baro Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Mam taki dziwny problem . A więc, zawsze jak dt troszkę postoi czyt: ostygnie ,to pali tylko na ssaniu i jest pewien problem ponieważ jak jest zimna i chce dodać gazu ,tzn prze gazówkę to moto sie krztusi robi buuu i trzeba czekać aż moto się samo z siebie zagrzeje :| bo jeżeli będę trzymał dalej manetkę do oporu to zrobi buuuui zgaśnie ;/ , lecz problem znika gdy dt już sie tak jakby rozgrzeje wtedy jest cały zakres obrotów :| Co to może być za mało paliwa ?? ?? za dużo powietrza ?? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 to jest normalne, silnik musi się nagrzać do temperatury pracy aby miał pełną moc.nigdy nie powinno się wkręcać na obroty zimnego silnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 to jest normalne, silnik musi się nagrzać do temperatury pracy aby miał pełną moc.nigdy nie powinno się wkręcać na obroty zimnego silnikanie nie nie nie rozumiesz o co mi chodzi wejdę np do kolegi na 20minut podchodzę do moto chce odjechać a moto trzeba ze ssania i czekać aby obroty uzyskało ;/ , a powinno być podchodzę bez ssania za 2/3 kopem pale wbijam 1 i jadę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 To sobie kup motor z automatycznym ssaniem,albo jakiś z wtryskiem najlepiej, wtedy bedziesz miał tak jak bys chciał.A zachowanie Twojego motoru jest całkowicie normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 To sobie kup motor z automatycznym ssaniem,albo jakiś z wtryskiem najlepiej, wtedy bedziesz miał tak jak bys chciał.A zachowanie Twojego motoru jest całkowicie normalne.Oj nie jest ono normalne. Chyba nie rozumiecie co mu jest czy jak zapalasz moto po nocy nie reaguje ono na gaz ?? ?? bo u mnie tak jest moto nie reaguje na gaz jak powoli odkręcam to to wolne obroty są i potem jak lekkutko wzrastają jest taka dziura i jak odkręcasz to wtedy jest buuuu i gaśnie. czy twoje moto po odpaleniu jest gotowe dopiero do drogi po 10 minutach nie sadze gdy opalisz jasność ze ta chwila chodzi sobie na wolnych obrotach ale jak odkrecisz to masz pełen zakres obrotów , ale nie co odkrecasz to buuu i albo gaśnie albo zamula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 mój dopiero normalnie reaguje po 15 min, jak temp oleju wskoczy na 40st :wink: a na rozgrzanym silniku jak pracuje ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Moim zdaniem to wcale nie jest normalne i chyba po prostu gaźnik potrzebuje czyszczenia. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Moim zdaniem to wcale nie jest normalne i chyba po prostu gaźnik potrzebuje czyszczenia.To też go znowu wyczyszcze ale czy według was mało paliwa dostaje na ssaniu ?? ?? ... na ciepłym silniku przez chwile też ma takie odbicia ;/ dopiero tak po 2/3 ruchach manetką serwujacych mu symulacje przegazówki jest git :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 To też go znowu wyczyszcze ale czy według was mało paliwa dostaje na ssaniu ?? ?? ... na ciepłym silniku przez chwile też ma takie odbicia ;/ dopiero tak po 2/3 ruchach manetką serwujacych mu symulacje przegazówki jest git :D To zupełnie normalne, przed jazdą musisz rozgrzać silnik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Wyczysc ten gaznik i ustaw odpowiedni poziom w komorze plywakowej oraz iglice na standardowy dla gaznika zabek i pozniej musisz zrobic regulacje. Czyli rozgrzewaz porzadnie motorek i pozniej bawisz sie sruba skladu tak aby motocykl po odwinieciu calkowitym manetki sie nie mulil tylko odrazu wkrecal na obroty. Pozniej ustawiasz wlasnie poziom niskich obrotow. Jesli nadal problem bedzie sie pojawiac - najwidoczniej tak u ciebie musi byc. BTW. Mozesz tez sprobowac zmienic swiece jak masz jakas pod reka. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Nie ruszaj gaznika jeśli sie nie znasz na tym! Najwyzej filtr powietrza sobie wyczyść :icon_question:W moim motorze, po nocy, musze odpalic na ssaniu i przez jakies 2-3km motor kreci do 4 tyś, dalej nie daje rady, po prostu dalej sie nie wkreca i jest "buuu", ale mi nie gasnie, bo odpuszczam troche gaz i nie czekam az zgasnie. Przyzwyczaj sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Soku11 ma racje wyczyściłem skubańca ale dalej to samo chyba podniosę poziom paliwa w komorze pływakowej bo wcześniej go obniżyłem :banghead: ale dziś leciutko podgiąłem do góry widocznie za mało. MACIAS1989 u mnie jest tak ze po równym i lekko z górki pojedzie więc tak nie jeżdzę bo 5km/h to strach w oczach <lol2>poczekam aż skubaniec sie zagrzeje .Co do Filtra powietrza dziś czyszczone :lalag: i zakonserwowane tutaj winien jest gaźnik :biggrin: temat założyłem ponieważ zawsze lepiej przed pracą przy moto usłyszeć parę mądrych porad :biggrin: ,gaźnik nie był czyszczony byle jak był czyszczony sprężony powietrzem jakieś 4atmosfery :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Soku11 ma racje wyczyściłem skubańca ale dalej to samo chyba podniosę poziom paliwa w komorze pływakowej bo wcześniej go obniżyłem :banghead: ale dziś leciutko podgiąłem do góry widocznie za mało. MACIAS1989 u mnie jest tak ze po równym i lekko z górki pojedzie więc tak nie jeżdzę bo 5km/h to strach w oczach <lol2>poczekam aż skubaniec sie zagrzeje .Co do Filtra powietrza dziś czyszczone :biggrin: i zakonserwowane tutaj winien jest gaźnik :D temat założyłem ponieważ zawsze lepiej przed pracą przy moto usłyszeć parę mądrych porad :D Moja Gilera ma Gaźnik dellorto 14/12 - jest to idiotoodporny gaźnik - brak możliwości zmiany składu mieszanki paliwowo powietrznej, brak możliwości regulacji napełnienia komory pływakowej, użytkownik/ serwisant może tylko regulować podparcie przepustnicy. Dysze oryginalne. Gdy silnik jest zimny odpala tylko na ssaniu, nie wchodzi na większe obroty niż 4-5k. Po kilku minutach problem znika. Nie wynika to z ingerencji posiadacza, zabrudzonego gaźnik itd. Po prostu ten typ tak ma. gaźnik nie był czyszczony byle jak był czyszczony sprężony powietrzem jakieś 4atmosfery :P :wink: Użyj specjalnych środków przeznaczonych do mycia i czyszcenia gaźników. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 wcześniej miałem jakiś gaźnik dellorto w dt bylem z niego zadowolony ale silnik miał na nim za mało mocy dlatego powróciłem do gaźnika oryginalnego ten dellorto też był idioto odporny nie masz foty swojego ?? ?? Sadzisz ze sprężone powietrze nie nadaje sie do czyszczenia gaźnika ?? ?? ?? Wiesz nie mam tyle kasy by kupować jakieś chemikalia do czyszczenia gaźnika :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 wcześniej miałem jakiś gaźnik dellorto w dt bylem z niego zadowolony ale silnik miał na nim za mało mocy dlatego powróciłem do gaźnika oryginalnego ten dellorto też był idioto odporny nie masz foty swojego ?? ?? http://www.themopedjunkyard.com/dellorto.jpg Wtedy nie występował problem? Sadzisz ze sprężone powietrze nie nadaje sie do czyszczenia gaźnika ?? ?? ?? Wiesz nie mam tyle kasy by kupować jakieś chemikalia do czyszczenia gaźnika :icon_mrgreen: Samo sprężone powietrze nie nadaje sie do czyszczenia gaźnika. Nie masz kasy -nie kupuj motocykla. Proste prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.