Skocz do zawartości

Docieranie zaworów


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widzisz jeszcze raz słowa reklamy .... fachowość i zadowolenie bezcenne - za resztę zapłacisz kartą master card

 

Teraz zobacz - 80 zł i masz frezowane, docierane i jeszcze diagnozę że krzywy.

Czy byłbyś to w stanie zrobic dobrze w "garażu" ? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiscie ze nie, bo ja sie nauczyłem ze jak nie mam warunków (narzedzi, miejsca, róznych srodków płynnych typu zmywacze i inne), to sie za naprawe wole nie brac - szkoda czasu i energii. Pozatym dokładnie to 75 zł bo mi za jeden zawór oddal (mimo ze gniazdo wyfrezowane), tak wiec polecam ten zakład :icon_mrgreen: Zawór przepne z drugiej głowicy i oddam na dotarcie. Wyczyscili oczywiscie komore spalania i zawory z nagaru bardzo ładnie.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam taki mały problem, rozebrałem sobie silnik i przy okazji docieram zaworki. Wszystko pięknie trzonki proste, brak jakichkolwiek nadpaleń na powierzchni przylgni zaworowej ani gniazda, wziołem paste zaworową jaką miałem dotarlo sie powstał szary pasek ok 2 mm szerokości na gnieździe i tyle zamo na zaworze. Niestety ten "pasek" jest jakby poszarpany od granulatu pasty zaworowej. tu moje pytanko jakiej dokładnie pasty użyć żeby przylgnie wypolerowały się na lustro? Przez te "poszarpanie" (poziome kreski na obwodzie przylgni) głowica puszcza nafte, ale mleka już nie puści np. Olać temat czy kupić lepszą paste i zrobić przylgnie na lusterko? Cos to da? Jaka dokładnie to ma być pasta zaworowa? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary, weź to olej i oddaj do warsztatu gdzie Ci to zrobią profesjonalnie. Akurat za 6 zł za zawór nie warto sobie zniszczyc głowicy, tym bardziej ze pewnie jeszcze ci ja oczyszcza z nagaru i ocenią stan. Oni maja do tego urządzenia.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olać temat czy kupić lepszą paste i zrobić przylgnie na lusterko? Cos to da? Jaka dokładnie to ma być pasta zaworowa?

Powierzchnia przylgni ma być szara i matowa.

Docieranie to długa i mozolna robota.

Na koniec należy użyć pasty z numerem 0 oczywiście rozcieńczonej olejem.

Poza tym, to 2mm przylgni to chyba za dużo (sprawdź w serwisówce).

Jeśli tak, to trzeba frezować gniazda.

Jeśli nie jesteś pewien tego co robisz to tak jak radzi Greedo.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powierzchnia przylgni ma być szara i matowa.

Docieranie to długa i mozolna robota.

Na koniec należy użyć pasty z numerem 0 oczywiście rozcieńczonej olejem.

Poza tym, to 2mm przylgni to chyba za dużo (sprawdź w serwisówce).

Jeśli tak, to trzeba frezować gniazda.

Jeśli nie jesteś pewien tego co robisz to tak jak radzi Greedo.

Pozdrawiam.

Jest jeszcze jedna uwaga.Po tym ostatnim docieraniu z olejem umyć trzeba wszystko a szczególnie prowadnice zaworowe w benzynie i to bardzo dokładnie.Nie macie pojęcia jak trudno jest usunąć resztki pasty docierającej.Jak ktoś zrobi to niedokładnie to po paru tysiach będzie miał za*eb...y luz na prowadnicach i głowiczka znowu do roboty.Mojemu ojcu tak właśnie mechanik spitulił głowice do golfa.Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...