molic Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) Czy tlok montuje sie strzalka do wydechu w suzuki rg80?? Edytowane 19 Lipca 2007 przez molic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Czy tlok montuje sie strzalka do wydechu w suzuki rg80?? tak! jak i w każdym innym 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Czy tlok montuje sie strzalka do wydechu w suzuki rg80?? zawsze strzalka do wydechu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Dokładnie, strzałką do okna wydechowego. Ale ja znam takiego człowieka, który tłok założył dobrze ale pierścieni nie włozył w zamek tylko byle jak je założył i probował ściskać je na chama aby włożyć cylinder... jakoś mu się to udalo :notworthy: pierścienie nie były w zamkach. ponoć na sekunde-dwie odpalił ale potem to już zima :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 dobre pierscienie(zgodne ze szlifem cylindra) nie daly by sie zalozyc inaczej niz nie na zamkach!!!!!!! Nie opowiadaj bajek, chyba ze cylinder byl az tak okropnie zuzyty,choc to nie realne praktycznie. Pozdrawiam Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 dobre pierscienie(zgodne ze szlifem cylindra) nie daly by sie zalozyc inaczej niz nie na zamkach!!!!!!! Nie opowiadaj bajek, chyba ze cylinder byl az tak okropnie zuzyty,choc to nie realne praktycznie. Pozdrawiam Właśnie trafił do mnie simek z cylindrem na 4 szlif (na dodatek zużytym) i nominalnym tłokiem. Palił i jeździł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 chyba że tak wciskał ten tłok że mu zamki sie w tłok schowały:Dmarcpol co ty opowiadasz? jak kolega założył do etz 150 tłok N0 a cylinder po 1 szlifie to w ogóle mocy i ledwo co zapalała, a ty mówisz o 4 szlifie , dobre, uśmiałem sie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 (edytowane) chyba że tak wciskał ten tłok że mu zamki sie w tłok schowały:Dmarcpol co ty opowiadasz? jak kolega założył do etz 150 tłok N0 a cylinder po 1 szlifie to w ogóle mocy i ledwo co zapalała, a ty mówisz o 4 szlifie , dobre, uśmiałem sie:D Po prostu ten simek w takim stanie trafił w moje ręce, wcześniej naprawiał go jakiś młodociany mechanik. Ustawiłem zapłon, na krótko podłączyłem przewody i simek po kilkunastu kopnięciach odpalił, mocy nie miał, ale jechał. Po zdjęciu cylindra pierwsze co zauważyłem to opiłki w skrzyni korbowej i ułamany jego fragment :icon_mrgreen: Po demontażu silnika wsadziłem tłok do cylindra, pomierzyłem i wyszło mi prawie 39 mm, na tłoku wybite N. Pozdrawiam Edytowane 24 Lipca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 oj uwierzcie,ze da sie zalozyc pierscienie nie na zamkach. tak tez wygladaly moje poczatki. dopiero przy 3 komplecie pierscieni kapnalem sie ze sa jakies zamki ;d ;d ;d zalozylem tak pierscienie, ale nie dalo rady odpalic maszyny- tak ciezko to wszystko chodzilo. zalozylem tez kiedys do ogara 200 tlok nominalny albo na 1 szlif kiedy cylinder byl juz na 3- na dodatek bez pierscieni. i co najlepsze maszyna w miare chodzila. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 no niestety nie wiem jak mogles to zrobic skoro dobry pierscień musi sie zamknąć zeby wejsc do cylindra. Jeśli bedzie nie na zamku to sie nie domknie i bedzie za duzy do cylindra... Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 No dokladnie, niema sily zeby wlozc pierscienie w cylinder niezakladajac je na zamki. Niewiem jak wy to robicie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 No dokladnie, niema sily zeby wlozc pierscienie w cylinder niezakladajac je na zamki. Niewiem jak wy to robicie :icon_mrgreen:Pierścień wykrusza się (pęka), a oni nawet nie zauważają. Chyba tylko tak.PozdrawiamBajko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.