Skocz do zawartości

ROZRUSZNIK W LC4 640sc 1996rok??DA RADY???


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale zawsze mozna 2 noga :P na tzw siedzaco - widzialem goscia co tak odpalal kata

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznnie da , ale musial bys pokrywe silnika zmienic , a bardzo mozliwe ze i kartery sa inne, bo rozrusznik musisz przeciez gdzies przykrecic , pomijam tu takze troszke elektryki z tym zwiazanej.

 

dobrym wyjsciem bylo by tu kupno calego silnika z wersji E.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pali z pierwszego, nie mam zadnych problemow z odpalaniem, ale człowieku skumaj to ze mialem wypadek i mam problemy z nogą i bardzo ciezko mi sie go odpala, dlatego chcem rozrusznik :icon_exclaim:

 

 

A ty weź skumaj, że nikt nie jest alfą i omego i nie wie, że masz nóżkę popsutą.. :icon_biggrin:

Co do tematu to do wymiany jest koło magnesowe - musi być z wieńcem zębatym, żeby rozrusznik mógł zakręcić wałem korbowym. Poza tym obudowa tegoż koła zębatego także jest do zakupienia. Trzyma także rozrusznik. Do położenia trochę elektryki.

Da się zrobić, ale jest zabawa i koszta. W tysiącu zł w używanych częściach MOŻE sie zamkniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś widziałem takie zestawy, ale zerknąłbym czy taka operacja jest mozliwa przy Twoich karterach-w silnikach LC4 kartery zmieniały się na przestrzeni lat kilka razy, czasem w drobnych historiach typu inaczej położona śrubka, a czasem w grubszych sprawach. Generalnie koszta potężne, chyba że cały kit kupisz fartem gdzieś na e-bayu. W niektórych nowszych silnikach LC4 z magnezowymi karterami podobno nie ma możliwości zamontowania e-startera. Pisze podobno-bo kiedyś przymierzałem się do kupna LC4 Adventure z modyfikowanym prawie nowym silnikiem 660 ccm, i gość który miał to dla mnie ew. poskładać mówił że opcji e-startera w tym motorze nie będzie, chyba że wybiorę zwykły silnik z SXC, lub jeszcze zwyklejszy z LC4 640-E.

Czyli typowo dla LC4-żeby sie upewnić czy da radę, musisz zbadać drobne niuansiki ktorymi jest naszpikowany ten motocykl i podpatrzeć jak to wygląda w LC4 z e-starterem i ocenić sznasę na powodzenie montażu. Trudno o jednoznaczną odpowiedź, bo jak pisałem-ja wiem o co najmniej 4 typach karterów jakie były w tym silniku, i nie wiem ze 100% pewnością jaki mix uda się ew. pomyślnie przeprowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty weź skumaj, że nikt nie jest alfą i omego i nie wie, że masz nóżkę popsutą.. :wink:

Co do tematu to do wymiany jest koło magnesowe - musi być z wieńcem zębatym, żeby rozrusznik mógł zakręcić wałem korbowym. Poza tym obudowa tegoż koła zębatego także jest do zakupienia. Trzyma także rozrusznik. Do położenia trochę elektryki.

Da się zrobić, ale jest zabawa i koszta. W tysiącu zł w używanych częściach MOŻE sie zamkniesz.

no spoko...nie chcem tu tworzyć kłotni :) :biggrin: browarek dla Was :P

widze ze strasznie dużo jest kombinowania z tym rozrusznikiem...sam juz nie wiem co robic:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...