WhiteFunk Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 czy w DR 600 (1 cyl, 4t) da sie tulejowac cylinder, czy tylko szlif i wiekszy tlok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 A po co chcesz go tulejować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteFunk Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 bo nie wiem czy nie bedzie potrzebny remont - przypuszczenie jest taki, ze poprzedni wlasciciel podczas remontu zle zapial sworzen tlokowy i lata sobie i rysuje cylinder. Tlok nowy i ogolnie wiekszosc czesci jak przy remoncie, tylko cylinder moze byc porysowany i puszczac cisnienie... Takze chcialbym uniknac wymiany tloka, tylko pierscienie i tulejowac cylinder, jezeli sie okaze ze silnik wymaga remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Może najpierw zdemontuj wszystko i oceń stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Nie unikniesz kosztow gdyz pod tuleje musisz kupic inny tlok... Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 O ile nie bedziesz miał dużych rys to ja bym wolał kupic tłok Proxa i jeździć bez kłopotów.. tulejowanie to juz kombinacja i nie zawsze jest tak jak być powinno.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 a taka miala piekna byc ta DR-ka - a wyjdzie ze to zakatowane trupidlo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteFunk Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 a taka miala piekna byc ta DR-ka - a wyjdzie ze to zakatowane trupidlo wiadomo bylo co wali, ale wazne ze jezdzi i dzisiaj zrobil 100 km - za te pieniadze moglem kupic albo to moto, w ktorym cos stuka, albo inny z silnikiem ktory w ogole nie odpala.. .Sam wiesz. Poki co stuka, ale jezdzi i problemow nie ma - jak bedzie dalej zobaczymy. Liczylem sie z tym wiec jezeli bedzie remont to plakac nie bede.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 a z kad wiesz co stuka? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 miala stukac glowica ( walek) a nie zabezpieczenie sworznia tloka - a moze to wkoncu korba stuka.... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteFunk Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 miala stukac glowica ( walek) a nie zabezpieczenie sworznia tloka - a moze to wkoncu korba stuka.... wlasnie nie wiadomo co stuka, co mechanik inna wersja... ale wybiore sie do kolegi greedo i mam nadzieje, ze wreszcie sie okaze co i jak... a z kad wiesz co stuka? wroze z fusow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 wiesz co...jak by ci spadło zabezpiecznie to podejżewam zebyś daleko nie zajechał;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Jak spadnie zabezpieczenie z tłoka - przejedziesz kilometr i po cylindrze. Miałem tak w nowiutkim fabrycznie samochodzie. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 dokładnie jakby spadlo zabezpieczenie to od reki miałbyś zblokowanie silnika murowane Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Tak jak Ci pisałem na PW, to raczej nie wina sworznia Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.