Daario VZ800 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witaj, witaj. Dobrałem się wczoraj do mojego nieszczęsnego hamulca, z miejsca zobaczyłem następujące nieprawidłowości:1) Wygięty stalowy element służacy do regulacji kąta pochylenia pedału - uniemożliwiający prawidłową regulację. Jest to blaszka przyspawana do wewnętrznej strony blachy głównej, podtrzymującej podnóżkę, oraz pedał hamulca.2) Śruba przechodząca przez wspomnianą blaszkę (pkt 1) nie trafiała centrycznie na ogranicznik pedału, pracowała tylko ułamkiem swojej powierzchni. Wszystko udało mi się naprawić, musze tylko zestroić światło stop, aby włączało się w chwili, gdy pedał hamulca będzie stawiał lekki opór. Od razu zrobiłem próbę w terenie i stwierdzam, że jest ogromna różnica pomiędzy tym co było i jest teraz. Manewr hamowania mogę wykonywać natychmiast jak tylko o tym zadecyduję, bez upływu zbędnych jakże cennych niekiedy chwil. Drodzy forumowicze, Bracia Kierownicy, myślę, że o szczegółach dotyczących naprawy, będę mógł porozmawiać z Wami osobiście w Borkach……… jeszcze tylko dla formalności zapytam żonę…………….. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk1961 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) 1) Wygięty stalowy element służacy do regulacji kąta pochylenia pedału - uniemożliwiający prawidłową regulację. Jest to blaszka przyspawana do wewnętrznej strony blachy głównej, podtrzymującej podnóżkę, oraz pedał hamulca.2) Śruba przechodząca przez wspomnianą blaszkę (pkt 1) nie trafiała centrycznie na ogranicznik pedału, pracowała tylko ułamkiem swojej powierzchni. Wszystko udało mi się naprawić, musze tylko zestroić światło stop, aby włączało się w chwili, gdy pedał hamulca będzie stawiał lekki opór. Od razu zrobiłem próbę w terenie i stwierdzam, że jest ogromna różnica pomiędzy tym co było i jest teraz. Manewr hamowania mogę wykonywać natychmiast jak tylko o tym zadecyduję, bez upływu zbędnych jakże cennych niekiedy chwil. Drodzy forumowicze, Bracia Kierownicy, myślę, że o szczegółach dotyczących naprawy, będę mógł porozmawiać z Wami osobiście w Borkach……… jeszcze tylko dla formalności zapytam żonę…………….. PozdrawiamWitaj, bardzo się cieszymy z tego że usterka została usunięta i to nie przez serwis a przez motonitę. To świadczy iż maruderki są the best. Ja w przyszłym tygodniu jadę do Skąpego pod Świebodzinem na wymianę oleju w lagach, oleju w silniku, wymiana zębatki zdawczej na 16 zębów(do Borek daleko a jazda musi być szybka). Mógłbym to zrobić sam ale co fachowiec to fachowiec. Ponoć to gościu który jeżdził zawodowo na moto, zawodnik czy cóś. Jak zrobi to opiszę co i jak. Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez wilk1961 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Comanche Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 jak już padł temat zębatki to ja poproszę o kilka słów.Jaka jest oryginalna zębatka, 15 czy 16 zębów ??Jestem właśnie przed wymiana napędu i zastanawiam się jaką założyć, poradźcie o Wielcy... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk1961 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 jak już padł temat zębatki to ja poproszę o kilka słów.Jaka jest oryginalna zębatka, 15 czy 16 zębów ??Jestem właśnie przed wymiana napędu i zastanawiam się jaką założyć, poradźcie o Wielcy... 15 zębów, na forum, (nie wiem czy mogę podać nazwę :banghead: ale co tam, ktoś tu wspomniał o konkurencji :) ) Bractwa Suzuki jest gdzieś ten temacik. Ponoć dobra sprawa, trochę moto słabnie ale ma lepsze odejscie. No i mniej pali, mniejsze obroty, ciszej chodzi na pustych wydechach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witajcie,oryginalna mała zębatka ma 15 zębów ale[opcja sprawdzona] lepiej założyć 16 ,sprawdziłem i zdało egzamin.Pozdrawiam Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk1961 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witajcie,oryginalna mała zębatka ma 15 zębów ale[opcja sprawdzona] lepiej założyć 16 ,sprawdziłem i zdało egzamin.PozdrawiamKolego piter 1600 a co z mocą i tą resztą? Czy to co pisałem to fakt?Mógłby się kolega dogłębniej wypowiedzieć.Z góry będziemy wdzięczni.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) Przy założeniu większej jest minimalny spadek mocy,ale nie zauważalny ,przyrost niewielki ale jest prędkości ,no i spadek obrotów na poszczególnych biegach,oraz spadek zużycia paliwa.Reasumując więcej plusów niż minusów.Hej Ps operację taką wykonałem osobiście w swoim Desperado VZ 800 przy zmianie całego napędu wiec opcja była sprawdzona w praktyce. Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk1961 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 no i spadek obrotów na poszczególnych biegachA odnosnie obrotów, to czy nie szarpało na na poszczególnych biegach przy niskich obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Nie zauważyłem ,a prawie zawsze jeżdziłem z plecaczkiem.VZ 800 zrobiłem w sezonie prawie 15tyś.km z czego połowa z nowym napędem i wiekszą zębatką. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Comanche Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Już myślałem, że był jakiś atak terrorystyczny na nasze serwery i wszystko szlag trafił..... a ty proszę, forum znowu działa.Jak miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Hello!Ja też założyłem zdawczą 16 i K&N a do tego większe dysze, całość była zestrojona na hamowni.Desperata ujeżdża moja siostra której dołożyłem do tego scottoilera i łańcuch DiD’a VZM żeby nie musiała się martwić o napędEfekt jest taki że w trasie pali o litr mniej w mieście o litr więcej ale nie ma Marudy który jej da radę (niestety czasem ją ponosi), kurcze, ja mogę tylko oglądać jej plecy Łańcuch zrobił 13 tysi i nie trzeba było go jak na razie dotykać Sister ma obrotomierz i realnie zaoszczędziła jakieś 400 Rpm co daje około 10 km/h na ostatnim biegu Pozdro KrzysiekMegi 1,6 - Nawijająca od samego rana Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marten Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Szanowni Czy w waszych marudkach tez macie problem z ssaniem? W moim ssanie niestety "wciaga" do srodka zanim moto sie rozgrzeje i zeby nie zgasl to albo trzymanie recznie, albo manetka. Serwis twierdzi, ze te typy tak maja, ale jakos nie kupuje tego, stad tez moje do was pytanie - ma (lub mial) ktos taki problemik i jak to wyleczyc? pozdro for all miejmy nadzieje, ze teraz forum nie padnie na kilka dni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AZAEL Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Hello!Ja też założyłem zdawczą 16 i K&N a do tego większe dysze, całość była zestrojona na hamowni.Desperata ujeżdża moja siostra której dołożyłem do tego scottoilera i łańcuch DiD’a VZM żeby nie musiała się martwić o napędEfekt jest taki że w trasie pali o litr mniej w mieście o litr więcej ale nie ma Marudy który jej da radę (niestety czasem ją ponosi), kurcze, ja mogę tylko oglądać jej plecy Pozdro KrzysiekMegi 1,6 - Nawijająca od samego rana jeden taki jest... :lalag: ;) co prawda to prawda. mnie też podobnie dobrałeś więc mam już porównanie. start jest jak "siemasz wiktor"... Lańcuch dziś smarnąłem pierwszy raz po założeniu nowego DiD'a ( jakieś 1000 km) naciągać na razie nie trzeba, w ogóle to jest zajefajna sprawa. jeszcze raz dzięki... :D co do "wciąganaego" ssania, to mam tak samo, ale to akurat uważam za zaletę.... ponieważ akurat rzadko mi się zdarzyło żeby schował się za wcześnie... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zab Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Potwierdzam to co napisal Azael., U mnie ssanie rowniez "wciaga" ale dopiero gdy silnik jest juz cieply, takze nawet nie trzeba uzywac manetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 U mnie również 'wciąga" ssanie.... i przyznam że wnerwia mnie to niemiłosiernie :banghead: ale jakoś brak zacięcia żeby się tym na poważnie zająć :icon_rolleyes: Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.