Stan Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 tak tylko w USA litry mają po 115KM.hehehe wez sie nie osmieszajto co tam jest podane to jest rzeczywista moc motocykla mierzona na kole, na hamownia to co w dowodzie jest rejestracyjnym i w katalogu to jest moc silnika mierzona na stanowisku pomiarowym z odpietym nawet alternatoremwiec nie pisz ze amerykanskie motocykle sa zdlawione jak sie nie znasz.w rzeczywistosci gdyby sie uprzec to motocykle na rynek amerykanski maja nawet ciut lepsze osiagi a to z racji mneijszych restrykcji zanieczyszczen powietrza - nie maja wiec one sondy lambda, ktora modyfikuje prace wtryskow i zaplonow na okreslonych obrotach - kastrujac osiagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 tak tylko w USA litry mają po 115KM.Kolejny raz mam polew z Ciebie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 honda do dzisiaj każe zmieniac olej co 12tys. sorry kolego ale ne wiem z kad ty bierzesz te informacje ? W niemczech obecnie Yamaha daje interwale po 10 000 km. jezeli wiec wierzysz w te 12 000 km to juz Twoja sprawa. Suzuki, Kawa i Honda podaja co 6 000 km. I to jeszcze zalezy od modelu. Co do stanow to o ile sie nie myle co 3000 mil , x 1600 km. :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) dokladnie to samo mialem pisac co ks-rider, tobie sie chyba tak wydaje bo za duzo sie nasluchales roznych opowiastekhonda daje tyle samo co kawa, dokladnie 6 tysiecya to ze ktos jezdzi i zmienia po 12 to nie znaczy wcale ze cos tam w silniku w dupe od tego nie dostaje... Edytowane 19 Lipca 2007 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 a to ze ktos jezdzi i zmienia po 12 to nie znaczy wcale ze cos tam w silniku w dupe od tego nie dostaje...12 tys to chodzi o zmiane filtra oleju :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 12 tys to chodzi o zmiane filtra oleju ;)to jeszcze powiedz mi gdzie zbiera sie caly syf w obiegu olejowym, bo jakos nie kumam :icon_mrgreen: W/g Ciebie wymiana oleju co 6 000 km a filtra co 12 000 km, bardzo ciekawe. :icon_mrgreen: Czy moze inaczej ? :D Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 wlasnie sam nie rozumiem co kolega tutaj chce przekazac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) Stan - chyba jednak nie masz racji. ZX10r wersja usa czyli HR 78,2kW tj 106PS przy 10500r/min maksymalny moment obrotowy 86Nm przy i tu uwaga 5200r/min. Wresja otwarta tegomotocykla to 128,7kW tj 175 PS przy 11700r/min i 115Nm. Motocykle róznią się modułem cyfrowym i usa nie ma immobilaiser-a. Więc chyba ja mam z was polew. Źródło - książeczka od mojej dziesiątki i www.kawasaki.comStan możesz mi uświadomić jak zmierzyć maksymalny moment obrotowy silnika na tylnym kole? Jak mi to wytłumaczysz może zrozumie twoj tok myslenia ze w europie podają moc silnika bez alternatora, może nawet bez sprzęgła i z tłokami o 1 pierscieniu żeby cyferki były wieksze niż hamerykańskie. Konkluzja - kargule i pawlaki. Co do wymiany filtra oleju zawsze wymienia się z olejem a nie olej a filtr później bo jeszcze dobry. Edytowane 19 Lipca 2007 przez dziur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Moc silnika podana w dowodzie rejestracyjnym jest to moc mierzona na wale silnik. Maksymalny moment obrotowy motocykla na kole sprawdza sie przy pomocy hamowni inercyjnej. To ze twoje ZX - 10 jest zdlawione do 106 koni wynika zapewne ze ktos kupil je nastoletniemu dziecku jako na przyklad pierwszy motocykl. Oczywiscie takie ZX 10 moze miec oryginalny modul firmy kawasaki juz z ograniczona moca. Te modele sa bardzo popularne w japonii i tam sie je produkuje masowo. Wiekszosc motocykli sprowadzonych z Japonii jest wlasnie w ten sposob zdlawionych. W japonii niewiele osob ma motorki z pelna otwarta moca bo tam sa bardzo wysokie oplaty od mocy silnika. W hondzie wymienia sie co 6 tys olej wiec nie wiem skad masz te informacje ze do dzisiaj co 12 tys sie wymienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Stan - moje zx10r jest kupione w Polsce i jest to wersja pełna. W książce natomiast masz podane wszystkie wersje jakie występują a są 2. Ta druga to własnie USA, Australia i cholera wie gdzie jeszcze hehe, może Japan. Wersja HR czyli bez czerwonej obwódki na stacyjce z napisem immobiliser ma 106PS i nie da się tego odblokować w żaden sposób tylko poprzez zmiane modułu cyfrowego. Z tego co wiem to homologacja jest jedna na USA w motocyklu palą się kierunki i ma w h*j odblaskowych kółeczek hehe. Więc nie wiem o jakich motocyklach piszecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 to jeszcze powiedz mi gdzie zbiera sie caly syf w obiegu olejowym, bo jakos nie kumam :biggrin: W/g Ciebie wymiana oleju co 6 000 km a filtra co 12 000 km, bardzo ciekawe. :icon_exclaim: Czy moze inaczej ? :DA co w tym ciekawego???W Suzuki wymiana oleju jest co 6tys.km a filtra oleju co 18tys.km,zdziwiony??? Stan - chyba jednak nie masz racji. ZX10r wersja usa czyli HR 78,2kW tj 106PS przy 10500r/min maksymalny moment obrotowy 86Nm przy i tu uwaga 5200r/min. Wresja otwarta tegomotocykla to 128,7kW tj 175 PS przy 11700r/min i 115Nm. Motocykle róznią się modułem cyfrowym i usa nie ma immobilaiser-a. Więc chyba ja mam z was polew. Źródło - książeczka od mojej dziesiątki i www.kawasaki.comStan możesz mi uświadomić jak zmierzyć maksymalny moment obrotowy silnika na tylnym kole? Jak mi to wytłumaczysz może zrozumie twoj tok myslenia ze w europie podają moc silnika bez alternatora, może nawet bez sprzęgła i z tłokami o 1 pierscieniu żeby cyferki były wieksze niż hamerykańskie. Konkluzja - kargule i pawlaki. Co do wymiany filtra oleju zawsze wymienia się z olejem a nie olej a filtr później bo jeszcze dobry.Znow mam polew :icon_biggrin: Czlowieku,takie brednie piszesz ze az mi Cie zal :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 (edytowane) Angel - nawet nie wiesz jak mi żal ciebie. Chcesz sie douczyć zadzwoń 042 2506050. Proszę cię tylko nie powal ich na kolana. Ze smiechu oczywiście. Angel - super znawca dziesiątek - napisz mi co wiesz o tym motocyklu a potem komentuj to co ja naskrobalem. Edytowane 20 Lipca 2007 przez dziur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Angel - nawet nie wiesz jak mi żal ciebie. Chcesz sie douczyć zadzwoń 042 2506050. Proszę cię tylko nie powal ich na kolana. Ze smiechu oczywiście. Angel - super znawca dziesiątek - napisz mi co wiesz o tym motocyklu a potem komentuj to co ja naskrobalem. :flesje: :icon_razz: :biggrin: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 W hondzie wymienia sie co 6 tys olej wiec nie wiem skad masz te informacje ze do dzisiaj co 12 tys sie wymienia... kupiłem cbr 1000rr z salonu i w instrukcji obsługi dołączonej do tego modelu jest zawarta tabela przegladow, wymian, regulacji itp i....stoi jak byk ze olej z filtrem co 12000km i nie ma zadnej mowy o tym ze chocby jeden z tych elementow co 6000km PS przepraszam ze nie dotrzymałem tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 LENAR - wg Angela i innych jest to cbr z matrixa albo z keypaxa :DZaraz ci napiszą ze chinska podróbe kupiłeś bo honda by tak nie napisała. P.S. i co Angel dzwoniłeś? Stać cie tylko na buzki z panelu? Napisz coś o tych dychach bo wiem ze miałeś ich całe stado, wiekszosc wersje usa oczywiscie dużo mocniejsze niz te europejskie bo w usa wychodzą z turbiną i podtlenkiem w serii ;) . Mam inna teorie dla ciebie - dziesiątka w usa jest mocniejsza niz F1 Massa-y. Co ty na to? Napisz to może łykacze to przyjmą jako super nowinke :P . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.