Sydney Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) Witam!! Więc ostatnio kupiłem po okazyjnej cenie derbi Atlantis. Chodziło o to że był zerwany gwint na wale od strony wariatora. Okazało się że przeciw talerz ma wyrobiony otwór którym wchodzi na wał, znaczy zrobiło sie jajko. Kupiłem nowy wariator z tym ze od Aeroxa, i okazało się ze jest za mały. Wał w derby ma średnice 16 mm. Niby jest to silnik Minarelli ale cóż jednak inny. Niestety ze skuterami spotykam się pierwszy raz i teraz moje pytania:1.Czy mogę zrobić mniejszy gwint , i czy będzie to pewne, a czy może będzie konieczny nowy wał ?? Za wszelką cene nie chce go rozpoławiać i wymieniać wał bo skuter ma przejechane dopiero 9000km, i kupiłem go od pierwszego właściciela.2. Czy ktoś wie gdzie dostać taki przeciw talerz ?? Bo na allegro mam tylko jednego gościa ale on jakiś niepewny jest3. http://img461.imageshack.us/my.php?image=e...znaczonedh4.jpg W moim wariatorze, element oznaczony na czerwono nie ma zębów, znaczy jest okrągły. Czy tak ma byc ??4.Mój przeciw talerz nie posiada miejsca na ta podkładkę oznaczoną na niebiesko. czy tak jest prawidłowo ?? 5. Czy piaggio Diesis ma identyczny silnik co Derbi Atlantis ?? 6.Czy Rolki 6g są dobre do tego skutera ??7.Czy jeżeli mam nowy pasek kevlarowy , i jest on leciutko szarpnięty w jednym miejscu muszę go wymieniać ?? Chodzi o to że wariator sie rozkręcił i pasek wystrzelił.8. czy wariator wymaga smarowania w niektórych miejscach ?? np ta tuleja ?? Wszyscy którzy wiedzą coś na ten temat proszę o pomoc !! I z góry wielkie Dzięki ;] Edytowane 18 Lipca 2007 przez Sydney Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) tej podkładki na niebiesko nie potrzebaw tym talerzy na czerwono chyba powinny być zęby, jutro sprawdzę jak coś to mam oryginalny wariator atlantis ma silnik MORINI, po lipcu 2002r piaggio www.skutercentrum.pl < tu sprawdź części (telefonicznie/email) Edytowane 18 Lipca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Jak Byś sprawdził było by super !! Masz tu moje gg i jak bys mógł napisz ile Byś chciał za ten wariator ;] 3510762 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Witam!! Więc ostatnio kupiłem po okazyjnej cenie derbi Atlantis. Chodziło o to że był zerwany gwint na wale od strony wariatora. Okazało się że przeciw talerz ma wyrobiony otwór którym wchodzi na wał, znaczy zrobiło sie jajko. Kupiłem nowy wariator z tym ze od Aeroxa, i okazało się ze jest za mały. Wał w derby ma średnice 16 mm. Niby jest to silnik Minarelli ale cóż jednak inny. Niestety ze skuterami spotykam się pierwszy raz i teraz moje pytania:1.Czy mogę zrobić mniejszy gwint , i czy będzie to pewne, a czy może będzie konieczny nowy wał ?? Za wszelką cene nie chce go rozpoławiać i wymieniać wał bo skuter ma przejechane dopiero 9000km, i kupiłem go od pierwszego właściciela.2. Czy ktoś wie gdzie dostać taki przeciw talerz ?? Bo na allegro mam tylko jednego gościa ale on jakiś niepewny jest3. http://img461.imageshack.us/my.php?image=e...znaczonedh4.jpg W moim wariatorze, element oznaczony na czerwono nie ma zębów, znaczy jest okrągły. Czy tak ma byc ??4.Mój przeciw talerz nie posiada miejsca na ta podkładkę oznaczoną na niebiesko. czy tak jest prawidłowo ?? 5. Czy piaggio Diesis ma identyczny silnik co Derbi Atlantis ?? 6.Czy Rolki 6g są dobre do tego skutera ??7.Czy jeżeli mam nowy pasek kevlarowy , i jest on leciutko szarpnięty w jednym miejscu muszę go wymieniać ?? Chodzi o to że wariator sie rozkręcił i pasek wystrzelił.8. czy wariator wymaga smarowania w niektórych miejscach ?? np ta tuleja ?? Wszyscy którzy wiedzą coś na ten temat proszę o pomoc !! I z góry wielkie Dzięki ;] 8.Wariator nie wymaga smarowania7.Zależy jak duże jest uszkodzenie6.Waga i rozmiary rolek w skuterach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Dzięki. Teraz moje kolejne pytanie czy tak wygląda dobry przeciw talerz do tego silnika ?? http://cgi.ebay.de/LUFTERRAD-APRILIA-SR-20...1QQcmdZViewItem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) tak, na 99,9% będzie pasował niestety w oryginalnym wariatorze nie ma "ząbków" a tak btw, po co na jebaju szukasz ?zadzwoń do skutercentrum , oni mają części do morini Edytowane 20 Lipca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 skoro tam jest silnik morini ( pewnie AC) to częsci powinny pasować od suzuki adress (AP) czy TGB across tec i chyba od katany AC. Bo widze że na ebayu szukasz części a niepotrzebnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Do tego Skutercentrum dodzwonić się nie da, znalazłem w mielochu ale ten ma ząbki i chyba nie ma wentylatora http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?p...24170feb16dff58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 to wyślij mejla, zawsze odpisują Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Witam odświeżam i podczepiam się pod temat a mianowicie znajomy przyprowadził mi do złożenia skuter Piaggio Sfera 125 przy składaniu okazało się że jest zerwany gwint na czopie wału od strony wariatora myślałem że uda mi się go poprawić narzynką ale nie dało to skutku a jest to gwint M10x1 i tutaj moje pytanie czy ktoś miał podobny problem i jak coś to jak sobie z nim poradził ?? nie wykluczam przegwintowania na mniejszy ale może ktoś wymyślił coś ciekawszego czekam na odpowiedźpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Witajcie! dawno mnie tu nie było ;] Co do tego pytania z tym wałem, ja zrobiłem tak ze przegwintowałem na mniejszy gwint, zrobilem ze 80km i wariator sie rozleciał (120zl w plecy) po czym kupiłem używany wał i wariator i zrobiłem remont silnika . Teraz dopiero jest okey ;] Nie radze kombinować w derbi z wariatorem (nie ma zębów jak w innych silnikach i siedzi tylko na ścisk). Myślę ze jeżeli masz w tym piaggio zęby na przeciwtalerzu wariatora to możesz przegwintować na mniejszy gwint i mocno wszystko skręcić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.