dionizos Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Problem polega na tym, że mam możliwosc kupna ładnej HONDY XBR500 ale w wersji 27KM a to trochę za mało;) jeśli ktoś się orientuje na czym polega stumienie tego silnika to będę wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Wymienić wałek rozrządu i kilka części w gaźniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 (edytowane) Wymienić wałek rozrządu i kilka części w gaźniku.Panie Piotrze a czy nie jest to tylko króciec ssący ? z tego co wiem mój Dominator ma ten sam silnik co XBR500 a wałek rozrządu wg katalogu części ma taki sam kod co NX650. Mój w dowodzie wpisane ma 18 KW a wałek rozrządu nie był wymieniany. Był wymieniany tylko króciec a Dominator trzyma się prawie na równi z np XTZ660 ... Edytowane 27 Czerwca 2007 przez BadMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 nie wiem bo honda tak po chamsku dławiła na wałkach szczególnie jak moto szło do niemiec takie przepisy były ale głowy i ręki nie oddam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dionizos Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dzięki wielkie. Czy gdyby to sprawa wymiany wałka to czy taka "impreza" jest droga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 nio i to nawet koło 1000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dionizos Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Kurde, troche drogo:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 miałem honde cb 450s 44 km i czesto czytałem na temat wersji 27 km no i wałek to 800 z rozbitka kosztowałAle dowiedz się gdzieś w serwisie honda czy jak tam ci powiedzą co i jakSerwis też ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 nie wiem bo honda tak po chamsku dławiła na wałkach szczególnie jak moto szło do niemiec takie przepisy były ale głowy i ręki nie oddam Masz racje Honda naprawde jest bardzo chamska.... ja swojej NSRki niemoglem odblokowac i nie odblokowalem w pelnie przez ponad rok... niedosc ze malo osób sie orientuje to nigdzie w zadnych serwisówkach niepisze gdzie co i jak... a odblokowywanie sprzetów w serwisach jest bardzo drogie... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dionizos Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dzięki wilelkie chłopaki. Podowiaduję się jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Dzięki wielkie. Czy gdyby to sprawa wymiany wałka to czy taka "impreza" jest droga? żebym nie skłamał, ale an 90% bendzie kompatybilne (przynajmniej będzie pasować) z xl 600, nx 650 etc. - szukać używki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.