matez Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 pomijajac fakt ze mam inne problemy z moja kawka chciałem sie zapytac co moze stukac w gornej czesci silnika ... zawory wymienione dotarte wyregulowane ... wiec co moze systematycznie"stukac" w silniku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 moze jestes przedrazliwiony wkoncu to KLekoteR , a jaki masz luz zaworowy , jak za duzy to moga ci zawory stukac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matez Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 przerwa na zaworach 0,15 na ssacym i 0,20 na wydechowym ??? dobrze czy nie bo tak radził zrobic mechanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 ok luz jest prawidlowy , a kto ci robil silnik ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matez Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 znajomy mechanik :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 witam jestem na koncie kumpla i od niego napisze;)) Wiem co jest z KLR-em mam to samo odkręć grona pokrywę i zobacz sobie na wałek rozrządu czy Ci nie lata na boki bo ja mam luzy i sie moto tłucze z deka..;/ za jakieś 2 tyg. będę naprawiał to i Tobie radze tez to naprawić boo to mega działa na nerwy :evil: pozdrooo mam nadzieje ze Ci pomogłem może trafiłem z tym walkiem boo u mnie właśnie on sie tłucze ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 luzy powinny miescic sie miedzy 0,19 a 0,24 na wszystkich zaworach. ja zawsze ustawiam 0,20 i jest ok.patrzyles w jakim stanie sa krzywki zaworowe? moze lancuszek masz juz do wymiany? sprawdz czy napinacz jeszcze ma pole do popisu, czy juz sie skonczyla regulacja Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Walek z luzami na podporach to jest najbardziej prawdopodobny powod. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 nie slyszalem aby to w KLR sie dzialo , ale kto wie wkoncu to 250 :) hihi Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.