fizyk69 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Dzięki wszystkim za odpowiedz odnośnie wlącznika lightbarów cos sobie w wolnym czasie z tego wybiorę pozdrowionka i przyczepności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek z karczmy Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witaj - ja to zrobiłem tak:oryginalne światła zostawiłem bez zmian a halogeny zasiliłem osobno, ze stacyjki w pozycji zapłonu przez oddzielny wyłącznik kupiony na allegro i szczerze mówię nie takie "popierdułki" jak na tych fotkach (bez urazy dla wykonawców). Są tam różne ładne chromowane, nie umiem wstawić fotki. W dzień jeżdżę tylko na przednich halogenach (2x35W) jak się robi szaro to włączam pozycyjne i mam też tylne i aku spokojnie wytrzymuje. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Panowie z zasady nie jeżdzę szybko wczoraj troszkę odkręciłem z 10km tak ok 130 myśle że to nie są jakieś obroty na czerwonej kresce ale o co mi chodzi gdy jechałem po drodzę zaczoł słabnąć aż prawie przygasł no to go na rezerwe i jadę dalej i puźniej było wszystko ok aż do czasu zwalniania gdy puszczam manetkę odrazu z tłumnika strzał i na postoju na wolnych obrotach terz strzela o co tu chodzi spotkał się już ktoś z czymś takim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Panowie z zasady nie jeżdzę szybko wczoraj troszkę odkręciłem z 10km tak ok 130 myśle że to nie są jakieś obroty na czerwonej kresce ale o co mi chodzi gdy jechałem po drodzę zaczoł słabnąć aż prawie przygasł no to go na rezerwe i jadę dalej i puźniej było wszystko ok aż do czasu zwalniania gdy puszczam manetkę odrazu z tłumnika strzał i na postoju na wolnych obrotach terz strzela o co tu chodzi spotkał się już ktoś z czymś takim jak strzela, znaczy paliwo nie pali sie w cylindrze tylko w tłumiku. przyczyna tego że jakos sie przedostaje do tlumika jest najczesciej fakt ze iskra nie podpala paliwa. to przechodzi do tłumika i pyk. Tak wiec moze warto by na swiece okiem rzucic. biorąc pod uwage okoliczności w jakich to sie stało, mysle ze to pierwszy punkt zaczepienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 A co do świec to kupować takie jak w instrukcji czy może jest coś lepszego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Nie masz za dużego wyboru albo NGK albo DENSO.Ja do każdego swojego moto zakładałem NGK nawet do HD i nigdy nie było z nimi problemu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 A co do świec to kupować takie jak w instrukcji czy może jest coś lepszego ? bez sensu wywalac kase na jakies markowe swiece... lepiej wymieniać je poprostu co rok na nowe i brac NGK, zgodne z servisówka. nie jest ich znów aż tyle jak naprzykład w silnikach hondy gdzie na gar przypadaja dwie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek_osw Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam wszystkich mam pewien problem mianowicie podczas powrotu ze zlotu w srebrnej górze przytrafiła mi się mała kolizja :banghead: której efektem są otarcia moto ,odzieży potrzaskane żebra i inne obrażenia oraz sprawa która nie daje mi spokoju tzn. po glebie na lewą stronę przestawiła mi się kierownica względem osi motocykla,a wygląda to tak jakby górna półka przestawiła się względem dolnej bo razem z kierownicą przesunęły się budzik i kontrolki a lampa została w miejscu.Co ciekawsze koło też pozostało w osi nie ściąga motocykla i prowadzi się jak przed kraksą stąd moje pytanie.Czy możliwe jest przestawienie półek względem siebie lub co ewentualnie mogło się urwac lub skrzywic i jak to naprawic.Za wszelką pomoc i informacje z góry dziękuje :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 cieżko tak z opisów... jak miałem do roboty virago po ślizgu, tez lekko wszystko sie zwichneło. pomogło poluzowanie mocowań, tak by naprezenia puściły... poluzowałem mocowanie i potrząsnełem nimi... że sie tak wyraże... i wszystko wróciło do normy,,, a teraz inna kwestia która znalazłem na youtubie - linka czy ktokolwiek spotkał sie z tym? znaczy ma ową kość? cieżko dokładnie przetłumaczyć ale zrozumiałem że ten moduł działa troche jak bezpiecznik zmniejszając napiecie podczas startu. co czasem moze prowadzić do slow startu,,, jak rozumiem podczas zapalania zbyt małej energi do rozbujania rozrusznika... co słychać jak sie troche aku wyżyluje... Koleś wywalił moduł i nie było problemu, poniżej w komentarzach, jest że to dość znany problem z odpalaniem i wiekszość ludzi z ich forum wywaliła juz ten moduł... ja zaraz oblukam czy cos takiego mam... ale moze i to by rozwiazało problem z odpalaniem marudy,,, który nierzadko sie przewija... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzhop Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 a teraz inna kwestia która znalazłem na youtubie - linka czy ktokolwiek spotkał sie z tym? znaczy ma ową kość? cieżko dokładnie przetłumaczyć ale zrozumiałem że ten moduł działa troche jak bezpiecznik zmniejszając napiecie podczas startu. co czasem moze prowadzić do slow startu,,, jak rozumiem podczas zapalania zbyt małej energi do rozbujania rozrusznika... co słychać jak sie troche aku wyżyluje... Koleś wywalił moduł i nie było problemu, poniżej w komentarzach, jest że to dość znany problem z odpalaniem i wiekszość ludzi z ich forum wywaliła juz ten moduł... ja zaraz oblukam czy cos takiego mam... ale moze i to by rozwiazało problem z odpalaniem marudy,,, który nierzadko sie przewija... Element ten na schemacie ma oznaczenie ST i jest narysowany z lewej strony rozrusznika, jego głównym zadaniem jest przerwanie pracy rozrusznika po przekroczeniu minimalnego progu napięcia np. 10V w instalacji elektrycznej w trakcie jego pracy. Celem jego zastosowania jest przede wszystkim ochrona układów elektronicznych w pojeździe gdyż jak wiemy są one czułe na wzrosty i spadki napięcia zasilania. Nie znam konstrukcji jedynego elektronicznego układu zapłonowego, który jest zastosowany w naszym motocyklu, dlatego nie wiem na ile pominięcie tego może zaszkodzić, ale jako elektronik mogę zapewnić, że im bardziej zaawansowana jest elektronika tym większe znaczenie ma jej ochrona i na pewno w motocyklach na wtrysku takie numery nie są wskazane, bo może to drogo kosztować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) dobrze że mamy wsród nas fachowców :lalag: , tak myslałem że coś w tym stylu, ale z racji ze nie posiadam wiedzy technicznej, a tylko logiczna i racjonalą;) nie potrafiłem tego ubrać w elokwencje. No teraz sie przyznam... jestem strasznym leniem :icon_razz: i wczoraj nie odkreciłem boczka by zobaczyć. ale jak bede grzebał w najbliższym czasie to zobacze ;) Ja tego wycinać nie bede... bo skoro motor mi dobrze pali to nie widze sensu. ale moze ktos nie ma tego urzadzenia i podczas przypadkowego przeglądu mógłby sie przyjrzeć. i opisać. Myśle że sytuacja by ratowała dobite akumulatory, gdzie bardzo czesto ma miejsce sytuacje slow startu :icon_rolleyes: ale mimo wszystko proponuje wymienic akumulator niz wydłubywać ten modół... Czasem jest sytuacja iż pomimo w miare nowego aku ma miejsce owo slow start :icon_rolleyes: , wtedy mozna sie pokusić... Jak ktos bedzie grzebał niech rzuci okiem i sie wypowie czy ma motor tuningowany;) pozdrawiam,,, ja dzis smigałem do pracy motorkiem:) bajka pogoda... sloneczko ale bez jakiegos szalenczego upału... pojde porobie zdjecia, mojego podnośnika i vakunometru i motorka,, i je gdzie tu zaraz zamiesze:) ok';-) teraz jak tylko wrzucic je na net ok http://www.bikepics.com/members/szarywilczur/98vz800/ Edytowane 17 Czerwca 2010 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talerz Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Hej, Witam wszystkich po baaardo długiej nieobecnosci ;) odświeżam sobie nasz maruderowy temat i strasznie żałuję ponieważ w tym roku jeszcze nie jeździłem ;( nie chciałem w tym roku od razu wycuągać sprzeta i na chama jeździć - mam dokupiony nowy wydech, plan zrobienia zielonego podświetlenia silnika, olej, klocki - miało być tak że najpierw wszystko robię dopiero wyskakuj na trasę. Niestety brakuje mi czasu ;( Uczelniany semestr i sesja okazały się strasznie czasochłonne. Sesja mam do 9 lipca, jadę na wakacje na 2 tyg od 6 lipca więc na motorek uda wyskoczyć mi sie dopiero koło 17.....ech nie mogę tego odżałować. Na szczęście od sierpnia zaczyna pracę wiec będę mógł śmigać codziennie :D Pozdrawiam wszystkich Talerz Cytuj OGIEŃ Z D**Y !!http://www.facebook.com/HELLFIRE.FIRESHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam mam pytanie odnośnie klocków z przodu bo coś zaczeło mi w kierownicy drżeć ale tak jakby na prawej stronie bo gdy zerkam w lusterka to z prawej storny bardziej trzęsie widokiem sprawdzałem klocki i tak na oko to zostało tam z 2 może 3mm okładzin czy to może być to i już powinienem je wymienić (a jaką grubość mają nowe ? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam mam pytanie odnośnie klocków z przodu bo coś zaczeło mi w kierownicy drżeć ale tak jakby na prawej stronie bo gdy zerkam w lusterka to z prawej storny bardziej trzęsie widokiem sprawdzałem klocki i tak na oko to zostało tam z 2 może 3mm okładzin czy to może być to i już powinienem je wymienić (a jaką grubość mają nowe ? ) nowe sa bardzo grube, z 5 mm? tam powinnien byc znacznik zuzycia na nich, w postaci takiego naciecia, jak widac jeszcze neciacie to jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Naciecia widać od wewnętrznej strony koła ok 2mm od zewnętrznej jest płasko bez nacięć ale grubość okładzin jest na oko taka sama ale zauważyłem że przy chamowaniu piszczą czy mogą być to obiawy że przenosi się to na kierowncę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.