zgrzytnac ale przy wyskokich obr nie wiem moze jestem przeczulony nie mam duzego doswiadczenia w zmianie biegów w 4T bo dotychczas jexdziłem 2 T

pozatym biegi wchodza lekko problem ten nie wystepuje przy redukcji lub tez gdy zmieniam biegi bez sprzegła

aaa jeszcze jedna cikawstka na postoju nie idzie wbic 2 mimo rusznia kołem w prawo w lewo dopiero gdy moto nawet toczy sie 5km/h to wchodzi jak w masło

nie wiem czy mam sie matrwic bo silnik chodzi jak igla czy w tych modelach kawasaki jest awaryjna skrzynia a dokładniej mówiac 2 bieg

pozr

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zakupiłem GPZ 500 i mam dziwny problem ze skrzynia przy wzucaniu biegów słychac takie wyraźne klikniecie jakby pojedynczy zgrzyt najbardziej 2 nie raz nawet potrafi zgrzytnac ale przy wyskokich obr nie wiem moze jestem przeczulony nie mam duzego doswiadczenia w zmianie biegów w 4T bo dotychczas jexdziłem 2 T

pozatym biegi wchodza lekko problem ten nie wystepuje przy redukcji lub tez gdy zmieniam biegi bez sprzegła

aaa jeszcze jedna cikawstka na postoju nie idzie wbic 2 mimo rusznia kołem w prawo w lewo dopiero gdy moto nawet toczy sie 5km/h to wchodzi jak w masło

nie wiem czy mam sie matrwic bo silnik chodzi jak igla czy w tych modelach kawasaki jest awaryjna skrzynia a dokładniej mówiac 2 bieg

pozr

 

Witam.Taka budowa skrzyni biegow.Jednak nalezy zwrocic uwage czy przy kliknieciu nie slychac metalicznego dzwieku co moze byc oznaka wybitej gumy zabieraka tylnej zebatki. Co do niemoznosci wlozenia 2-ki na postoju to raczej zaleta niz wada. Kawasaki GPZ wyposazony jest w jakis tam wyszukiwacz biegu jalowego czyli objawia sie to w ten sposob ze na postoju mozna wrzucic tylko 1 i luz.

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u ciebie Damiano_2013 tez potrafi przyzgrzytać???????

pozdr

 

 

Tak ale tylko jak sis zapina 1 i są troche za duze obroty silnika wtedy sprzęglo jest zlepione jeszcze olejem i przez to powstaje zgrzytanie natomias z innymi biegami nie mam problemów wchodza bardzo dobrze z lekkim kliknięciem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za wszystkie odpowiedzi :) :notworthy: :flesje: bo dla mnie moto jest swietne i szkoda jak by sie miało posypać :crossy:

a jeszcze jedno małe pytanko czy w tym modelu jest wytrzymała skrzynia czy dosyć częste przełaczanie biegów ale bez katowania moze ja zniszczyc(duzo latam po kretych drogach i musze zwaniać)

pozdr

Edytowane przez V12

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie mi nic nie pokojacego mi sie nie dzieje tyle tylko że zauwazyłem ze czy nie raz zgrzytnie zalezy od stylu puszczenia gazu i wcisniecia sprzegła ale zastanawia mnie fakt dlaczego nie moge wbic 2 kiedy motor stoi mimo ze ruszam kołem do przudu i do tyłu a jedynka ładnie wejdzie natomiast gdy juz motor jedzie nawet 5/kmh wytarczy tylko puknac wajche i ładnie 2 wejdzie

czy we tez tak macie w GPZ 500

pozdr

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do niemoznosci wlozenia 2-ki na postoju to raczej zaleta niz wada. Kawasaki GPZ wyposazony jest w jakis tam wyszukiwacz biegu jalowego czyli objawia sie to w ten sposob ze na postoju mozna wrzucic tylko 1 i luz.

Pozdrawiam:)

 

Juz o tym pisalem.W gpz500 nie ma mozliwosci wlozenia 2ki na postoju. Jest to spowodowane obecnoscia wyszukiwacza biegu jalowego (luzu). Pozdrawiam. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal martwi mnie ta skrzynia bo kurde nieraz zgrzytnie ta 2 i 3 a nie raz i nie wiem od czego jest to uzaleznione olej był zmieniany jak sie juz jedzie tym biegiem to nie ma dziwnych odgłosów jakiegos jeczenia czy takiego czegos jak to skrzynie lubia wydawac ale zastanawia mnie dlaczego naj wiecej zgrzyta jak ostro dam na 1 w palnik i daje na 2

Nie wiem czy jeździc dalej czy pozbyc sie tego grata dopóki "jeździ" bo jak sie posypie skrzynia to kupe kasy i jak sie zrobi to i tak gwaranci nie ma ze bedzie chodzic

jak miałem JAwe 350 to mi sie sypła skrzynia 3 razy a przed usterka zawsze zaczynała zgrzytać

pozdr

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...