Gość brys Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Coś mi się wydaje, że dużym utrudnieniem jest wiecznie ciągnące sprzęgło w Komarach. W Silnikach kwadratowych (019, 023 etc) jakś sprzęgło lepiej pracuje. Nie mniej jednak gdy sam jeździłem z S38 to ruszać dawało się w miarę łatwo (pomijając skomplikowane czynności lewej dłoni :buttrock: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Coś mi się wydaje, że dużym utrudnieniem jest wiecznie ciągnące sprzęgło w Komarach. W Silnikach kwadratowych (019, 023 etc) jakś sprzęgło lepiej pracuje. Nie mniej jednak gdy sam jeździłem z S38 to ruszać dawało się w miarę łatwo (pomijając skomplikowane czynności lewej dłoni :crossy: ). przesadzacie silniki okragle to czeskie jawowskie czyli lepsze :wink: mocniejsze , pzdr :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zloty46 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 przesadzacie silniki okragle to czeskie jawowskie czyli lepsze mocniejsze , pzdr Nie mówimy o okragłych od jawki w ogarach tylko o okrągłym polskim silniku w komarze :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Najpierw sprawdź świecę zapłonową, regulację układu zapłonowego, czystość gaźnika, po rozgrzaniu silnika spróbuj go wyregulować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtek Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jeśli komar jest słaby to nalej paliwa 98 a ci co muwią o sprzęgle to wystarczy nalać oleju do skrzyni bo bez smarowania nie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jeśli komar jest słaby to nalej paliwa 98 a ci co muwią o sprzęgle to wystarczy nalać oleju do skrzyni bo bez smarowania nie chodzi :icon_mrgreen: Rozumiem ze znalazles temat w archiwum, nawet nie wazne ze z 2007ego roku - mamy 2010. Ale jak piszesz takie herezje... zalanie paliwem o wiekszej liczbie oktanowej nie sprawi, ze silnik uzyska wieksza moc. Tym bardziej w komarze, ktory na wszystkim praktycznie jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 :icon_mrgreen: Rozumiem ze znalazles temat w archiwum, nawet nie wazne ze z 2007ego roku - mamy 2010. Ale jak piszesz takie herezje... zalanie paliwem o wiekszej liczbie oktanowej nie sprawi, ze silnik uzyska wieksza moc. Tym bardziej w komarze, ktory na wszystkim praktycznie jezdzi. No co ty gadasz ???? przy stopniu spręż 14,5:1 98 to nawet za mało :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 No co ty gadasz ???? przy stopniu spręż 14,5:1 98 to nawet za mało :biggrin: Moja jak ostatnio sprawdzalem na zimnym miala 6.7 :biggrin: Jak dotre na wiosne to zobacze ile ma na cieplo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Moja jak ostatnio sprawdzalem na zimnym miala 6.7 :biggrin: Jak dotre na wiosne to zobacze ile ma na cieplo. Jak się dotrze to Verva obowiązkowo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.