falki Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Wymienilem ostatnio w Gilera RK 50 silnik Minarelli Mk6 oryginalny filtr na stozek. Po gruntownych regulacjach udalo sie doprowadzic prace silnika do porzadku :icon_twisted: Niepokoi mnie natomiast to, ze padla juz druga kolejna swieca :icon_mrgreen: Uzywam NGK BR9ES a wiec standartu. Czy ze wzgledu na zastosowanie stozka nie powinno sie uzyc swiecy o innej cieplocie, a moze to tylko zbieg okolicznosci. Prosze o opinie i rady :biggrin: POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 A może zła mieszanka i Ci te świece zalewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 przy stożku trzeba zwiększyć dawkę paliwa , tak długo reguluj aż będzie ok Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 przy stożku trzeba zwiększyć dawkę paliwa , tak długo reguluj aż będzie okno dokładnie. Z tym ze regulacja śrubką mieszanki nie za wiele da tylko trzeba przestawic poziom na iglicy w sesie podnieść ją o np jeden ząbek w przepustnicy. Miałem to samo w poprezdnim motocyklu ale to było ze względu na wylataną przepustnice i kilka innych problemów. nic nie pomagało tylko własnie drastyczne przestawienie iglicy co spowodowało rownie drastyczny wzros spalania. Ogolnie wiadomo ze stożek= więcej powietrza no a jak tak to trzeba dac więcej paliwa.Tylko po co stożek do motocykla?? :P Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Tylko po co stożek do motocykla?? :notworthy: a nie mam pojęcia, jakby był jakiś spory tuning to rozumiem że oryginalna pucha nie wyrabia ale w serii :icon_twisted: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 oryginalna pucha zawsze bedzie lepsza od stożka;] Jakby ktos z was raz wyczyscił raz gaźnik po takim zajebistym stożku to by wogule tego gówna nie kupił;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 oryginalna pucha zawsze bedzie lepsza od stożka;] Jakby ktos z was raz wyczyscił raz gaźnik po takim zajebistym stożku to by wogule tego gówna nie kupił;] u mnie w skucie oryginał nie wyrabiał :notworthy: na stożku(gąbkowym) jest o niebo lepiej :lapad: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 u mnie w skucie oryginał nie wyrabiał :eek: na stożku(gąbkowym) jest o niebo lepiej :wink: nom nie dławi sie jak daje sie do konca manete pzdr :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 stożki nie są wcale rewelacyjne. Przede wszystkim przy mokrej drodze (przy deszcze) zbiera wodę i jest wtedy problem z odpalaniem i jazdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 jak sie muli przypełnym odkreceniu manetki oznacza tylko jedno! Za duza dysza główna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 te stożki to wielki badziew... ja czyszcze i nasaczam stożek co 3 dni a gaźnik czyszcze co 2tyg.. łapie tego syfu jak głupi,mimo,że mam go schowanego w starej obudowie od airboxa... niestety oryginalny filtr poszedł się je**ć(nie nadawał się już do niczego) a za oryginal krzykneli 100zł,wiec kupilem stozek za 17zł :icon_razz: ale ze mam spory tuning to i osiągi dość znacząco wzrosły,razem ze spalaniem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogi Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 (edytowane) za filtr gąbkowy do DT 125 dałem 49zl Edytowane 6 Lipca 2007 przez Jogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Stożki sa z dupy:P ja robie inny zabieg jeśli zmieniam gaźnik i puszka filtra jest zamała podciagam jej dodatkowe zasilanie powietrzem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Zamiast montować te śmieszne stożki z allego ja kiedys zamontowałem filtr od malucha, który po pierwsze o wiele lepiej oczyszcza powietrze, po drugie ma mneijsze opory a po trzecie kosztuje mniej niż 5 zł:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.