Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pewien problem z hondą, występuje coś takiego jak na na tym filmiku:

podejrzewam , że przyczyna jest auto deko ale jak temu zaradzić ? pomóżcie proszę

Kicha w gaźnik, (coś jakby wsteczny zapłon bo aż obroty spadają), wystarczy ten gaźnik wyregulować.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Mam pytanie o łańcuch i napinacz rozrządu w XR400. Jakie wysunięcie napinacza kwalifikuje łańcuch do wymiany? U mnie zostało 2-3 mm do maksymalnego wysuwu napinacza. Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, napinacz był wymieniany na nowy, oryginalny jakiś czas temu. Czy powinienem już wymienić łańcuch? Gdzieś czytałem że na nowym łańcuchu jest 8mm zapasu napinacza ale nie mogę teraz odszukać tej informacji.

 

W drugiej XR400 kupionej wczoraj przez znajomego napinacz niby trzyma ale przy odpowiednim nacisku ręką co któryś raz da się go wcisnąć do środka. Po puszczeniu sprężyna normalnie odbija. Definitywnie trzeba go wymienić czy da się coś z tym zrobić?

Jeśli wymiana na manualny to czy jest sens dawać za niego 150zł skoro można wybebeszyć ori napinacz i wkręcić w niego śrubę m6 z nakrętką kontrującą jak na poniższym filmiku?

Ktoś z was ma doświadczenia z takim modem?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć. Właśnie udało mi się zakupić gaźnik Mikuni tm 36 do swojej XRki i wszystko pasuje oprócz linek gazu, bo uchwyt w mikuni jest bliżej niż w oryginale i obydwa cięgna są luźne. Czy jest ktoś kto już to montował i ma jakiś patent jak to dobrze zrobić, żeby wszystko dobrze działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ja kupowałem nowy to były w zestawie końcówki do polutowania. Więc po prostu obciąć linkę i pewnie z jakiegoś zestawu naprawczego linek albo jak gdzieś sprzedają to same końcówki dobrać i je założyć. Jeszcze jest opcja zamówienia linek na wymiar

Honda XR400R Enduro

Honda XR650R Supermoto (na sell)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, znalazłem takie bolce do skracania linek gazu to tylko będę musiał dopasować do otworów w gaźniku, Teraz drugi problem. Mam już trochę rozbity kopniak i przy rozruchu ociera o dźwignię hamulca ( zdjęcie). Czy jest możliwe jakieś zaspawanie, wkręcenie jakiegoś ogranicznika czy zostaje tylko zakup nowego?

post-81144-0-78323500-1460886419_thumb.jpg

post-81144-0-91960500-1460886423_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam goscia co regeneruje kopki ....mi nie robil jeszcze , ale widzialem jedna z LC4 i z XR 650 R , daje rade .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i liczę na fachową poradę posiadaczy XR 600 :)

 

Otóż kupiłem owy motocykl z 88 roku. Poprzedni właściciel po kupnie miał znany problem z 3 biegem. Oddał do serwisu Hondy i wymienili mu zębatki, wałek zdawczy i pare innych cennych rzeczy. Ale jak sam powiedział po niedługim czasie (2 lata, niedużo jezdzenia) 3 bieg znowu zaczął nekiedy wyskakiwać.

Po ogólnych oględzinach motocykla zauważyłem luz na wałku zdawczym. Czy on może być powodem wyskakiwania biegów? Czy taki luz występuje normalnie w tym motocyklu? Ogólnie silnik pracuje dobrze, sprzęgło też i reszta biegów bez problemu. Możliwe jest żeby znowu te zębatki tak szybko się zużyły?

Załączam link do filmu pokazującego luz wałka.

 

 

 

Podrawiam

Edytowane przez rafalsl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tego luzu nie ma ale czy to może być przyczyną wyskakiwania 3 nie wiem...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

to jest normalny luz , w kazdym moto to mialem , albo ktos zle zrobil ten remont ( np nie wymienil wodzika) , albo ktos zakatowal konia..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ponownie Panowie.

 

Otóż zmieniałem olej w mojej XR. Po odkręceniu tego sitka u dołu ramy było na nim dużo takich jakby miedzianych płatków. Z czego by to mogło być?? Dodam, że silnik chodzi ok. Nie słychać stuków, zapala od pierwszego nawet po miesiącu stania.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty nie byłeś kiedyś na forum czcross zalogowany pod tym samym nickiem ?

 

takie płatki to prawdopodobnie korba :(

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak byłem :-) Pewnie dalej jestem ale już nie zaglądam bo Czesia poszła w świat.

 

Korba była wymieniana kiedyś :-P Tak wynika z papierów które dostałem. Możliwe że po prostu po awarii nikt tego nie wyczyścił bo żadnych oznak końca korby nie zauważyłem.

 

Wykręcę świecę i sprawdzę czy jakiś luz na tłoku występuje to się rozjaśni sytuacja.

Edytowane przez rafalsl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tam tylko korba ma taki kolor zbliżony do miedzi nic innego....

 

ja byłem pod mm1234 , także coś tam się znamy :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A no tak patrzyłem i dość tam popisaliśmy :-) Dawne piękne czasy ;-P

 

A wracając do teraźniejszości. Ustawiłem dzisiaj zawory bo były luzy nawet po 0.25 mm. Silnik zapala dobrze, ale ciągle martwi mnie jego dźwięk. Nagrałem parę filmów. Może coś powiecie więcej :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam :-D

Edytowane przez rafalsl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...