Jeż Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 (edytowane) Mam do was pewne pytanie mianiwicie VZ 800 nie posiada obrotościomierza a ja bym chciał wiedziaeć jakie mam ustawione obroty na biegu jałowym czy to da sie jakoś ustalić ??? Google na temat obrotomierza nie znajduje nic konkretnego. Mozna znalezc jedynie na innym forum, ze ktos ma i dziala, ale bez instrukcji.Wpisujac tachometer vz 800 wyszukuje takaze paru uzytkownikow ktorzy maja i dziala- tez bez instrukcji. Na ebay sa obrotomierze z wpisem, ze vz 800 kompatybilny.Takze da sie ! ale instrukcji co gdzie podlaczyc nie ma. Pozdro Edytowane 21 Stycznia 2012 przez Jeż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Podłączenie obrotomierza jest proste.Miałem w XV 1600.Fajny gadżet ale nie konieczny.Do ustawiania wolnych obrotów wystarczy ucho.A jeśli bardzo chcesz sprawdzić jakie są obroty, to poszukaj w warsztatach samochodowych.Powinni mieć przyrząd do ustawiania zapłonu z obrotomierzem . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Edi tak jak obiecałem daje foty pompy i uszczelniaczy , pewnie parę osób będzie ciekawa jak to wygląda. Bo to chyba dość częsty problem w Marudzie. http://imageshack.us/photo/my-images/11/pompa2s.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/201/pompa1.png/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek_osw Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 dzięki za foto a zabrałeś się już za to bo ciekawy jestem jak ci z tym idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 A spytam tak z ciekawości . bardzo ci ucieka płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 No cieknie co postój to plama ok 7 cm ale jeszcze nie robię zacznę w marcu pod koniec . Obiecuje foty robić ! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Kurde widzę że zapadliście w zimowy sen :biggrin: misiaczki motocyklowe !Mam pytanko bawił się ktoś z Was wymianą kół zębatych na napędzie ?Jak i co to dało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Najczęstszą zmianą jest większe koło zębate z przodu.Z 15 zębów na 16.Na mocy nieodczuwalna strata,za to niższe obroty silnika na trasie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 O jeden co nie śpi hee.. :) :notworthy:A tył zostawiasz orginalny ? czy dajesz mniej zębów? Bo widziałem przednie 17 tył 45, 42 , 39 zębów , Czyli jak by dał tył 39 to by była rakieta co ? :buttrock:Tylko czy to warto ? w sumie to sie jeździ dostojnie na Lans heee.. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Tył miałem oryginalny.Maruda to nie wyścigówka,a jak jeszcze zmienisz tył to mocy ubędzie a szybkość wzrośnie.Polecam zmianę tylko przedniej na inną niż fabryka dała. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzu Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Kurde widzę że zapadliście w zimowy sen :biggrin: misiaczki motocyklowe !Mam pytanko bawił się ktoś z Was wymianą kół zębatych na napędzie ?Jak i co to dało ? OdpowiedzCytuj nie śpią, lecz szykują się do ataku na wiosnę ;) Ja osobiście dałem do przerobienia siedzenia na wzór mustanga, bo te fabryk mi całkowicie nie leżą (100km i postój...) Zastanawiam się nad szybą, ale tu już jest dramat... nie wiem czy inwestować w dużą pod model za 750zł :blink: czy może tylko taką małą owiewkę, żeby tylko klate osłonić... bo ogólnie nie widzę szyby na Marudzie , ale w tym sezonie będę miał długie trasy. Karczycho boli po 200km szybszej trasy wiec się nie obejdzie... ale z kolei te małe owiewki z mocowaniem na te druty to jakiś feler mi się wydaje :rolleyes: Taka owiewka mi się podoba jak na tej marudzie, tylko nigdzie takiej nie widzę na necie> http://otomoto.pl/suzuki-vz-marauder-M2988594.htmlA tu link do dużej pod model> http://www.mgg.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=59&Itemid=34 Ktoś może coś w tej kwestii doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar1367 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Pierwszy raz widzę szybę taką jak mam łącznie z lightbarem.Solidne mocowania i szyba nie wibruje.Po zakupie sprzętu zdemontowałem ale po kilku trasach jednak przywróciłem do stanu pierwotnego.Teraz nie wyobrażam sobie jazdy bez. O jeden co nie śpi hee.. :) :notworthy:A tył zostawiasz orginalny ? czy dajesz mniej zębów? Bo widziałem przednie 17 tył 45, 42 , 39 zębów , Czyli jak by dał tył 39 to by była rakieta co ? :buttrock:Tylko czy to warto ? w sumie to sie jeździ dostojnie na Lans heee.. :crossy:W zeszłym sezonie wymieniłem na 16 tak jak pisze piter1600 na mocy nie straciłem ale silnik inaczej chodzi.Koszty niewielkie roboty na jakieś 1-1,5 godz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 A ja wyczaiłem 17T kupie i zobacze co z tego będzie :rolleyes: tył jak radzisz zostawie w spokoju. Co do siedzen to zeczywiście są niewygodne a żelowe strasznie drogie. nie śpią, lecz szykują się do ataku na wiosnę ;) Ja osobiście dałem do przerobienia siedzenia na wzór mustanga, bo te fabryk mi całkowicie nie leżą (100km i postój...) Zastanawiam się nad szybą, ale tu już jest dramat... nie wiem czy inwestować w dużą pod model za 750zł :blink: czy może tylko taką małą owiewkę, żeby tylko klate osłonić... bo ogólnie nie widzę szyby na Marudzie , ale w tym sezonie będę miał długie trasy. Karczycho boli po 200km szybszej trasy wiec się nie obejdzie... ale z kolei te małe owiewki z mocowaniem na te druty to jakiś feler mi się wydaje :rolleyes: Taka owiewka mi się podoba jak na tej marudzie, tylko nigdzie takiej nie widzę na necie> http://otomoto.pl/su...r-M2988594.htmlA tu link do dużej pod model> http://www.mgg.com.p...id=59&Itemid=34 Ktoś może coś w tej kwestii doradzić?Tam gdzieś niedaleko Ciebie przerabiają siedzenia i to nie drogo było ok 500 zl za dwa .Sam dawałem namiary komuś tu na forum .Poszukaj to znajdziesz. Ja osobiście dałem do przerobienia siedzenia na wzór mustanga, bo te fabryk mi całkowicie nie leżą (100km i postój...) :notworthy: A Masz TYDZU i sie szyj ! tylko się kłuć o cene bo ja też będe robił .Ale juz myslalem ze nie znajde heeee.... " BETI " - Tapicerstwo Beata Witek ul. Sławików 9 a 44- 200 Rybnik e-mail : [email protected] tel. 507 613 995 tel. 503 478 471OdpowiedzZgłośEdytuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (edytowane) A ja wyczaił em 17T kupie i zobacze co z tego będzie :rolleyes: tył jak radzisz zostawie w spokoju.Oj z tą17'tką to uważaj na rozmiary tarczy, ze względu na przestrzeń w którym porusza się sam łańcuch. Ja mam zamontowaną 16'tkę (taką już kupiłem z motocyklem), ale przed kupnem, jak śledziłem temat przerabiania zębatek na forum, ktoś wspominał, że z tarczami powyżej 16 zębów może być problem - brakuje wolnej przestrzeni między tarczą, a ściankami w której zakręca sam łańcuch. Zastanawiam się nad szybą, ale tu już jest dramat... nie wiem czy inwestować w dużą pod model za 750zł :blink: czy może tylko taką małą owiewkę, żeby tylko klate osłonić...Ktoś może coś w tej kwestii doradzić?Ja mogę ze swojej strony opisać przejścia z owiewką - ogólnie odradzam, chyba że naprawdę dużą, wychodzącą poza obrys Twojej sylwetki w pozycji siedzącej (chociaż z tym też jest problem), dlaczego:- niska owiewka, sięgająca mniej więcej do wysokości nosa, powyżej 60 km/h dawała niemiłosierne zawirowania powietrza (niezależnie od ustawionego kąta nachylenia), skutkiem czego był odczuwalny ogromny huk (myślałem, że jadę z pustymi wydechami ;-) )- podniesiona do góry, powyżej oczu poprawiła znacząco efekt, chociaż w tym wypadku pojawiły się niewielkie drgania na kierownicy. Drgania to „pikuś” w porównaniu z pierwszym wieczornym przejazdem przez zasnuty mgłą obszar, który spowodował osadzenie się rosy na owiewce i praktycznie zerową widoczność.W wyniku długotrwałych eksperymentów z różnym nachyleniem kąta oraz różnymi wysokościami położenia owiewki, całkowicie zrezygnowałem z jej stosowania. Jedyną bezsporna zaletę jaką zauważyłem, to czystsza kurtka ;-). Aha, jeszcze jedna kwestia, która przeważyła o rezygnacji z owiewki, to bezpieczeństwo - w razie wypadku przelatuje przez kierownicę, a nie zatrzymuje się na ścianie z pleksi, która tak łatwo nie podda się mojemu ciężarowi ... Edytowane 18 Lutego 2012 przez Gandalf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzu Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (edytowane) A ja wyczaiłem 17T kupie i zobacze co z tego będzie :rolleyes: tył jak radzisz zostawie w spokoju. Co do siedzen to zeczywiście są niewygodne a żelowe strasznie drogie. Tam gdzieś niedaleko Ciebie przerabiają siedzenia i to nie drogo było ok 500 zl za dwa .Sam dawałem namiary komuś tu na forum .Poszukaj to znajdziesz. Ja osobiście dałem do przerobienia siedzenia na wzór mustanga, bo te fabryk mi całkowicie nie leżą (100km i postój...) :notworthy: A Masz TYDZU i sie szyj ! tylko się kłuć o cene bo ja też będe robił .Ale juz myslalem ze nie znajde heeee.... " BETI " - Tapicerstwo Beata Witek ul. Sławików 9 a 44- 200 Rybnik e-mail : [email protected]tel. 507 613 995tel. 503 478 471OdpowiedzZgłośEdytuj Dokładnie tam mi szyja ;) , z tego co rozmawiałem to te żelowe(daje się tylko sama wkładkę w odpowiednie miejsce, a nie całe siedzenie z żelu bo to podobno nie ma sensu) niewiele dają chodzi głownie o profil sadzenia. Co do szyby to na razie wstrzymam się i poczekam na siedzenia, Wypróbuje i może okazać się ze nie będzie tak już doskwierał brak szyby, gdy 4 litery nie będą uwierać ;) Aha, jeszcze jedna kwestia, która przeważyła o rezygnacji z owiewki, to bezpieczeństwo - w razie wypadku przelatuje przez kierownicę, a nie zatrzymuje się na ścianie z pleksi, która tak łatwo nie podda się mojemu ciężarowi ... Tu się całkowicie zgodzę, lecz ja mam dodatkowo problem tego typu ze ciągle podwiewa mi dość mocno w oczy. Jeżdżę w otwartym kasku z długa szyba i czasem nie da sie jechać, a okulary niewiele pomagają...(mowie o długiej trasie) czasem widziałem okularo-gogle takie co przylegają dobrze do oczu , moze to by mnie ratowało, albo inny kask... moze szczękowy. Myślę, że szyba pomogła by iw pozbyciu się tego problemu. @KANTRY RYDZU zapodaj foty po szyciu . Ponarzekamy heee.. :biggrin: Jasne jak tylko dostanę wrzucę a forum. Edytowane 18 Lutego 2012 przez rydzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.