macior90r Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 taa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) nic mi się nie pomylilo... ja tam sie z reszta nie znam... jak piszesz coś takiego to chyba pisząc dalej taa nie świadczy chyba o powadze Chcialem kupic tego gsxra ale wlasnie dzisiaj koles napisal mi ze motocykl sprzedany :/ Mam pytanie, wiem ze cbr 600 nie trzzeba prawie wcale przerabiac silnikowo zeby jezdzic stunt. Jak jest z bladymi?? Tez wystarczy dolac oleju i katowac? uważam, że jeśli poważnie się myśli o stuncie to w każdym trzeba zrobić przeróbkę smarowaniapoczekaj będzie znowu coś ciekawego a tej F2 nie chcesz z allegro?? czy też poszła??http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M456951 trzeba przyznać że gixer był za dobrą cenę - stan ciekawe jaki był bo to można ocenić dopiero na miejscu Edytowane 28 Czerwca 2007 przez Pablo-Kamikaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Silnik w GS nie wytrzyma jazdy na gumie i to raczej dosc szybko sie dzieje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Silnik w GS nie wytrzyma jazdy na gumie i to raczej dosc szybko sie dzieje. Adam M. masz na myśli bez przeróbek smarowania, czy z przeróbkami także?? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 w GS 500 nie ma za bardzo czego przerabiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 w GS 500 nie ma za bardzo czego przerabiaćczytaj uważnie chodzi o smarowanie, przegrodę i obrócenie smogu można zrobić także w GS 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergio Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 mozesz przegrode wstawic...i nie zakladaj na zdawcza zebatke 14z...tylko na tyl 60z...inne sily... nie pamietam kto...ale ktos juz ujezdza gs500 i to w profesjonalny sposob...popytam i dam kontakt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 ja chce sie wziac za STUNT i baza ma byc CBR F1 albo F2, jak sie robi ta przegrode z olejem ?? mi kumpel powiedzial ze na poczatku to se moge dolac z litra wiecej albo z poltora... ale na moje oko to malo profesionalne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 mozesz przegrode wstawic...i nie zakladaj na zdawcza zebatke 14z...tylko na tyl 60z...inne sily... nie pamietam kto...ale ktos juz ujezdza gs500 i to w profesjonalny sposob...popytam i dam kontakt... zdaje sobie sprawe że większy moment będzie i siły z tyłu na kole większe, dzięki ok jak się dowiesz to napisz , niech ktoś na pisze na temat przegrody i obracania smogu , czy wystarczy sama przegoda bez zmiany położenia smogu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 dopiero sie uczysz wiec wysokich i dlugich pionow nie robisz zatem 1,5l oleju wystarczy. bardzo malej zebatki na przod nie wrzucaj bo skonczy sie duzo szybciej niz pozostale elementy napedu. przewod odpowietrzajacy skrzynie idacy do filtra powietrza zastap jakims bardzo dlugim i przezroczystym - bedziesz widzial kiedy wywali olej przez odme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 dopiero sie uczysz wiec wysokich i dlugich pionow nie robisz zatem 1,5l oleju wystarczy. bardzo malej zebatki na przod nie wrzucaj bo skonczy sie duzo szybciej niz pozostale elementy napedu. przewod odpowietrzajacy skrzynie idacy do filtra powietrza zastap jakims bardzo dlugim i przezroczystym - bedziesz widzial kiedy wywali olej przez odmedzięki w końcu jakieś przydatne wskazówki techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 www.stuntpoland.net Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Kwiatek dzięki za link a co do Suzi to jednak sprzedaje i kupię coś już przerobionego do tych celów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Zmien Gs-a na Cb500 jesli nie chcesz wydawac za duzo kasy, cb-ki idealnie nadaja sie do stuntu praktycznie bez jakichkolwiek przerobek, w europie sa bardzo popularnymi stunt-motocyklami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 ale tych stunterow sie narobiło w polsce, jak grzybów po deszczu....przejdzie pewnie szybciej niz moda na golfy I :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.