voy Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 witam, mam następujący problem w cbr900 sc28 z 1995 r.(model z "kocimi oczami"):po pełnym naładowaniu akumulatora i kilku dniach jazdy aku w pewnym momencie odmawia współpracy i pada. Problem występował już w ub. roku i elektryk stwierdził, że aku jest do wymiany bo ładowanie jest. Zmiana baterii pomogła częściowo ale jednak problemu nie rozwiązała. Po pomiarze ładowania wyszły następujące dane: silnik na wolnych obrotach bez świateł - ok. 12 v, przy 5 tys. obr. bez świateł - 14-14,5 v, czyli wydawałoby się, że poprawnie, ale po włączeniu świateł sytuacja się zmienia i na długich światłach przy 5000 obr. jest równo 12v, na wolnych obr. ok 11,2 v. Co jest nie tak? regulator napięcia padł? Czy może przyczyny szukać w innym miejscu? Jeżeli regulator, to da się zastosować jakiś samochodowy? czy muszę wybulić 250 pln na allegro? niby to nie majątek, ale wolałbym być pewny, że to uzasadniony wydatek.Jeszcze jedno, czy sc28 bardzo różni się od sc33? nie mogę znaleźć serwisówki do sc28. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 regulator albo alternator. takie napięcie zarówno ze światłami jak i bez jest nieprawidłowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ja mam to samo w Hornecie.. Jest to na 100% regulator bo go juz rozdziubałem i był spalony.. Zdecydowałem, że nie będe kombinował i kupie ducati energia... Ten z tego co słyszałem jest najlepszy i sie nie przegrzewa.. Mam nadzieje, że to tylko ten regulator ale nic innego nie mogło paść.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voy Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 to spróbuję zapytać jeszcze raz: Jeżeli regulator, to da się zastosować jakiś samochodowy? czy sc28 bardzo różni się od sc33? czy da się do sc28 zastosować serwisówkę od sc33, chodzi mi konkretnie o wymianę tego nieszczęsnego regulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Jak masz dać 100zl czy 150 i kombinować to chyba lepiej dać 230 i mieć nowy, który w 100% bedzie działał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Regler samochodowy nie bedzie pasowal. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.