Skocz do zawartości

KLR 250


matez
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moze jestes przedrazliwiony wkoncu to KLekoteR , a jaki masz luz zaworowy , jak za duzy to moga ci zawory stukac.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam jestem na koncie kumpla i od niego napisze;)) Wiem co jest z KLR-em mam to samo odkręć grona pokrywę i zobacz sobie na wałek rozrządu czy Ci nie lata na boki bo ja mam luzy i sie moto tłucze z deka..;/ za jakieś 2 tyg. będę naprawiał to i Tobie radze tez to naprawić boo to mega działa na nerwy :evil: pozdrooo mam nadzieje ze Ci pomogłem może trafiłem z tym walkiem boo u mnie właśnie on sie tłucze ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzy powinny miescic sie miedzy 0,19 a 0,24 na wszystkich zaworach. ja zawsze ustawiam 0,20 i jest ok.

patrzyles w jakim stanie sa krzywki zaworowe? moze lancuszek masz juz do wymiany? sprawdz czy napinacz jeszcze ma pole do popisu, czy juz sie skonczyla regulacja

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...