Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Rydzu - zwróć uwagę jeszcze na jedna rzecz - materiał z jakiego są wykonane sakwy. Ja pierwsze miałem ze skóry ekologiczne (te co wskazujesz chyba również są z takiej zrobione). Niby fajny materiał i jeden sezon mi spokojnie posłużyły, jednak jeżdżąc non-stop z większym obciążeniem kufer zaczął mi się niestety rozchodzić w szwach, a paski przy zapięciach popękały (ale mój błąd był taki, że od samego początku nie stosowałem stelaży). Za cenę 400 - 500 PLN można dostać sakwy wykonane ze skóry (może nie licowej, ale jednak naturalnej) - rzuć okien np. tutaj: www.sakwy-motocyklowe.pl. Chyba, że już zakupiłeś odpowiednie sakwy, to nie ma co wracać do tematu i na pewno będziesz a nich zadowolony (wzmocnij je najwyżej dobrym stelażem) :flesje:

 

=========

Do Reszty mam pytanie :)

Czy zdarza Wam się, że zawieszają się kontrolki od ciśnienia oleju i temperatury płynu chłodzącego ? Kilka razy miałem sytuację, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce, przed odpaleniem silnika, nie świecą mi się te dwie kontrolki. Sprawdziłem wszystkie połączenia, żarówki, przewody i nie znalazłem przyczyny - wszędzie jest połączenie. Nie jest to jednak sytuacja ciągła, a jedynie od czasu, do czasu się "zawiesza". Da się oczywiście z tym żyć, tylko dobrze by było wiedzieć w czym może tkwić przyczyna :blink:

Edytowane przez Gandalf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rydzu - zwróć uwagę jeszcze na jedna rzecz - materiał z jakiego są wykonane sakwy. Ja pierwsze miałem ze skóry ekologiczne (te co wskazujesz chyba również są z takiej zrobione). Niby fajny materiał i jeden sezon mi spokojnie posłużyły, jednak jeżdżąc non-stop z większym obciążeniem kufer zaczął mi się niestety rozchodzić w szwach, a paski przy zapięciach popękały (ale mój błąd był taki, że od samego początku nie stosowałem stelaży). Za cenę 400 - 500 PLN można dostać sakwy wykonane ze skóry (może nie licowej, ale jednak naturalnej) - rzuć okien np. tutaj: www.sakwy-motocyklowe.pl. Chyba, że już zakupiłeś odpowiednie sakwy, to nie ma co wracać do tematu i na pewno będziesz a nich zadowolony (wzmocnij je najwyżej dobrym stelażem)

 

=========

Do Reszty mam pytanie

Czy zdarza Wam się, że zawieszają się kontrolki od ciśnienia oleju i temperatury płynu chłodzącego ? Kilka razy miałem sytuację, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce, przed odpaleniem silnika, nie świecą mi się te dwie kontrolki. Sprawdziłem wszystkie połączenia, żarówki, przewody i nie znalazłem przyczyny - wszędzie jest połączenie. Nie jest to jednak sytuacja ciągła, a jedynie od czasu, do czasu się "zawiesza". Da się oczywiście z tym żyć, tylko dobrze by było wiedzieć w czym może tkwić przyczyna

 

Zakupilem sakwy Terysa

takie

 

Teraz kombinuje nad stelażem, problem w tym ze chciałbym z półką a watrpie czy uda mi si tak tpowyginac nierdzewke bez sprzetu. Pozostaje jeszcze opcja kupna TAKICH

 

 

Co do zawieszających się kontrolek nigdy takiego czegoś nie uświadczyłem.

 

 

Mam takie pytanie czy będzie pasował lewy set z Marudy z 2000r do mojej z 1998? Podczas jazdy lekko "wibruje" mi stopka, jest po leciutkim szlifie mój moto i widać ze set jest naruszony i myślę nad wymianą.Może ktoś sie orientuje czy to spasuje :icon_question:

Edytowane przez rydzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

koledzy czy ktos moze mi pomoc i udostepnic namiar na tansze podnozki wysuniete do Marauderka ...

 

Hej,

Jest całkiem niezła "Moto Kuźnia" w Starych Babicach:

http://www.motoakcesoria.riders.pl/moto/home.htm

Przerabiałem u nich podpory do kufrów, kosztowało mnie to 50 PLN i jestem bardzo zadowolony - musiałbyś się tylko dowiedzieć, czy wykonają podnóżki na zamówienie :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drodzy Panowie kierownicy:)

Chciałbym rozpocząć jeden wątek, a mianowicie ile ciśnienia macie w oponach?

Znam wielu motocyklistów, i każdy z nich ma inną wizję, jakie powinno być ciśnienie w kołach.

Ja np. przód i tył pompuję 2,5 atmosfery

Inni zaś pompują po 2 atmosfery, inni zaś przód 2,2 a tył 2,4

 

Kompletnie zgłupiałem w tym temacie.

Możecie się wypowiedzieć w tej sprawie i poprzeć swoje wypowiedzi argumentami?

Z góry dzięki za odpowiedź

Piona!

 

 

PS. w Kwestii zawieszania się kontrolek, to mi raz na jakiś czas się to przytrafia. Nie mam zielonego pojęcia czym to może być spowodowane. Wszystko działa tak jak powinno więc nie zagłębiałem się nad tym tematem bardziej.

Edytowane przez ejkejokej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm bez argumentów pompuję na przód 2 a na tył 2,2.Tak wyczytałem w książce i dobrze się jeżdzi. :crossy:

 

Z książki serwisowej: 2.0 przód, 2.25 tył - ale konia z rzędem kto dokładnie tyle napompuje, dlatego ja również utrzymuje 2.0 / 2.2 i jest OK :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Maruderzy jeszcze pomykają w miłych promieniach słoneczka. Ja zakończyłem sezon - opona mi się skończyła. Wie któryś z kolegów jak do regulacji zaworów się zabrać? Z grubsza wiem o co chodzi ale w marudzie jeszcze nie grzebałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich kolegów ,długo szukałem jakiegoś motocykla dla siebie i miesiąc temu udało mi się zakupić maraudera z 96r z przebiegiem 2 tys/km ,na razie jeździ się znakomicie wiec nie żałuje zakupu .Pozdrawiam wszystkich

Edytowane przez ziomek30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , wszystkich , jestem totalnym świeżakiem jeśli chodzi o jazdę motocyklami, wiec z góry przepraszam za pewnie niektóre "głupie "pytania jakie pojawią sie na tym forum z mojej strony.

w Sierpniu stałem się szczęśliwym posiadaczem uprawnień do prowadzenia dwukołowych cudeńków.

niedawno bo dwa tygodnie nabyłem swój pierwszy sprzęt , padło na Suzuki Marauder VZ 800 Y 2001r.

bardzo proszę o informacje jakie rzeczy i najlepiej jakich producentów ( solidnych ) powinienem wymienić na starcie przed następnym sezonem, łącznie z oponami , te są w opłakanym stanie.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Edytowane przez wasiek5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed sezonem warto zrobić większy przegląd i wymienić:

olej w silniku wraz z filtrem-polecam Motul 5100 10 W 40

sprawdzić ewentualnie wymienić filtry powietrza

wymienić płyn hamulcowy-DOT 4

przejrzeć hamulce

opony polecam Metzeler Maraton ME 880

warto zrobić regulację zaworów i synchro gaźników.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze że ceny nowych opon tych co podałeś mnie przerażają , czy nie ma opcji aby kupić że tak powiem nie chińszczyznę ale coś do pojeżdżenia ?

w tej chwili mam założone jakieś tam AVON-y ,totalny chłam , przy małym deszczu motocykl jeździ jak na lodzie.

Edytowane przez wasiek5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...