Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni

 

Czy w waszych marudkach tez macie problem z ssaniem? W moim ssanie niestety "wciaga" do srodka zanim moto sie rozgrzeje i zeby nie zgasl to albo trzymanie recznie, albo manetka. Serwis twierdzi, ze te typy tak maja, ale jakos nie kupuje tego, stad tez moje do was pytanie - ma (lub mial) ktos taki problemik i jak to wyleczyc?

 

 

Przy cięgle ssania jest gumowa nakrętka. Aby ssanie nie wracało trzeba tylko dokręcić nakrętke i będzie dobrze. Kilka prób ustawienia i z pewnością będzie OK.

 

 

Pozdrawiam all Marauder's

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja z innej beczki mam pytanie. wymieniłem niedawno simeringi w przednich lagach i mam problem w prawej ladze. podczas jazdy, jak pracuje zawieszenie troche olej cieknie, 5 kropelek po 20 km.

Czy moze być to spowodowane za dużą ilością oleju? nalałem "na oko pod korek", bo nigdzie nie mogłem znaleźć info ile dokładnie olej powinno się nalać. wiecie może ile powinno wchodzić oleju?

 

Piękna pogoda dzisiaj na :banghead: ,

Rodnay

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy cięgle ssania jest gumowa nakrętka. Aby ssanie nie wracało trzeba tylko dokręcić nakrętke i będzie dobrze. Kilka prób ustawienia i z pewnością będzie OK.

Pozdrawiam all Marauder's

 

:crossy: dziala, wielkie dzieki, sprawdzilem, polecam, juz nie ma problemu z ssaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. U mnie cięgno ssanie owszem chowa sie, jadnak jakiś zaawansowany system elektroniczny:) zapewnia równomierne chowanie się cięgna, innymi słowy ja bym chował je w takim samym tempie, biorąc pod uwagę obroty, równomierną pracę silnika, oraz temperaturę. Gdy silnik jest bardzo zimny (tygodniowy postój w nieogrzewanym garażu zimą), muszę wyciągnąć maksymalnie cięgno ssania i trzymać je cały czas aż silnik zapali. Nie wiem czy tak ma być, czy nie ale już doszedłem do wprawy i nie przeszkadza mi to. Rzecz w tym, że trzeba mieć kawałek linki (w moim przypadku smycz od kluczyka), aby owinąć rączkę sprzęgła zbliżoną do manetki, celem wysprzeglenia - bo inaczej nie zapali.

Jednak moim zmartwieniem są wibrację, które jak sądzę nasiliły sie po mojej wywrotce. Zdaję sobie sprawę z tego, że silnik w układzie V, może generować drgania, jednak uważam, iz są zbyt intensywne, w porównaniu z sytuacją sprzed wywrotki. Podam kilka cech charakterystycznych, jakie dostrzegłem:

1) Drgania występują tylko podczas jazdy.

2) Występują na każdym biegu.

3) Sądzę, że występują w przedniej części motocykla.

4) Drgania zaczynają się przy prędkości obrotowej odpowiadającej obrotom osiąganym przez silnik przy predkości 80 - 85km/h na piątym biegu, i wzwyż az do końca.

5) Słychać przy ty, bardzo denerwujące klekotanie jakiegoś plastikowego elementu z przodu motocykla, szybę wykluczam. (A może klosz lampy...).

Bardzo proszę napiszcie czy w Waszych maszynkach występują podobne problemy. Bardzo chętnie spotkałbym sie innymi Marauderzystami, aby przetestowali osobiście mój motocykl i podzielili sie spostrzeżeniami. z góry dziękuję za wszystkie dobre rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja niestety nie potrafie Ci pomóc... u mnie chyba nic nie stuka.. a może przy otwartym kasku nic nie słyszę... jakichś drgań specjalnie tez nie odczuwam.. ale moze to przez to że w zasadzie nie mam jakiegos porównania.

Obawiam się jednak że może coś podczas wywrotki uszkodziłeś. W sumie nie pisałeś czy był to tylko szlif, czy po szlifie Maruda w coś uderzyła, czy na czyms sie oparła.

Edytowane przez krissF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5) Słychać przy ty, bardzo denerwujące klekotanie jakiegoś plastikowego elementu z przodu motocykla, szybę wykluczam. (A może klosz lampy...).

 

Sprawdź czy w lampie nie było kombinacji z podłączeniem light barów o ile je masz. Kostka połączeń może "obijać" się o obudowe lampy. Nie jest to zamocowane i może wk... stukać. W mojej Marudzie włożyłem kostkę w kawałek ocieplenia rury (taka rura z twardej gąbki) i pomogło.

Pozdrawiam i życze szybkiego usunięcia usterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy z klekotaniem i okazało sie że to sam klosz lampy w obudowie.Pękło jedno z mocowań klosza,mały spaw i po sprawie.Otwórz lampę i sprawdż.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiecie jestem świeżym posiadaczem marudy :smile: i ponieważ dopiero robię prawko (czekam na egzamin) nosi mnie nieco i przychodzą mi do głowy różne fajne pomysły :icon_mrgreen: pierwszy z nich to inwestycja w gmole, (ale nierdzewne , nie chrom) i tutaj wielkie dzięki za pomoc dla ZSAKUL`a :crossy: natomiast drugi to sprawienie by miasto drżało, czyli wydech ;) Niestety nie mam zbędnych 2k PLN na akcesoryjny wygar, zwłaszcza że, jak to na początku, trzeba zainwestować w moto, ciuchy, beret, kurs itp.... Co za tym idzie pojawia się pytanie: co zrobić z oryginalnymi wydechami (nowy model) ? wiercić ?Jeśli tak to jak ? A może całkowita demola wnętrzności wydechu ? :icon_mrgreen: Co radzicie doświadczeni w boju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nieco z innej beki...

Czy ci z nas, którzy lecą w niedzielę do Częstochowy, może chcieliby się spiknąć gdzieś na miejscu? Jakiś szybki pomysł na sposób na odnalezienie się w tym tłumie?

I odrobina prywaty... Prałat odezwiesz się? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witakcie Panowie - wymienialem dzis olej - wlalem 2000 ml i na wizjerze w ktorym sprawdzam stan oleju nic nie widac - tzn nie widac jaki jest dokladnie stan oleju - ma ktos moze jakis pomysl co moze byc tego przyczyna - moze za malo nalalem - ????

 

dajcie znaka drodzy Panowie - pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według serwisówki przy wymianie oleju bez filtra wlewasz 1700 ml, a z filtrem 2100 ml. Pamiętaj, że motor ma stać prosto, nie na nóżce. Miałem ten sam problem wymieniłem filtr , nalałem ze 2500 ml oleju i w okienku pusto. Poprosiłem żonkę żeby przytrzymała sprzęta prosto - ja na kolanach zaglądam , a tam full i musiałem spuszczać . Wyszło na to, że weszło tyle co zaleca serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak głośno bo moderator usłyszy i bedzie kicha.

To chyba cisza przed burzą, wszyscy zbierają siły na ten zlot ale chyba odbedzie się. Ja tam mam zamiar jechać tylko mała robótka przy marudzie,wymiana oleju, oleju w lagach, zmiana zębatki na 16 i takie tam. Kuer juz kupiłem, bedzie się w co zapakować.

Czekamy na odzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...