Redskin Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 j.w. rozwarzam zakup takiego pierda, proszę o wrażenia właścieli lub byłych posiadaczy tej maszyny. Jak to się sprawuje (awaryjność) i ile kilometrów spokojnie nią natłukę, spalanie, niedomagania itp. Mam do dyspozycji dość ograniczone fundusze w zwiazku z tym na lini ognia są egzemplarze z przebiegiem 70-100.000km przebieg ten mnie nie przeraza bo jednogarowymi endurakami nie takie się robilo, jednak nigdy z bmw nie mialem do czynienia oprocz jednej czy dwoch przejazdzek - proszę o uwagiz góry dzienx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Napisz do Macbrusa z forum, jeździ takim motocyklem, przebieg w jego motocyklu 90 000 + PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redskin Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 aha...motocykl chcem kupic z niemiec więc tam łatwiej o zadbany sprzęt i bez cofań itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 no tak się zastanawiałem, kiedy wreszcie przesiądziesz się na te swoje eskapady na normalny motur :icon_twisted:zapraszam jeszcze na www.boxer-motor.com - też kilka osób lata bawarkamico do zużycia: czytałem gdzieś artykuł, w którym po 10 latach produkcji oceniano model r1100rs (ten sam silnik, inaczej zestopniowana skrzynia); egzemplarze 10-letnie mające po 300kkm na licznikach jeszcze nie kwalifikowały się do remontu... byle był dobrze utrzymany, o co w niemcowie nietrudno, to będzie długo jeździłjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redskin Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 no tak się zastanawiałem, kiedy wreszcie przesiądziesz się na te swoje eskapady na normalny motur :Dzapraszam jeszcze na www.boxer-motor.com - też kilka osób lata bawarkamico do zużycia: czytałem gdzieś artykuł, w którym po 10 latach produkcji oceniano model r1100rs (ten sam silnik, inaczej zestopniowana skrzynia); egzemplarze 10-letnie mające po 300kkm na licznikach jeszcze nie kwalifikowały się do remontu... byle był dobrze utrzymany, o co w niemcowie nietrudno, to będzie długo jeździłjsz no widzisz....po porzuceniu tenerki na syberii :) trza w końcu kupić coś "do jazdy" :) w sumie chyba nigdy bym nie pomyślał o GSie gdyby nie koleś nie podjechal do nas do serwisu i dał się bryknąć....normalnie orgazm!! i od tej pory jestem chory na GSa :cool: no jak sprzeciory by przelataly 300.000 to mając dostep do tłoków o paru nadwymiarach to do końca życia można nim latać :)pozdrawlaju! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) Poniżej ciekway opis tego sprzętuhttp://www.motostrada.net/index.php?option...id=21&Itemid=62 A tutaj link do działu porad ze stronki boxera:http://www.boxer-motor.com/index.php?optio...id=24&Itemid=57 Tutaj porównanie z Africą, Tigerem i Cagivą E900http://www.africatwin.strefa.pl/testa1.html Edytowane 13 Lipca 2007 przez jarcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 gsik fajne moto, naoglądałem sie na Discovery Evana McGregora i mnie nosi :P Też taki chce :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 gsik fajne moto, naoglądałem sie na Discovery Evana McGregora i mnie nosi :banghead: dostałem od "motocykla" książkę o tej wycieczce przez azję, ale jak zobaczyłem, że siedzą sobie na postoju przy turystycznym stoliku, w wyprawie na 3 motocyklu towarzyszy im fotograf, a za nimi jedzie cała ekipa w samochodach z zabezpieczeniem i sprzętem turystycznym, to... aż mi się odechciało czytać :) przeszukałem właśnie cały dysk w poszukiwaniu artykułu, o którym wspomniałem powyżej - ale nie mogę znaleźć. albo było na papierze, albo po prostu przeczytałem i nie zachowałem. w każdym razie przy okazji poszukiwań znalazłem wykresy mocy i momentu obr modeli rs i gs http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/RS-GS_intake_chart.jpg to tak na zachętę :biggrin:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Siemka ! Nie mialem tego modelu i nawet nim nie jezdzilem, ale GS od lat stoi na listach topseler. Ciezko bylo w to uwierzyc i zrozumiec dopuki sam ( jat Ty zreszta ) nie przejechalem sie GS'em. ( coz tylko, ze nowym modelem ). Dopiero potem zrozumialem..... zycze udanego zakupu Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redskin Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 dostałem od "motocykla" książkę o tej wycieczce przez azję, ale jak zobaczyłem, że siedzą sobie na postoju przy turystycznym stoliku, w wyprawie na 3 motocyklu towarzyszy im fotograf, a za nimi jedzie cała ekipa w samochodach z zabezpieczeniem i sprzętem turystycznym, to... aż mi się odechciało czytać :buttrock: no to porazka.... ja tam zawsze biore minimum i ew. liczę na tubylców..gdyby nie żona to bym znów namiotu nie brał (2 wyprawy przez sybir bez namiotu zaliczone :smile: ) nie raz sie jadło suchy chleb lub herbatniki z pasztetem jak w sklepie nic innego nie bylo...pozdrawlaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 chcesz moto do turystyki ?do jezdzenia po piasku, blocie ?sniegu i lodzie ?> tylko i wylacznie YAMAHA R1 :crossy: -> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) Ja sam choruję na GS-a. Problemy z 1100 i 1150 GS dla mnie są dwa: 'wzrost' i masa... O ile pierwszy jest do rozwiązania (akcesoryjne zawiechy, siedziska, obniżka na lagach) i dałoby radę... To drugi wydaje mi się. nomen omen. ciężki do obejścia... Popatrzmy na fakty:1100 GS - 243 kg suchej masy !1150 GS - 249 kg suchej m !!! a już nowszy 1200GS TYLKO ! 199 kg suchej m !!!!! To 50 kg róznicy...tylko ta elektronika w nowym gsie... i cena... Jeżeli ktos by znalazl sensowny sposob obnizenia masy modeli 1100/1150 to ja w to wchodze :clap: I nie mowie o oszczedzeniu 5 kg na wymianie tlumika... Podobno sa ludzie ktorzy wywalaja telelever i wtedy jest lekko :clap: Tylko co w zamian ? Edytowane 19 Lipca 2007 przez mario33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Podobno sa ludzie ktorzy wywalaja telelever i wtedy jest lekko :clap: Tylko co w zamian ? za nic w świecie nie oddałbym telelevera :clap: dopiero na zawieszeniach bmw człowiek wie, co to jest wygodna, a przy tym precyzyjna i przewidywalna jazda. poza tym... czy ta masa naprawdę aż tak przeszkadza? pewnie, jeśli ktoś będzie się toczył przez miejskie korki non-stop, to tak - ale kto przy zdrowych zmysłach kupuje gs-a do jazdy po mieście? w każdym innym przypadku nie ma problemupoza tym weź pod uwagę, że bokser ma stosunkowo nisko umieszczony środek ciężkości. co z tego, że inne motocykle bywają lżejsze, skoro napakowano im wszystkie podzespoły znacznie wyżej..?nie twierdzę, że bmw serii 1100/1150 są lekkie - bo nie są, i na przykład mocno odczułem to podczas jazdy testowej nowym tigerem 1050. ale podczas codziennej (łykendowej :clap: ) eksploatacji zupełnie mi to nie przeszkadzajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) jeszua, ja też bym nie chciał wywalać telelevera... dajesz mi do myślenia... Czy to znaczy że mam miec dwa motocykle :D do miejskiej i pozamiejskiej jazdy ? :flesje: 250 kg suchej masy to naprawde w cholere duzo jest... a gdzie płyny... 280 wyjdzie masa gotowego do jazdy... a gdzie jeszcze osłony silnika/cylindrów (stal !!) w razie przewrotki... pytanie - jak jest z niezawodnoscia elektroniki w 1150 GS ? Edytowane 19 Lipca 2007 przez mario33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 ...cut....nie twierdzę, że bmw serii 1100/1150 są lekkie - bo nie są, i na przykład mocno odczułem to podczas jazdy testowej nowym tigerem 1050. ale podczas codziennej (łykendowej :D ) eksploatacji zupełnie mi to nie przeszkadzajsz a mozesz powiedzieć coś o nowym Tigerze w porownaniu do beemek? Bo tak sie składa że rozmyslam powoli nad R1150GS lub 1200 GS albo wlaśnie nowym Tigerem... :flesje: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.