Skocz do zawartości

Jaką 125 kupić??!!


Rekomendowane odpowiedzi

Przewaznie zawsze pisze 11kw. Bo niby tak powinno być... Pytaj na miejscu czy jest odblokowana... a koszty zależą od mechanika, lub ilości blokad, więc jak masz jakiegoś mechanika na miejscu to zapytaj jego.

 

POZDRAWIAM

http:// www. youtube.com/watch?v=58UQ3PZctuA Passion of motorcycles :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytajac kilka tematow juz zdecydowalem ze bede kupowa Honda NSR 125 :wink: nawet fajnie jedzie (150km/h) w tych okolicach :D honda jak to honda nie beidze sie psula az tak czesto ;] mozna dostac czesci i sa tansze od innych :D aprilia czy mi sie podoba ? no ona jest zarabista przypomina rasowego scigacza :flesje: ale jeszcze jedno .. ja mozliwe ze bede sporwadzac nerke z niemiec .. a tam to wszedzie pisze ze one maja po 11kw ? :| mozna je potem odblokowac zeby potem jechaly te 150 ? ;> i ile kosztuje aby byla w pelni odblokowana ? doslownei w pelni kazda blokada jaka jest zeby byla sciagnieta zeby jechala jak najwiecej ;] ile to kosztuje ? ;>

Niema to że honda to honda, wiadomo zależy co kupisz jak trupa to bedzie się sypal, jak zadbaną sztuke to będzie ładnie jeździć tak jak większość 125 więc tym akurat ze honda to się niepsuje, to się tym nie kieruj.

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez barthezzz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu mam kurde dylemat :/ bo mi to w sumie zalezy zeby nie tracic kasy na mechanikow i naprawy i czesci :/ ale najchetniej chcial bym aprilie RS 125 .. ta ma super osiagi .. no ale jendi pisza ze sie dosc czesto psuje .. a co do hondy nsr 125 ma ja duzo ludz i i po wypowiedziach jest dobra w osiagach i latwo dostac czesci .. kurcze no .. szkoda ze do aprili nie sa tanie czesci .. to na 100% bym bral rs .. pomocyyy .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem włoską Gilerą Stalker i się nie psuła. To czy się będzie psuła czy nie to bardziej zależy od konkretnego egzemplarza. Mi osobiście najbardziej podoba się Aprilia RS 125. 8 tysiące PLN starczyć powinno na rocznik powyżej 2000. A zastanawiałeś się może nad Cagivą Mito ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś tego wprost ale z Twoich napisanych postów wywnioskowałem, że chodzi Ci o maszyne sportową... :cool:

A więc: o RS-ce słyszałem same dobre rzeczy ale nie mam pojęcia jak to jest z nią w praktyce ale jak dla mnie na + ponieważ mam zaufanie do Aprilii :wink:

 

TZR 125 - jeden z najładniejszych sportów z klasy 125 tylko dla mnie ten motocykl ma trochę za dużo z " pięćdziesiątki " nie wiem może to moje złudzenia ale nie odradzam gdyż wizualnie nadrabia ta maszyna jak nic :clap:

 

O Mito mogę powiedzieć trochę więcej gdyż miałem styczność z tą maszyną nie raz :wink: W-g mnie najlepsza ze 125... Jeśli chodzi o wady to radziłbym uważać na starsze (niezadbane przez właściciela a uwierz mi jest ich w POlsce sporo) roczniki. Otóż wielu młodzieńców w naszym wieku decyduje się na zakup starszego rocznika gdyż posiadają one skrzynie 7-biegowe i są tańsze... Przypomnę ostatnie egzemplarze ze skrzyniami siódemkami wyszły w 98 roku :) Własnie chciałem przytoczyć, że w starszych rocznikach (przeważnie niezadbanych) po zrobieniu paru KM'ów do wymiany są pierścienie albo też czasami cały tłok z pierścieniami sam miałem styczność z takim egzemplarzem mojego kumpla z 93 roku...Najpierw motocykl stracił iskre a potem poszła się walić reszta.A i nie bój się o części do niej bo jest ich sporo a czytałęm w necie, że niby bardzo trudno o części do niej - ale to bzdury.Jeśli chodzi o hamulce no to chyba nazwa "Brembo" mówi sama za siebie... :smile: Ale jeżeli masz pasję z prawdziwego zdarzenia i chcesz aby motocykl stał się Twoją "drugą połową" to polecam Mito :flesje:

 

Pozdrawiam i życzę udanego zakupu :lalag: :wink:

Edytowane przez Fireblade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież nie bedziesz w zadnym scigaczu tej klasy wymieniał tloka co miesiąc... jezlei w silniku nic nie stuka niema zadnych luzów to niemasz czego sie bać ... ja jezdilem NSR 50 połtora roku , nie powiem ze oszczedzalem ... tlok sie skonczył a mialem w zapasie drugi Cylinder i tlok ... zalozylem i bylo pico .

moge powiedziać tak kup motor nie wazne jak wyglądający wazne zeby silnik pracował tak jak powinien ... ewnetualnie z tlokiem do zmiany nie jest to az tak duzy wydatek ale gwarantuje ci ze motor jezeli ma zdrowy silnik to naprawde powinien dlugo pojezdzić ... nie boj sie kupić... :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wprost tego nie napsialem ale choelrnie mi zalezy na sportowej i szybkiej maszynie :flesje: co do mito nie mam tyle kasy zeby kupic mito .. wiec juz odpada .. tzr tez mi sie nie podoba wogule wiec tez odpada .. i pozostaje NSR lub RS .. RS ma lepsze osiagi , jest szybsza i mi sie bardizej podoba no ale roznie sie wypowiadali na temat RS .. i jakos tak trzymam sie tej NSR .. WLASNIE SIE BOJE ZE KUPIE SE APRILIE I CO CHIWLE BEDE TRACIC KASE AZ WKONCU JA SPRZEDAM I KUPIE NSR ;P jeeju ej jeszcze nigdy nie mialemtakiego dylematu .. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny dylemat jak kolega "misiu ziom".

Zastanawiam się nad RS 125 i NSR 125, ale prawdopodobnie kupie RS 125 rocznik około 97-98 (bardziej mi sie podoba od rocznika 2001-2005).

I mam jeszcze pytanie, czy można u mechanika sprawdzić stan motora? Czy jeszcze posmiga, czy sie juz sypie?

 

Pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...