tur85 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Witam wszystkich mam mały problem z moja kawą (ZR-7) Motocykl sprowadziłem z Niemiec rok produkcji 2001 z przebiegiem 24.000. Po zakupie wymieniłem olej i świeczki + filtry). Do pracy silnika nie mam zastrzeżeń nie bierze oleju nie kopci specjalnie nic nie stuka. Problem polega na prędkości maksymalnej dużo się naczytałem na temat tego sprzętu i teoretycznie nie powinna mieć wiekrzych problemów z rozbujaniem się do 200/210 km/h a tu zonk z wielkimi trudami trochę ponad 170 a z owiewką + 10 km Panowie co jest gdzie szukać uszkodzeń błędów co może być tego powodem (poniżej fotka ) http://bikepics.com/pictures/951860/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Pewnie masz stlumiona wersje.Wystarczy odblokowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tur85 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Heh OK. ale co odblokować dysze, zapłon, może wałki rozrządu po czym poznać czy jest zdławiona i w jaki sposób pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Czy zablokowana czy nie i jak powinno byc napisane w Brief`ie.Chociaz w niemickim tylko czy zablokowana, a jak zadzwon do dystrybutora.Szwajcarzy w swoich dokumentach opisuja jak blokuja. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tur85 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 W „brifie” znalazłem taka rubrykę „Leistung kW bei min-1” jest napisane obok K56/9500 i to by się miej więcej zgadzało z danymi katalogowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Miałem podobny przypadek w GPX 600. Maszyna dochodziła tylko do 200 km/h, zamiast licznikowych 230. Potem w serwisie okazało się, że gaźniki były tak brudne, że nigdy jeszcze takich nie widzieli. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tur85 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Zapomialem dodać że przy 180 silnik ma niecałe 8.000 obr a manetka jest odkręcona na maxa wiec chyba to nie może być wina zębatki. I choćbym położył się płasko na zbiorniku i rozpędzał się dłuższy czas nie przekroczę 180km/h z owiewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek RF Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Zanim rozbierzerzesz gaźniki to zadzwoń do kawasaki polska lub do twojego dilera kawy i podaj mumery moto. Oni mogą sprawdzić teraz w bazie danych czy moto było zblokowane, do ilu i w jaki sposób. Jeśli nie to to rozebranie gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.