Skocz do zawartości

Montowanie tłoka


molic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie, strzałką do okna wydechowego. Ale ja znam takiego człowieka, który tłok założył dobrze ale pierścieni nie włozył w zamek tylko byle jak je założył i probował ściskać je na chama aby włożyć cylinder... jakoś mu się to udalo :notworthy: pierścienie nie były w zamkach. ponoć na sekunde-dwie odpalił ale potem to już zima :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre pierscienie(zgodne ze szlifem cylindra) nie daly by sie zalozyc inaczej niz nie na zamkach!!!!!!! Nie opowiadaj bajek, chyba ze cylinder byl az tak okropnie zuzyty,choc to nie realne praktycznie.

 

Pozdrawiam

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre pierscienie(zgodne ze szlifem cylindra) nie daly by sie zalozyc inaczej niz nie na zamkach!!!!!!! Nie opowiadaj bajek, chyba ze cylinder byl az tak okropnie zuzyty,choc to nie realne praktycznie.

 

Pozdrawiam

 

Właśnie trafił do mnie simek z cylindrem na 4 szlif (na dodatek zużytym) i nominalnym tłokiem. Palił i jeździł. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba że tak wciskał ten tłok że mu zamki sie w tłok schowały:D

marcpol co ty opowiadasz? jak kolega założył do etz 150 tłok N0 a cylinder po 1 szlifie to w ogóle mocy i ledwo co zapalała, a ty mówisz o 4 szlifie , dobre, uśmiałem sie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba że tak wciskał ten tłok że mu zamki sie w tłok schowały:D

marcpol co ty opowiadasz? jak kolega założył do etz 150 tłok N0 a cylinder po 1 szlifie to w ogóle mocy i ledwo co zapalała, a ty mówisz o 4 szlifie , dobre, uśmiałem sie:D

 

Po prostu ten simek w takim stanie trafił w moje ręce, wcześniej naprawiał go jakiś młodociany mechanik. Ustawiłem zapłon, na krótko podłączyłem przewody i simek po kilkunastu kopnięciach odpalił, mocy nie miał, ale jechał. Po zdjęciu cylindra pierwsze co zauważyłem to opiłki w skrzyni korbowej i ułamany jego fragment :icon_mrgreen: Po demontażu silnika wsadziłem tłok do cylindra, pomierzyłem i wyszło mi prawie 39 mm, na tłoku wybite N. Pozdrawiam

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj uwierzcie,ze da sie zalozyc pierscienie nie na zamkach. tak tez wygladaly moje poczatki. dopiero przy 3 komplecie pierscieni kapnalem sie ze sa jakies zamki ;d ;d ;d zalozylem tak pierscienie, ale nie dalo rady odpalic maszyny- tak ciezko to wszystko chodzilo.

 

zalozylem tez kiedys do ogara 200 tlok nominalny albo na 1 szlif kiedy cylinder byl juz na 3- na dodatek bez pierscieni. i co najlepsze maszyna w miare chodzila.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie wiem jak mogles to zrobic skoro dobry pierscień musi sie zamknąć zeby wejsc do cylindra. Jeśli bedzie nie na zamku to sie nie domknie i bedzie za duzy do cylindra...

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie, niema sily zeby wlozc pierscienie w cylinder niezakladajac je na zamki. Niewiem jak wy to robicie :icon_mrgreen:

Pierścień wykrusza się (pęka), a oni nawet nie zauważają. Chyba tylko tak.

Pozdrawiam

Bajko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...