maciejkruk13 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam, zerknąłem w archiwum i nie do końca mi się rozjaśniło. Poleciała mi lewa laga,zamówiłem komplet simerringów z Atheny plus olej i po zmianie dalej cieknie jak ciekła.Akurat na tej ladze widoczne są dość wyraźne czarne wyślizgane obszary w miejscu pracy uszczelniacza,początkowo myślałem że to stary uszczelniacz tak się wytarł drastycznie że aż guma została na ladze, ale po rozebraniu "pomacałem" te ślady i okazało że są gładkie tak jak reszta lagi i nie idzie ich usunąć więc złożyłem wszystko do kupy i dalej cieknie.Czy możliwe jest że starła się wierzchnia warstwa lagi i dlatego objawia się takimi czarnymi obszarami?Na prawej też jest delikatnie czarno ale w porównaniu do lewej to nic. Z góry dzięki za podpowiedzi, maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 WitamJak najbardziej normalna rzecz zwłaszcza w starszych motocyklach z dużym przebiegiem, że została wytarta już gładź rury nośnej w miejscu pracy uszczelniacza. Miejsce wytarte może mieć rożne zabarwienie w zależności jak bardzo wytarte oraz na co był położony chrom, najczęściej ciemny szary bądź miedziany. Przyjrzyj się dokładnie czy to jest wytarcie, raczej na pewno rozpoznasz. W ostateczności możesz wrzucić fotki na forum to ktoś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 (edytowane) Cześć!No i czeka Cię wydatek, lagi do wymiany.A najlepsze było to, że pomiar suwmiarką nic nie pokazał,dopiero ubytki były wyczuwalne pod palcemMiałem podobny problem, teraz nic nie cieknie - sucho aż miło Edytowane 24 Lipca 2007 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Przy wymianie uszczelniaczy skróć sprężynkę uszczelniacza. Może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Przeszlifuj lagę w tym miejscu, papierem wodnym 2000, a następnie wypoleruj "na lustro" np. tarczą filcową na wiertarce + pasta polerska, jeśli nie będzie ostrego odcięcia, między kawałkiem polerowanym a chromem, to na jakiś czas powinieneś mieć spokój. Skracanie sprężynki raczej nic nie da.Powodzenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Skracanie sprężynki raczej nic nie da. Tu sie kolego bardzo mylisz.. U mnie w Tl1000R ciekło przednie zawieszenie i nie wiedziałem dlaczego.. Były lekkie rysy ale po ich spolerowaniu i wymianie uszczelniaczy było to samo.. W końcu poskracałem sprężynki(dość znacznie) i problem minął...Później było elegancko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Ciekawe ile nowe rury nośne... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Przeszlifuj lagę w tym miejscu, papierem wodnym 2000, a następnie wypoleruj "na lustro" np. tarczą filcową na wiertarce + pasta polerska, jeśli nie będzie ostrego odcięcia, między kawałkiem polerowanym a chromem, to na jakiś czas powinieneś mieć spokój. Skracanie sprężynki raczej nic nie da.Powodzenia :lalag:hehei właśnie tak zrobiłem, bo miałem porysowane obydwie lagi, ale ciekła tylko jednawięc profilaktycznie tą drugą niecieknącą również zapolerowałemEfekt - zaczęły cieknąć dwie :icon_razz: I wszystko sprowadziło się do kupna nowych - jedyne słuszne posunięcieReszta to metody łatania dziurawego kondoma Tu sie kolego bardzo mylisz.. U mnie w Tl1000R ciekło przednie zawieszenie i nie wiedziałem dlaczego.. Były lekkie rysy ale po ich spolerowaniu i wymianie uszczelniaczy było to samo.. W końcu poskracałem sprężynki(dość znacznie) i problem minął...Później było elegancko..-a tak z ciekawości spytam, Jaki przebieg wytrzymał ten "patent"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 hehei właśnie tak zrobiłem, bo miałem porysowane obydwie lagi, ale ciekła tylko jednawięc profilaktycznie tą drugą niecieknącą również zapolerowałemEfekt - zaczęły cieknąć dwie :buttrock: I wszystko sprowadziło się do kupna nowych - jedyne słuszne posunięcieReszta to metody łatania dziurawego kondoma-a tak z ciekawości spytam, Jaki przebieg wytrzymał ten "patent"?A co to za patent? skracając spreżynke dociskasz mocniej gume do powierzchni uszczelnianej i tyle. U mnie chodzi już trzeci sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam, Bread,nie załamuj mnie-wiesz ile kosztuje nowa rura nośna?Strach się bać!! Zakupiłem zestaw naprawczy w larssonie składający się z tulei metalowych,tych w środku,być może laga ma luz osiowy i dlatego wyrzuca. Czarne kreski są ale widoczne tylko dla oka,palcem czy paznokciem kompletnie nic nie czuć!! Nie wiem jak się może sprawdzić patent ze skróceniem sprężynki,skoro katalogowo przychodzi taki simmer to powinien trzymać i już!Jak zestaw naprawczy nie da rady to zrobię jeszcze ten ostatni test :icon_evil: maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.